Scotty Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Som jeg sa i RPP, jeg har photoshop som bare det... 5863028[/snapback] Men har du superundertøy? 5863036[/snapback] Hvis dette regnes som superundertøy så ja Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Carleet er leet. Edit: Bildebevis, bøy der i støvet og lick my shoes. 5862855[/snapback] Du har ikke tenkt å poste hverken her eller noen andre plasser på forumet i nærmeste fremtid, eller? Du har oppnådd meningen med livet? 5862944[/snapback] Don't you love me? Har postet kun i Off-topic siden før jul 05, eller var det 04, husker ikke. Tenker jeg begynner så svakt å poste i "on-topic" eller hva fean det skal kalles Meningen med livet er kittens og fredrikrb anyway, akkurat nå får det holde med e-drama i SO4, aldri så degenerert tråden er. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg tror det er DU som tolker alt jeg sier negativt:) huh, beklager at jeg uheldigvis kom under ditt bilde. Dessuten har jeg postet bilde av meg i den POSTEN! "/ 5863038[/snapback] Sterkt ord du cre8ive... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 God natt alle sammen. *sovne med trynet i tastaturet* 5863050[/snapback] natta væpneren min har funnet BF2-DVDen! så nå kan jeg eie deg om jeg føler for det Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har noen et bra forslag til hva jeg kan ha som signatur? 5862410[/snapback] Har noen et bra forslag til hva jeg kan ha som signatur? 5862410[/snapback] "Bundy sa jeg skulle ha dette i signaturen." 5862416[/snapback] Heller, "Zeromac og Bundy sa jeg skulle ha dette i signaturen." cre8tive: Hvis det hadde vært noen andre enn deg som hadde postet nettopp den kommentaren i RPP skulle jeg vurdert å bli fornærmet, men siden det kommer fra deg tar jeg det som et kompliment. Og forresten, det går ikke an å synke dypere enn du har gjort nå, så skjønner ikke hvorfor du prøver. Ananas, just STFU, din sure inder. Eller hva pokkern du er. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Fight fight fight!! Har satsa min lille e-penis på deg Thea! Make me proud! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ananas, just STFU, din sure inder. Eller hva pokkern du er. 5863075[/snapback] Dét, Skogli, var noen STERKE ord. Eller var det ikke nok krydder? :!: Og inder... første gangen jeg har hørt, men. Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har noen et bra forslag til hva jeg kan ha som signatur? 5862410[/snapback] Har noen et bra forslag til hva jeg kan ha som signatur? 5862410[/snapback] "Bundy sa jeg skulle ha dette i signaturen." 5862416[/snapback] Heller, "Zeromac og Bundy sa jeg skulle ha dette i signaturen." cre8tive: Hvis det hadde vært noen andre enn deg som hadde postet nettopp den kommentaren i RPP skulle jeg vurdert å bli fornærmet, men siden det kommer fra deg tar jeg det som et kompliment. Og forresten, det går ikke an å synke dypere enn du har gjort nå, så skjønner ikke hvorfor du prøver. Ananas, just STFU, din sure inder. Eller hva pokkern du er. 5863075[/snapback] Vetle, my true friend. BloodBrothers, Vetle. BLOODBROTHERS! Men.. du kaller hun inder - hvor mange rasistiske kommentarer får JEG da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Ananas, just STFU, din sure inder. Eller hva pokkern du er. 5863075[/snapback] Noen som prøver å få napp hos cre8ive her eller? I did her, can't say I enjoyed all that much ... Endret 3. april 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ananas, just STFU, din sure inder. Eller hva pokkern du er. 5863075[/snapback] Dét, Skogli, var noen STERKE ord. Eller var det ikke nok krydder? :!: Og inder... første gangen jeg har hørt, men. 5863101[/snapback] Du vet at det var Zeromac og ikke Skogli? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ananas, just STFU, din sure inder. Eller hva pokkern du er. 5863075[/snapback] Dét, Skogli, var noen STERKE ord. Eller var det ikke nok krydder? :!: Og inder... første gangen jeg har hørt, men. 5863101[/snapback] Ja, må si meg enig. Det kan virke ut som cre8ive sine ord virket negative mot ditt bilde, siden hun har kommet her i SO4 og klaget og sytet mye.... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Du vet at det var Zeromac og ikke Skogli? 5863134[/snapback] Jepp, men les posten til Skogli lenger opp der han har quotet cre8tive. Endret 3. april 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ananas, just STFU, din sure inder. Eller hva pokkern du er. 5863075[/snapback] Noen som prøver å få napp hos cre8ive her eller? I did her, can't say I enjoyed it too much ... 5863125[/snapback] for det første, vetle har jeg kjent nogenlunde altfor lenge, han er lillebroren til bestevenninnen min, så sånt sett er det ikke de jeg går etter. Du har aldri fått napp hos meg "/ Når du får napp hos noen - så tell me! That'll be history! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 for det første, vetle har jeg kjent nogenlunde altfor lenge, han er lillebroren til bestevenninnen min, så sånt sett er det ikke de jeg går etter. Du har aldri fått napp hos meg "/ Når du får napp hos noen - så tell me! That'll be history! 5863152[/snapback] You been hittin' that! Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvorfor tolket du det som negative bølger mot ditt bilde, AnAnAs? Noen som ikke synes bildet sitt var noe fint..? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvorfor tolket du det som negative bølger mot ditt bilde, AnAnAs? 5863171[/snapback] For det første, så er ikke du "en negativ bølge". For det andre så orker jeg ikke svare tilbake fordi da begynner du å gråte. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 AnAnAs: Svar tilbake. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Og inder... første gangen jeg har hørt, men. 5863101[/snapback] Han siktet sikkert til det at bildet er mørkt, så huden din ser etnisk ut*stolt over det flotte ordet* cre8ive: Det var ikke rasistisk Er det samme som at jeg kaller deg for en sur thailender det (wtf? Høres ikke riktig ut) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) AnAnAs: Svar tilbake. 5863199[/snapback] Hvorfor? Det har ingen hensikt annet enn å toppe barnsligheten. Zappza: Den er etnisk, men ikke indisk. Endret 3. april 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kan ikke alle bare være litt glade og slutte den samtalen som pågår nå? Har noen smakt Fun Light Mystery forresten? Jeg har drukket den en uke og har fortsatt ingen anelse hva den smaker, men god er den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg