Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Natta folk.

Takk til Seether for underholdning :wee:

5862824[/snapback]

:ohmy:

*føle seg tygget på og spyttet ut*

Jeg kom også med forslag til underholdning :(

5862848[/snapback]

Beklager, men jeg leste ikke i SO4 etter at jeg ba om underholdning. Men Seether snakket til meg paa msn.

Hurra for streik! Skolen er blokkert, umulig aa komme inn :)

Lenke til kommentar
er folka _litt_ overtrøtte eller? :p

5867115[/snapback]

står til med gitarspillinga? lært no nytt :cool: ?

5867142[/snapback]

holder på med Smells like teen spirit, men den hora av en akustisk gitar er litt bitchy. Halsen er litt for tjukk :p Bah. Om jeg får meg jobb=første lønning=elgitar+amp. EOD

Lenke til kommentar

I dag bestemte jeg meg for å like albatrosser bedre enn pelikaner,

simpelten fordi jeg ikke har det minste forhold til noen av grønnsakene.

Og siden vi da først er inn på grønnsaker og ikke kan konstruere 5 kanter med appelsiner jeg har kunnet trukket konklusjonen at appelsiner ikke kan hoppe.

Endret av Liquid_Crystal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
holder på med Smells like teen spirit, men den hora av en akustisk gitar er litt bitchy. Halsen er litt for tjukk :p Bah. Om jeg får meg jobb=første lønning=elgitar+amp. EOD

5867166[/snapback]

hehe :D har funnet ut at cannibal corpse er veldig vanskelig å spille, så jeg prøver å lære meg noen av demmes sanger. ikke så lett å spille sanger som skifter tempo og slag hele tiden :/

Lenke til kommentar

5867166[/snapback]

hehe :D har funnet ut at cannibal corpse er veldig vanskelig å spille, så jeg prøver å lære meg noen av demmes sanger. ikke så lett å spille sanger som skifter tempo og slag hele tiden :/

5867201[/snapback]

yupp :S kan tenke meg at det er litt ille.

PS: jeg har lært introen til Pink Floyd - Money. Ikke at den er så veldig vanskelig, men den er ganske blues'ish :D:love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

PS: jeg har lært introen til Pink Floyd - Money. Ikke at den er så veldig vanskelig, men den er ganske blues'ish :D:love:

5867212[/snapback]

elsker den! kan sitte i flere timer å spille den for meg selv mens jeg tenker på ganske fine ting <3

ringte igår å avbrøt abonnentet til WoW, så nå vil jeg ha masse fritid :p

Lenke til kommentar

5867212[/snapback]

elsker den! kan sitte i flere timer å spille den for meg selv mens jeg tenker på ganske fine ting <3

ringte igår å avbrøt abonnentet til WoW, så nå vil jeg ha masse fritid :p

5867228[/snapback]

har du fått med deg at jeg fikk snakka med selveste Aron Lewis på fredag? :D Vokalisten i Staind. Jeg var på konsert forige fredag. Så dro vi ut til en pub etterpå, iks. Så gikk jeg ut en tur fordi det var så kvalm luft der, og så Aron gå ut fra Rockefeller og gå mot bussen sin. 5 min seinere var jeg og 5-6 andre fans som stod der og prata om alt og ingenting :D det var driiitfett. Jeg følte meg litt fjortis da, men det er care :D

Lenke til kommentar

herregud som folk tripper... jaja, har ikke skrevet noe særlig i tråden her før, så visste ikke at det ikke var lov til å spørre om ting her. syns det hadde vært litt unødvendig å opprette en ny tråd om det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...