Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går ned på mine knær og ber om at VI GIR OSS HER. :----)

Alastor har slik et godt humør. Jeg misunner han og hans mulighet til å viske vekk slemme forumbrukere. - Og nå er jeg sabla seriøs.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Jaja. En del personer her skal ha tusen takk for at jeg ikke fikk lagt meg ista, jeg gleder meg herved enda mer til de 13.5 timene jeg skal på jobb i mårra :).

God natt, og god ferie til et par av dere.

5863507[/snapback]

Nice.

Aldri spam før leggetid, boys and girls.

5863536[/snapback]

Best å spamme etter leggetid, da varer morroa lenger.

Lenke til kommentar
Jaja. En del personer her skal ha tusen takk for at jeg ikke fikk lagt meg ista, jeg gleder meg herved enda mer til de 13.5 timene jeg skal på jobb i mårra :).

God natt, og god ferie til et par av dere.

5863507[/snapback]

Nice.

Aldri spam før leggetid, boys and girls.

5863536[/snapback]

Best å spamme etter leggetid, da varer morroa lenger.

5863552[/snapback]

Hysj da, Alastor er fortsatt i tråden her..

God natt Alastor, fra alle.. *vinke til* :)

Lenke til kommentar

Jaja..blir vel nødt til å presisere at jeg faktisk tok meg tid til å gå igjennom hele tråden det gjalt, og alle ting som har blitt gjort rundt advarsler og slikt er gjort skikkelig, ikke bare "banne-alle-gå-og-legge-seg".

Om noen lurte.

Lenke til kommentar
Jaja..blir vel nødt til å presisere at jeg faktisk tok meg tid til å gå igjennom hele tråden det gjalt, og alle ting som har blitt gjort rundt advarsler og slikt er gjort skikkelig, ikke bare "banne-alle-gå-og-legge-seg".

Om noen lurte.

5863578[/snapback]

Dette står det respekt av. Mannen skal egentlig sove. Det skal jeg og. Men en shot med vodka først. Sov godt.
Lenke til kommentar

Om noen lurte.

5863578[/snapback]

Respekt for det :w00t:

*ta av seg drikke hjelmen, og bøye seg i støvet som ikke er på rommet mitt :)*

God natt! *vinke til*

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...