Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ete litt mat nå. Så ser vi hva som skjer...

Fikk mail nettopp. Noen som har vært borti noe lignende?

Hi

I'm setting up a birthday calendar and need your help. Just click (or copy and paste) the link below and enter your birthday details. (It's quick, easy and you can keep your age secret!)

http://www.birthdayalarm.com/(massenummer) Thanks

Yngvild

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Men er det spam og lignende?

Lurer på hvordan den personen har fått tak i epost-adressa mi :hmm:

5865346[/snapback]

det er ikke spam, har fått sånn selv, er folk som legger inn alle de kjenner på den sida sånna t de får påminnelse når du har bursdag eller no sånn.. klikk på linken så ser du. ingen fare.

Lenke til kommentar
Hvor mange prosent fravær må man ha for at man skal kunne få sånn "fare om nedsatt karakter, pga. for høyt fravær" ?

5865665[/snapback]

Det vanlige er vel varsel ved ti prosent, og ved femten prosent har du ikke lenger så mye du skal si. Men det handler om å ikke få satt karakter, ikke nedsatt, men at den ikke blir satt i det hele tatt.

Har dog over ti prosent fravær og har enda ikke mottatt noe varsel, hverken skriftlig eller muntlig.

Var på Sats og hadde time med treneren min. Faens for et styrkeprogram vi har satt opp. Eller, TO styrkeprogram... Han hadde litt vanskelig for å forstå min manglende interresse for å "bygge", men ellers gikk det da på et vis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

vi hadde turdag :p var der oppe i 2 timer så tok jeg buss hjem. orka ikke være der lengere å ødelegge meg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...