Bruker-33331 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har noen et bra forslag til hva jeg kan ha som signatur? "Bundy sa jeg skulle ha dette i signaturen." Done 5862495[/snapback] Hehe. Nice. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) 1482? 5862464[/snapback] Mange innlegg per side har du da? 5862494[/snapback] Vet ikke jeg. 75 muligens, lenge siden jeg sjekket. Zlatzman? Er det du som gjemmer deg bak denne avataren? Kjente deg nesten ikke igjen. Gratulerer med ny avatar! 5862510[/snapback] Jo takk. Den forblir vel ikke så lenge før jeg bytter tilbake til min gamle. Endret 3. april 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Vet ikke jeg. 75 muligens, lenge siden jeg sjekket. 5862531[/snapback] 75 Satan sier jeg bare Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Hmm. Jeg er tørst. Får gå og fylle flasken min med vann. Dæven, så mye oksygen det var i vannet da. Jaja, det er hvert fall mindre klor i dette enn i vannet hos min far... Endret 3. april 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hmm, jeg har blitt sunn av å være syk Jeg drikker vann i stedet for brus Spiser nesten bare frukt og grønnsaker Går turer på 4 km nesten hverdag Jeg er redd Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hmm, jeg har blitt sunn av å være syk Jeg drikker vann i stedet for brus Spiser nesten bare frukt og grønnsaker Går turer på 4 km nesten hverdag Jeg er redd 5862643[/snapback] /want to be Zappza... Morgen: Skjever med sjokade og et glass melk Niste: skjeve med sjokade (evt kantinemat) Middag: Det som blir servert. Kvelds: Skjeve med sjokade Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg gleder meg så villt til all snøen er borte. Nå er det slik i hverdagen for meg: frokost:brødskive med leverpostei/salami etc av slike ting som jeg har/har lyst på. Må ha melk også da. skole. bla bla bla hoppe over bord av kjedsomhet. hjem: lunsj: med brødmat. og en god del mer melk. ( veit man ikke skal drikke for mye melk ) middag: spørs hva vi skal ha. ellers blir det kanskje no knekkebrød. Vil helst ha varm mat da men når snøen er borte etc, kommer jeg til å gå hjem fra skolen. ca rund 6 km Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 /want to be Zappza... Morgen: Skjever med sjokade og et glass melk Niste: skjeve med sjokade (evt kantinemat) Middag: Det som blir servert. Kvelds: Skjeve med sjokade 5862669[/snapback] Jeg blir skremt jeg, har skifta kostholdet mitt radikalt bare pga en knekt arm ffs! Før hadde jeg noe av det samme som deg! Det er skummelt! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Bae. Jeg kjeder meg. Kan noen underholde meg foer jeg legger meg? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det jeg vil begynne med er: Morgen: Grovbrød med leverpostei e.l. og melk. Niste: Grovbrød med leverpostei e.l. og melk. Middag: Noe godt og varmt Kvelds: Knekkebrød med noe godt. Sykle til skulen (dette er bare når jeg hos muttern) Når jeg er hos fattern så kan jeg ta gåturer og slikt. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Bae. Jeg kjeder meg. Kan noen underholde meg foer jeg legger meg? 5862702[/snapback] Jepp, bare si hva jeg skal gjøre du. Sjonglere? Skyggebokse? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jepp, bare si hva jeg skal gjøre du. Sjonglere? Skyggebokse? 5862709[/snapback] Hva med stand up? Bae. Jeg kjeder meg. Kan noen underholde meg foer jeg legger meg? 5862702[/snapback] Ja *Danse banandansen, samtidig som jeg synger Hjemmebrent av vår alles SkyMarshall* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) *Danse banandansen, samtidig som jeg synger Hjemmebrent av vår alles SkyMarshall* 5862728[/snapback] *Synge sammen* *Gjør som sangen sier* Da jeg var liten og dum oppi hue,fløy jeg rundt å røra inni fatterns stue. Plutselig en dag ned i kjellern hans jeg forsvant. Jeg så et diger skap med hengelås på. Tenkte som så: "Den ska opp nå!" Jeg kikka inn og der stod en hel del masse kanner. Jeg tok ut ei kanne, og lukta litt pånn. Det smalt i hue jeg så mann med jåen. Jeg lå neddi kjellern der å lo og spøy hele natta. Dagen etter kom han fattern å så, han lo så han grein - tok en dram å. Så sa han til meg: "Du gutten min nå har du blitt mann!" Han kom seg på beina og titta bort på meg. "Hælvete heller jeg skal fortelle deg, akkurat hva det er han pappa driver med!" Jeg, jeg drekker hjemmebrent. I kjellern min der brenner denna karen sjæl. Jeg, jeg drekker hjemmebrent. Jeg pimper mye og skal drekka meg ihjæl. Vel fattern er det man kaller mann av sitt ord. Og plutslig lå'n under 7 fot jord. Og jeg har fått gården og apparatet hans i arv. Stor har jeg blitt, og hus har jeg fått. Jeg drekker som faen - livet er godt. Og jobbe gjør jeg ikke siden hjemmebrenten er verdt penger. Og uttfor gården in er køen lang, av unge og eldre som jodla og sang. For å få en slurk av mitt populære vinglevann. (ja jeg skulle gjerne hatt en halv liter med sprit. Hundre kroner) Purken dem leiter etter alle mine kanner, finner ikke dritten så dem står å banner. Lensmann har sagt at nå harn jaggumeg fått nok. Så en vakker dag var jeg ute på tur, Volvo i fylla - faen jeg er lur. Plutselig i bakruta blålysa satt som et skudd. Jeg stressa og herja og rota etter spriten. Rett i et tre med hele Volvo-driten. Sikkerhetssælan røyk og hele jeg flagra ut ruta. Spritflaska kylte seg opp i min tarm. Der holdt jeg'n iallefall god og varm. Men purken han pelte og fant den alikkavæl. Han stod der og smilte fra øre til øre. Og sa: "Nå er det bare en ting å gjøre, og det er å fortelle hvor dette kommer fra!?" Jeg hikka og stamma og rapa og løy. Og spydde på skoa hans og syns det var gøy. Så kikka jeg dumt på'n og snøvla fram noen ord. Jeg, jeg drekker hjemmebrent. I kjellern min der brenner denna karen sjæl. Jeg, jeg drekker hjemmebrent. Jeg pimper mye og skal drekka meg ihjæl. (*klirr klirr klirr*) Is it anyone here? Dø jeg står i dusjen, Roar - hva er det du vil? I just want to drink my beer! Aaehhaeh lol omg osv. Så lensmann leita i kjellern og fant. Og gården og apparatet det harn tatt i pant. Og meg sendte'n rett opp til Hof for å sone dommen. Så nå sitter jeg her og spikrer noen paller. Mens homofile innsatte kiler mine baller, og venter skikkelig spent på at jeg skal: I dusjen og miste såpaaaaaa! Endret 3. april 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Bae. Jeg kjeder meg. Kan noen underholde meg foer jeg legger meg? 5862702[/snapback] Jepp, bare si hva jeg skal gjøre du. Sjonglere? Skyggebokse? 5862709[/snapback] Jeg vil også være med å skyggebokse. det er gøy Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Bae. Jeg kjeder meg. Kan noen underholde meg foer jeg legger meg? 5862702[/snapback] Jepp, bare si hva jeg skal gjøre du. Sjonglere? Skyggebokse? 5862709[/snapback] Lapdance ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Føler meg voldtatt, god natt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Bae. Jeg kjeder meg. Kan noen underholde meg foer jeg legger meg? 5862702[/snapback] Jepp, bare si hva jeg skal gjøre du. Sjonglere? Skyggebokse? 5862709[/snapback] Lapdance ? 5862761[/snapback] A fine idea. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Kennethdammyr in tha house! Wazzzup! (Stakkars meg, kjeder meg. ) Endret 3. april 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Lapdance ? 5862761[/snapback] Tenkte på noe litt erotisk jeg og, men tenkte jeg skulle være ordentlig for engangs skyld Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Natta folk. Takk til Seether for underholdning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg