Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis noen retter på skrivefeilene mine så klikker jeg, bare så det er sagt.

5857066[/snapback]

om ikke jeg tar feil, så er det mange av de i signaturen din :p

*løøøøøøpe*

5857082[/snapback]

Gidder da ikke å rette copy\paste opplegg :p

Lenke til kommentar
Neh. "Brukeren er usaklig." "Denne bruker vil ikke tolerere dette."

:)

5857129[/snapback]

hmmm true that, true that. mah bad.

5857145[/snapback]

Fy skam deg! :)

5857220[/snapback]

Språkrådet er ikke så tydelig ang. akkurat det, de nevner ikke annet enn at "dobbel bestemming" er vanligere på nynorsk enn bokmål. Det ser dog ut som Hylo har rett, selv om det er vanlig å si "denne brukeren".

Lenke til kommentar
Hahaha, jeg får ikke på meg buksene jeg brukte på fredag. Kost meg litt for mye i helgen, ja. Holder på å le meg i hjel.  :D

5857255[/snapback]

Hvordan kan du ha en bukse som ikke passer etter EN fredags kveld?

Da kan den ikke ha passa så godt torsdagen før :p

Lenke til kommentar
Jeg blir kvalm av folk som er imot homofile.

Medisin mot homfili, hva fan er det forno?

Det er ikke noe som heter rett sexual legning, eller feil sexual legning.

5856695[/snapback]

Tenker du da på de som er imot homofilt ekteskap/adoptering og homofiles innpass i kirken, de som mener all homofili er synd/en sykdom og burde fortsatt å være forbudt eller folk som mener at det er mer "normalt" å være heterofil enn å være homofil og viser til naturens innordninger der hunndyr parer hanndyr?

Syns det faktisk har blitt litt vel mye hat mot alle som tør å ytre frampå noe som helst som kan oppfattes som negativt om homofili... Sier man noe som kan tolkes som negativt blir du hudflettet og kalt gammeldags homofob. Det er per i dag mye mer tabu å si noe negativt om homofile enn å stå fram som homse.

Er på ingen måte noen homofob og mener at folk må kunne velge legning selv, men å begynne å si at det er like naturlig som å være hetero er vel litt i drøyeste laget? Og angående adoptering og sånt, tror du ikke at det beste for de fleste barn er å vokse opp med en far og en mor sånn som det alltid har vært for alle fram til nå?

Med innpass i kirken skjønner jeg egentlig ikke helt hvorfor de har så lyst til å inn der engang med de gamle stabeisene som helt tydelig ikke vil ha dem der uansett. Finnes da mange andre trossamfunn som er mer tolerante (og sikkert bedre på andre måter også) enn statskirka.

Må bare få si igjen at jeg ikke er homofob, driver ikke med uthenging av homofile og respekterer dem som velger å leve sånn. Men det er alltid to sider av en sak, og i det siste har det faktisk blitt lagt så mye vekt på toleranse overfor homofile at man har mistet toleransen overfor dem med andre meninger...

(oisann. langt, seriøst innlegg dette. skulle nesten tro jeg var politisk interessert :p)

Lenke til kommentar
Hvordan kan du ha en bukse som ikke passer etter EN fredags kveld?

Da kan den ikke ha passa så godt torsdagen før :p

5857281[/snapback]

På fredag var de løse. Jeg skjønner ingenting.

Eller, har jo spist mer enn jeg pleier da. Har spist frokost, lunsj, en porsjon middag istedenfor en halv pluss kveldsmat. Vanligvis spiser jeg 1 eller 2 av de fire. ;)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Åh, AnAnAs, ta av deg den gamle buksa FØR du tar på den nye.

5857307[/snapback]

Du er jo ikke her og minner meg på det, skal jeg liksom huske det av meg selv nå da? :(

Zlatzman: De er ikke vasket, det er det morsomte av alt.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...