Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
har du fått med deg at jeg fikk snakka med selveste Aron Lewis på fredag? :D Vokalisten i Staind. Jeg var på konsert forige fredag. Så dro vi ut til en pub etterpå, iks. Så gikk jeg ut en tur fordi det var så kvalm luft der, og så Aron gå ut fra Rockefeller og gå mot bussen sin. 5 min seinere var jeg og 5-6 andre fans som stod der og prata om alt og ingenting :D det var driiitfett. Jeg følte meg litt fjortis da, men det er care :D

5867248[/snapback]

najs! missunner deg nå :blush:

får besøk hvert øyeblikk av ei jente, og jeg er sjukt nervøs

Lenke til kommentar
noen som vil underholde meg :fun:

enten her eller msn :evil:

5867332[/snapback]

Jeg har cam.

x) -knis-

5867361[/snapback]

you nasty girl :dribble: , add me :devil:

5867382[/snapback]

dude, hu er 14...

5867391[/snapback]

Du vet at de fleste her er 12? :p

Lenke til kommentar
har du fått med deg at jeg fikk snakka med selveste Aron Lewis på fredag? :D Vokalisten i Staind. Jeg var på konsert forige fredag. Så dro vi ut til en pub etterpå, iks. Så gikk jeg ut en tur fordi det var så kvalm luft der, og så Aron gå ut fra Rockefeller og gå mot bussen sin. 5 min seinere var jeg og 5-6 andre fans som stod der og prata om alt og ingenting :D det var driiitfett. Jeg følte meg litt fjortis da, men det er care :D

5867248[/snapback]

najs! missunner deg nå :blush:

får besøk hvert øyeblikk av ei jente, og jeg er sjukt nervøs

5867396[/snapback]

first date? :p

Pust rolig :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

5867402[/snapback]

møtt henne før, men alikevel.. har prøvd å pusta rolig, hjelper ikke noe særlig. er magen min som ikke har det så godt :(

Lenke til kommentar

5867402[/snapback]

møtt henne før, men alikevel.. har prøvd å pusta rolig, hjelper ikke noe særlig. er magen min som ikke har det så godt :(

5867422[/snapback]

det DER har jeg ikke funnet en løsning for enda :p men det løsner seg etterhvert. Men jeg skjønner. fortsatt litt dritt at det er sånn da og da :p spill litt gitar, layback style.

Edit: amagad. Få opp farta på postinga folkens :p jeg dobbeltposter i ett sett :(

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
det DER har jeg ikke funnet en løsning for enda :p men det løsner seg etterhvert. Men jeg skjønner. fortsatt litt dritt at det er sånn da og da :p spill litt gitar, layback style.

Edit: amagad. Få opp farta på postinga folkens :p jeg dobbeltposter i ett sett :(

5867433[/snapback]

ok. *spille money*

føltes mye bedre ut nå :D

Lenke til kommentar

5867433[/snapback]

ok. *spille money*

føltes mye bedre ut nå :D

5867459[/snapback]

*spille med* :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...