diversity Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Kjenner en som heter Guttorm jeg... Og du trodde ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤var et nickname :!: Riktig. Synes ikke Guttorm er så rart jeg men... Synes Guttorm er mye rarere enn ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤jeg da Men det varierer vel fra person til person Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Har aldri følt meg angrepet, på noen som helst måte. Har aldri vært sur, illsint, forbanna, skuffet eller sint fordi majoriteten av dette forumet ser negativt på Oslo, nettopp fordi de bor andre steder. Det er slik det er, folk sier mye stygt om steder de ikke kan uttale seg om. For øvrig: Their loss, not mine. En ting til, du behøver ikke å komme med den der "Åhh, pusse, pusse - skal jeg blåse?"-holdningen din. Kvalmende. Ellers, ha en trivelig kveld. Nei, hvis du sier det så... Og jeg skal slutte? Du har da holdningen selv.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Dere er alle eid! Du søkte på mannsnavnet: Andreas Det er 17549 menn som har Andreas som første fornavn. Det er 15812 menn som har Andreas som enestefornavn Herr Brun Jeg ? Eid ? Nee... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har aldri følt meg angrepet, på noen som helst måte. Har aldri vært sur, illsint, forbanna, skuffet eller sint fordi majoriteten av dette forumet ser negativt på Oslo, nettopp fordi de bor andre steder. Det er slik det er, folk sier mye stygt om steder de ikke kan uttale seg om. For øvrig: Their loss, not mine. En ting til, du behøver ikke å komme med den der "Åhh, pusse, pusse - skal jeg blåse?"-holdningen din. Kvalmende. Ellers, ha en trivelig kveld. Nei, hvis du sier det så... Og jeg skal slutte? Du har da holdningen selv.. Har da aldeles ikke den holdningen, men om du tolker det slik må jeg si beklager. Min intensjon var å si det faktumet om at mange uttaler seg om steder de EGENTLIG ikke kan uttale seg om - og siden majoriteten av dette forumet, og Norge som eget kongedømme, bor utenfor Oslo, er det blitt vanlig å rakke ned på Oslo. Derfor fant jeg ditt innlegg hvor du skrev Å stakkars, angrep vi deg litt...huff da... upassende, og jeg tenkte jeg skulle opplyse deg om det. Om du føler at jeg svarte med en upassende holdning, så beklager jeg det, men fra mitt ståsted kan jeg ikke helt se hva som kan virke støtende/upassende i mitt forrige innlegg. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Kjenner en som heter Guttorm jeg... Og du trodde ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤var et nickname :!: Riktig. Synes ikke Guttorm er så rart jeg men... Synes Guttorm er mye rarere enn ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤jeg da Men det varierer vel fra person til person Jeg også Jeg tror jeg må ta kvelden nå.. Jeg begynner å bli trøtt merker jeg Go' natt! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 jaja - vg-salg om 8 timer, så jeg får vel stikke til køys jeg også Natta, folkens! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Masse rare lyder rundt huset nå. Jævlig creepy. Lurer på om det er en tyv, det tenker jeg alltid når jeg hører mye rare lyder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Æsj får ikke sove jeg. Har vondt over alt etter en hektisk dag med airsoft... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hjemme fra Rådhusplassen. Det rocka!! 70.000 folk, og sinnsyk stemning. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Så rimelig "lamt" ut på TV. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Så rimelig "lamt" ut på TV. Det er fordi NRK suger. Nå skal ejg spille CS. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Nå skal ejg spille CS. Nå skal jeg legge meg.... God Natt.... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Lolzohr. Krangla med folk på popit.no. Jeg eide de, mildt sagt. Noe jeg tror de forsto. Unyttig informasjon. Trøtt, men vil ikke legge seg. Oppdatere drivere etter artifacts i GTA Vice City. Der har jeg btw en deluxe-mod. Spennende. Wow. Jeg er så trøtt at jeg lasta ned noe registrasjonsgreier istedenfor driveren. :!: Endret 19. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Prøvde nettop F.E.A.R. - kan ikke si eg ble så veldig imponert - EDIT: Kanskje fordi det bare var multiplayer beta demo. ^^ -Jar Endret 19. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Kokokokokokokokokokokokookokoko.......! "Ring ring.. banaphone --- THIS song Drives me bananas!!!!!!!!!!!" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Off, her var det bittert. Det virker som alle blir veldig sur og amper hver gang jeg finner noe mer interessant enn forumet. Har forresten spilt SA i 15 timer idag. ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤ og Carsten: Slapp av gutter, plz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg