Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

forresten om det er noen her som fremdeles bruker TnM kontant så kan de få et 50 kr kort av meg gratis om du sender adressa. fikk med et kort med en k700 jeg kjøpte idag, men jeg skal bruke mitt eget abb så har ikke mye bruk for det kortet .. ;)

5860359[/snapback]

Send til meg ;)

5860386[/snapback]

Trur jeg har et Netcom Kontant kort med enten 100 eller 50 kroner på. :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal bli gøy med tegneserie stripe som vi skal holde på med fra i morgen til fredag.

Hva den jeg ( og de/den andre jeg kommer på gruppe med ) skal lage, veit vi ikke ennå.

Om jeg kommer på gruppe med de jeg vil, kommer nok de til å jobbe mest med "storyen" og jeg står for mesteparten av tegninga.

Har en liten skisse av en random kar jeg "mekka" i går :shrug:

post-42795-1144073965_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gargh! Nå som jeg endelig fikk tak i et Gamecard blir jeg møtt av denne meldingen på Blizzard sine sider:

"The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later."

:fun:

5860530[/snapback]

Tviler på at du dør av det..Jeg har vært edru i 1.5 måned nå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Gargh! Nå som jeg endelig fikk tak i et Gamecard blir jeg møtt av denne meldingen på Blizzard sine sider:

"The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later."

5860530[/snapback]

og jeg ringte nettopp og fikk stoppa abonnentet til blizzard, så nå om 10 dager kan jeg ikke spille lengere. :love:

Lenke til kommentar

5860530[/snapback]

og jeg ringte nettopp og fikk stoppa abonnentet til blizzard, så nå om 10 dager kan jeg ikke spille lengere. :love:

5860589[/snapback]

"Welcome to the real world"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...