Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Kjenner en som heter Guttorm jeg...

Og du trodde ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤var et nickname :!:

Riktig. Synes ikke Guttorm er så rart jeg men...

Synes Guttorm er mye rarere enn ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤jeg da :dontgetit: Men det varierer vel fra person til person :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har aldri følt meg angrepet, på noen som helst måte. Har aldri vært sur, illsint, forbanna, skuffet eller sint fordi majoriteten av dette forumet ser negativt på Oslo, nettopp fordi de bor andre steder. Det er slik det er, folk sier mye stygt om steder de ikke kan uttale seg om. For øvrig: Their loss, not mine.

 

En ting til, du behøver ikke å komme med den der "Åhh, pusse, pusse - skal jeg blåse?"-holdningen din. Kvalmende. Ellers, ha en trivelig kveld. :thumbup:

Nei, hvis du sier det så...

Og jeg skal slutte? Du har da holdningen selv..

Lenke til kommentar
Har aldri følt meg angrepet, på noen som helst måte. Har aldri vært sur, illsint, forbanna, skuffet eller sint fordi majoriteten av dette forumet ser negativt på Oslo, nettopp fordi de bor andre steder. Det er slik det er, folk sier mye stygt om steder de ikke kan uttale seg om. For øvrig: Their loss, not mine.

 

En ting til, du behøver ikke å komme med den der "Åhh, pusse, pusse - skal jeg blåse?"-holdningen din. Kvalmende. Ellers, ha en trivelig kveld. :thumbup:

Nei, hvis du sier det så...

Og jeg skal slutte? Du har da holdningen selv..

Har da aldeles ikke den holdningen, men om du tolker det slik må jeg si beklager. Min intensjon var å si det faktumet om at mange uttaler seg om steder de EGENTLIG ikke kan uttale seg om - og siden majoriteten av dette forumet, og Norge som eget kongedømme, bor utenfor Oslo, er det blitt vanlig å rakke ned på Oslo.

 

Derfor fant jeg ditt innlegg hvor du skrev

Å stakkars, angrep vi deg litt...huff da...
upassende, og jeg tenkte jeg skulle opplyse deg om det. Om du føler at jeg svarte med en upassende holdning, så beklager jeg det, men fra mitt ståsted kan jeg ikke helt se hva som kan virke støtende/upassende i mitt forrige innlegg.
Lenke til kommentar
Kjenner en som heter Guttorm jeg...

Og du trodde ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤var et nickname :!:

Riktig. Synes ikke Guttorm er så rart jeg men...

Synes Guttorm er mye rarere enn ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤jeg da :dontgetit: Men det varierer vel fra person til person :)

Jeg også :dontgetit:

 

 

Jeg tror jeg må ta kvelden nå.. Jeg begynner å bli trøtt merker jeg

 

Go' natt!

Lenke til kommentar

Lolzohr. Krangla med folk på popit.no. Jeg eide de, mildt sagt. Noe jeg tror de forsto.

 

Unyttig informasjon. Trøtt, men vil ikke legge seg. Oppdatere drivere etter artifacts i GTA Vice City. Der har jeg btw en deluxe-mod. Spennende.

 

Wow. Jeg er så trøtt at jeg lasta ned noe registrasjonsgreier istedenfor driveren. :!:

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...