PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Skrev du om krigen Joachim? 5865284[/snapback] Jeg skrev om "krieg und frieden". Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Får ete litt mat nå. Så ser vi hva som skjer... Fikk mail nettopp. Noen som har vært borti noe lignende? Hi I'm setting up a birthday calendar and need your help. Just click (or copy and paste) the link below and enter your birthday details. (It's quick, easy and you can keep your age secret!) http://www.birthdayalarm.com/(massenummer) Thanks Yngvild Endret 4. april 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jada, det er noen som driver med sånt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Men er det spam og lignende? Lurer på hvordan den personen har fått tak i epost-adressa mi Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Morn. I dag skal det leses kjemi tenker jeg. Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Mm.. morro på skolen. Hva driver folket med? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Min siste tysktentamen i livet er fullført!! 5865270[/snapback] Jeg gratulerer! Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Men er det spam og lignende? Lurer på hvordan den personen har fått tak i epost-adressa mi 5865346[/snapback] det er ikke spam, har fått sånn selv, er folk som legger inn alle de kjenner på den sida sånna t de får påminnelse når du har bursdag eller no sånn.. klikk på linken så ser du. ingen fare. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Nå sitter jeg på skolen å skal redigere en film som jeg ikke gidder. Kjeder meg i hjel.. så jeg surfer litt på forumet her istedet jeg Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvor mange prosent fravær må man ha for at man skal kunne få sånn "fare om nedsatt karakter, pga. for høyt fravær" ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvor mange prosent fravær må man ha for at man skal kunne få sånn "fare om nedsatt karakter, pga. for høyt fravær" ? 5865665[/snapback] Det vanlige er vel varsel ved ti prosent, og ved femten prosent har du ikke lenger så mye du skal si. Men det handler om å ikke få satt karakter, ikke nedsatt, men at den ikke blir satt i det hele tatt. Har dog over ti prosent fravær og har enda ikke mottatt noe varsel, hverken skriftlig eller muntlig. Var på Sats og hadde time med treneren min. Faens for et styrkeprogram vi har satt opp. Eller, TO styrkeprogram... Han hadde litt vanskelig for å forstå min manglende interresse for å "bygge", men ellers gikk det da på et vis. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvor mange prosent fravær må man ha for at man skal kunne få sånn "fare om nedsatt karakter, pga. for høyt fravær" ? 5865665[/snapback] Ingen anelse, sier jeg som sitter hjemme og koser meg med litt godteri Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Wee! Av skoledagens syv timer, var fire "studietimer". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 vi hadde turdag var der oppe i 2 timer så tok jeg buss hjem. orka ikke være der lengere å ødelegge meg Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Im back! Fikk nettopp nettet opp! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Gud av meg, selvangivelsen har kommet. Der er det noen skattemyndigheter/banker/arbeidsgivere eller andre innberettere som har rotet... Tror ikke jeg orker å innvolvere meg i den. Noen andre får fikse den. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvor mange prosent fravær må man ha for at man skal kunne få sånn "fare om nedsatt karakter, pga. for høyt fravær" ? 5865665[/snapback] Er ikke det 20% ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Construction mode er morsomt(på lcs). EDIT: Nå skulle det vøært et klipp hvor jeg hopper med bilen på en garasjedør som er putta skjeivt, men det funka ikke. Endret 4. april 2006 av Bundy Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 jeg vil også ha selvangivelsen!! spent på hvordan økonomien blir i sommer.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hmm, rart. Noen ganger så tenker jeg "Shit, ikke gjør dette, det kan være farlig". Hva er galt med meg? Prøver på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg