quakie Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Pwnage time eyh, lads? 5856561[/snapback] Hvorfor har du strøket over gledespreder signaturen din fredrik? typisk norsk på G Det eier. Endret 2. april 2006 av quakie Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Men det jeg skulle si var at alle er like gode, uansett tro.. 5856540[/snapback] Er vi det da? Crud, så ikke at det sto "gode" der Endret 2. april 2006 av J@cob Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Oh my god! They killed kenny! (vente på at en annen skal si det ferdig ) 5856555[/snapback] ... You bastards! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Oh my god! They killed kenny! (vente på at en annen skal si det ferdig ) 5856555[/snapback] you bastards! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Die hard 2 begynner 21:00 på tv3. Hvis dere ikke visste det Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvordan kan dette vaere off-topic? Hva er topic i denne posten? Tenkte meg det. 5856484[/snapback] Det er off-topic fordi det finnes en forumskategori for den slags krangler Diskusjoner Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg er ateist. Enough? 5856367[/snapback] Egentlig ikke 5856376[/snapback] Det er det her jeg ikke liker med veldig, veldig kristne folk! De tåler ikke spøker. De annmelder Otto Jespersen for å brenne bibelen. De tror de er nogenlunde mye bedre enn folk som velger å ta avstand fra gud. Bare glem kommentaren 5856389[/snapback] Du er ateist, og derfor liker du ikke kirken? Og du klager paa at kristne ikke liker ikke-kristne? haha! Dessuten er du fael med aa komme med "bare glem det" hver gang du driter deg ut. Generelt sett er kristne folk ganske saa tolerante virker det som. De verste er folk som er ateister fordi det er toefft aa ikke like kristendommen, og ser ned paa alle som er kristne fordi det ikke er paa moten. Og dem er det svaert mange av. 5856449[/snapback] Nei, her jeg bor er det med i moten å være kristen ungdom. Jeg tar STOR avstand fra det hele. Tror nesten ingen av de som kaller seg kristne i mitt miljø vet hva det vil si. Derfor er jeg også litt irritert på de som underviser de i f.eks konfirmasjonsmøter, fordi de forteller jo nesten aldri hva det EGENTLIG vil si å være kristen. (Jeg var på 3 møter med ei venninne ) Det er kristne folk som ikke godtar at andre har annen tro, ingen tro osv. Men selvfølgelig har ateister akkurat samme meninger om kristne. Mener bare at kristne ikke er noe bedre personer enn de uten noen tro. Dessuten tar jeg borgelig konfirmasjon, og jeg ble nesten målløs da jeg fikk vite at kristen konfirmasjon ikke tar opp noe om dagens samfunn. Vi ser på filmer om Rwanda ( UTROLIG hard film å se ), andre kriger, hvorfor er det konflikter osv. Kristen konf. snakker ingenting om dette Ser verken filmer eller noe. Ja, jeg dreit meg egentlig ut. Men det jeg skulle si var at alle er like gode, uansett tro.. 5856540[/snapback] Vi tok opp ting fra dagens samfunn paa konfirmasjonsundervisningen. Men det vi laerte mest om var hvordan VI kunne gjoere verden til et litt bedre sted. Det mener jeg er minst like viktig som aa se filmer av diverse grusomheter, fordi de fleste vil tenke paa det uten aa gjoere noe med det. De vil si "aa, saa grusomt", og saa vil de fortsette med sine enkle liv. Det vi laerte paa konfirmasjonsundervisningen gjorde meg til et bedre menneske. Jeg er dessuten i mot baade borgerlig konfirmasjon og dagens tendenser med kristen konfirmasjon. Jeg ser ingen grunn til aa konfirmere seg borgerlig, unntatt aa bedre oekonomien. Hilsen en ung kristen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 quakie, permisjon. 5856578[/snapback] Bare fordi du vil ha et uproffesjonelt forhold! Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 *smile til Andreas* Tror jeg skal melde meg ut av statskirken når jeg blir 18. I hvert fall hvis det blir å koste penger for å være medlem. Satser heller på å starte min egen religion og få statsstøtte kanskje en smårar en..litt som i forrige csi episode Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg skal også melde meg ut av statskirken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Helvetes ustabile msndritt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Rart jeg bare har blitt kicka ut av msn en gang, og problemer med og logge meg på en annen gang. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Bare jeg som får opp debug på WLM? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 jeg syns synd på testmannen i typisk norsk :!: sånne norske ordtak Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Tror jeg skal melde meg ut av statskirken når jeg blir 18. I hvert fall hvis det blir å koste penger for å være medlem. Satser heller på å starte min egen religion og få statsstøtte kanskje en smårar en..litt som i forrige csi episode 5856601[/snapback] Du betaler allerede for aa vaere med i statskirken Alle over 18 gjoer det i alle fall. Kalles vel "religionsskatt". Du MAA betale det til en eller annen organisasjon, enten humanetisk forbund eller en kirke/religion. Hvis du ikke sier spesifikt at det skal gaa til en annen organisasjon, gaar det til statskirken. God natt Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg er ateist. Enough? 5856367[/snapback] Egentlig ikke 5856376[/snapback] Det er det her jeg ikke liker med veldig, veldig kristne folk! De tåler ikke spøker. De annmelder Otto Jespersen for å brenne bibelen. De tror de er nogenlunde mye bedre enn folk som velger å ta avstand fra gud. Bare glem kommentaren 5856389[/snapback] Du er ateist, og derfor liker du ikke kirken? Og du klager paa at kristne ikke liker ikke-kristne? haha! Dessuten er du fael med aa komme med "bare glem det" hver gang du driter deg ut. Generelt sett er kristne folk ganske saa tolerante virker det som. De verste er folk som er ateister fordi det er toefft aa ikke like kristendommen, og ser ned paa alle som er kristne fordi det ikke er paa moten. Og dem er det svaert mange av. 5856449[/snapback] Nei, her jeg bor er det med i moten å være kristen ungdom. Jeg tar STOR avstand fra det hele. Tror nesten ingen av de som kaller seg kristne i mitt miljø vet hva det vil si. Derfor er jeg også litt irritert på de som underviser de i f.eks konfirmasjonsmøter, fordi de forteller jo nesten aldri hva det EGENTLIG vil si å være kristen. (Jeg var på 3 møter med ei venninne ) Det er kristne folk som ikke godtar at andre har annen tro, ingen tro osv. Men selvfølgelig har ateister akkurat samme meninger om kristne. Mener bare at kristne ikke er noe bedre personer enn de uten noen tro. Dessuten tar jeg borgelig konfirmasjon, og jeg ble nesten målløs da jeg fikk vite at kristen konfirmasjon ikke tar opp noe om dagens samfunn. Vi ser på filmer om Rwanda ( UTROLIG hard film å se ), andre kriger, hvorfor er det konflikter osv. Kristen konf. snakker ingenting om dette Ser verken filmer eller noe. Ja, jeg dreit meg egentlig ut. Men det jeg skulle si var at alle er like gode, uansett tro.. 5856540[/snapback] Vi tok opp ting fra dagens samfunn paa konfirmasjonsundervisningen. Men det vi laerte mest om var hvordan VI kunne gjoere verden til et litt bedre sted. Det mener jeg er minst like viktig som aa se filmer av diverse grusomheter, fordi de fleste vil tenke paa det uten aa gjoere noe med det. De vil si "aa, saa grusomt", og saa vil de fortsette med sine enkle liv. Det vi laerte paa konfirmasjonsundervisningen gjorde meg til et bedre menneske. Jeg er dessuten i mot baade borgerlig konfirmasjon og dagens tendenser med kristen konfirmasjon. Jeg ser ingen grunn til aa konfirmere seg borgerlig, unntatt aa bedre oekonomien. Hilsen en ung kristen 5856598[/snapback] Vi konfirmerer oss for to forskjellige grunner Kristene: Bekreftelse av den kristne dåp, og det skjer ved en kristen handling Ikke kristne : en skille fra ungdom til voksen! Har ikke vi rett til å konfirmere oss pga vi ikke er kristne? Skal vi ikke ha lov til å feire jul og påske, fordi det tilhører kristendommen? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Tror jeg skal melde meg ut av statskirken når jeg blir 18. I hvert fall hvis det blir å koste penger for å være medlem. Satser heller på å starte min egen religion og få statsstøtte kanskje en smårar en..litt som i forrige csi episode 5856601[/snapback] Du betaler allerede for aa vaere med i statskirken Alle over 18 gjoer det i alle fall. Kalles vel "religionsskatt". Du MAA betale det til en eller annen organisasjon, enten humanetisk forbund eller en kirke/religion. Hvis du ikke sier spesifikt at det skal gaa til en annen organisasjon, gaar det til statskirken. God natt 5856646[/snapback] ok, now. det der var bare direkte skummelt... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Haha, jeg er ikke døpt. Og når jeg er i nord-norge så driver en gammel blind kjerring i slekta og kjefter på moren min fordi jeg ikke er dåpt. Og kaller moren og faren min hedninger, det må je gta opp en gang.. Engasjert liten blind dame. Hun er jævlig kristen, og drar på samling hele tiden. EDIT: for ikke og snakke hva hun kaller homo'er og sånt, og muslimer. Jeg sliter med og ikke le når jeg hører på hun. Endret 2. april 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Haha, jeg er ikke døpt.Og når jeg er i nord-norge så driver en gammel blind kjerring i slekta og kjefter på moren min fordi jeg ikke er dåpt. Og kaller moren og faren min hedninger, det må je gta opp en gang.. Engasjert liten blind dame. Hun er jævlig kristen, og drar på samling hele tiden. 5856668[/snapback] Hun er bare glad i deg, hun tror tross alt at du kommer til å få evig pinsel i helvete, så for å spare deg kjefter hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg