cre8ive Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 De tåler ikke spøker.De annmelder Otto Jespersen for å brenne bibelen. De tror de er nogenlunde mye bedre enn folk som velger å ta avstand fra gud. 5856389[/snapback] Generalisering er en fin ting? 5856398[/snapback] Ja, glem Otto Jespersen. Mener bare at ateister godtar kristnes oppførsel mye bedre enn omvendt. At kristne er så gode og snille - det stemmer ikke alltid! Sånn generelt inntrykk jeg har fått av dvs. ting jeg har lest osv. Men anyway, off topic Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg er ateist. Enough? 5856367[/snapback] Egentlig ikke 5856376[/snapback] Det er det her jeg ikke liker med veldig, veldig kristne folk! De tåler ikke spøker. De annmelder Otto Jespersen for å brenne bibelen. De tror de er nogenlunde mye bedre enn folk som velger å ta avstand fra gud. Bare glem kommentaren 5856389[/snapback] Du er ateist, og derfor liker du ikke kirken? Og du klager paa at kristne ikke liker ikke-kristne? haha! Dessuten er du fael med aa komme med "bare glem det" hver gang du driter deg ut. Generelt sett er kristne folk ganske saa tolerante virker det som. De verste er folk som er ateister fordi det er toefft aa ikke like kristendommen, og ser ned paa alle som er kristne fordi det ikke er paa moten. Og dem er det svaert mange av. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 det står at dimension på avataren din er 108 x 70 pixler cre8iv Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Mener bare at ateister godtar kristnes oppførsel mye bedre enn omvendt.At kristne er så gode og snille - det stemmer ikke alltid! Sånn generelt inntrykk jeg har fått av dvs. ting jeg har lest osv. Men anyway, off topic 5856437[/snapback] Det er jo du et levende eksempel på... Men hvis du ville fortsette diskusjonen så kan vi gjerne ta det på pm, alltid morsomt å forsvare kristdommen Er ateist, men ikke at det har noe nevneverdigt å si. Edit: Er for en gangs skyld, enig med deg Hr.Bruun. Endret 2. april 2006 av J@cob Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Du er ateist, og derfor liker du ikke kirken? Og du klager paa at kristne ikke liker ikke-kristne? haha! Dessuten er du fael med aa komme med "bare glem det" hver gang du driter deg ut. Generelt sett er kristne folk ganske saa tolerante virker det som. De verste er folk som er ateister fordi det er toefft aa ikke like kristendommen, og ser ned paa alle som er kristne fordi det ikke er paa moten. Og dem er det svaert mange av. 5856449[/snapback] Amen Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 det står at dimension på avataren din er 108 x 70 pixler cre8iv 5856454[/snapback] uff og uff... Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 trøtt Tror jeg har fått bihulebetennelse. Føles i hvert fall sånn ut..men skal ikke til legen før på torsdag. Da blir det ca 2 uker hvor jeg har hatt konstant vondt i hodet osv. Var kos å ha typen på besøk da Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 det står at dimension på avataren din er 108 x 70 pixler cre8iv 5856454[/snapback] Jeg tror det kom noen moderatoravgjørelser som sa at så lenge bildet ikke er på for mange kilobyte kan det godt være noe over 80x80 ettersom forumet resizer. Kan godt hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Du er ateist, og derfor liker du ikke kirken? Og du klager paa at kristne ikke liker ikke-kristne? haha! Dessuten er du fael med aa komme med "bare glem det" hver gang du driter deg ut. Generelt sett er kristne folk ganske saa tolerante virker det som. De verste er folk som er ateister fordi det er toefft aa ikke like kristendommen, og ser ned paa alle som er kristne fordi det ikke er paa moten. Og dem er det svaert mange av. 5856449[/snapback] Amen 5856461[/snapback] beklager mulig dobbeltpost, men A-fuckin-Man, man QFT. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 det står at dimension på avataren din er 108 x 70 pixler cre8iv 5856454[/snapback] uff og uff... 5856464[/snapback] Jeg veit Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 De tåler ikke spøker.De annmelder Otto Jespersen for å brenne bibelen. De tror de er nogenlunde mye bedre enn folk som velger å ta avstand fra gud. 5856389[/snapback] Generalisering er en fin ting? 5856398[/snapback] Ja, glem Otto Jespersen. Mener bare at ateister godtar kristnes oppførsel mye bedre enn omvendt. At kristne er så gode og snille - det stemmer ikke alltid! Sånn generelt inntrykk jeg har fått av dvs. ting jeg har lest osv. Men anyway, off topic 5856437[/snapback] Hvordan kan dette vaere off-topic? Hva er topic i denne posten? Tenkte meg det. Du generaliserer noe saa forferdelig her. At alle kristne er gode aa snille er selvfoelgelig ikke rett, men det har ogsaa noe aa gjoere med at religionen ikke bestemmer personligheten din. Det finnes mange snille kristne, og mange snille satanister, mange snille joeder, mange snille muslimer etc. Det finnes ogsaa mange slemme folk, fra alle religioner. Jeg opplever mange flere ateister som ser ned paa kristne enn omvendt, til tross for at det finnes mange mange mange mange ganger flere kristne enn ateister i landet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 trøtt Tror jeg har fått bihulebetennelse. Føles i hvert fall sånn ut..men skal ikke til legen før på torsdag. Da blir det ca 2 uker hvor jeg har hatt konstant vondt i hodet osv. Var kos å ha typen på besøk da 5856467[/snapback] Heisann. Tre ord: Du, MSN, naa Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Du generaliserer noe saa forferdelig her. At alle kristne er gode aa snille er selvfoelgelig ikke rett, men det har ogsaa noe aa gjoere med at religionen ikke bestemmer personligheten din. Det finnes mange snille kristne, og mange snille satanister, mange snille joeder, mange snille muslimer etc. Det finnes ogsaa mange slemme folk, fra alle religioner. Jeg opplever mange flere ateister som ser ned paa kristne enn omvendt, til tross for at det finnes mange mange mange mange ganger flere kristne enn ateister i landet. 5856484[/snapback] Det med ateister, er nok mest på papiret. Med en gang kirke og stat blir skilt, og du må betale for å være med i kirken kommer nok medlemstallet til å synke en del. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Heisann. Tre ord: Du, MSN, naa 5856506[/snapback] Ordrer liker vi. Rawr Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Var det en joke? .. Det var en joke! Hvordan sko har du? sk8er sko? 5856275[/snapback] Nei det var seriøst Jeg har tursko Sipenten fordi jeg ikke gidder å kjøpe nye sko og fordi de er gode å gå i og ikke ser helt rævva ut Gah, jeg hater å quote 5856283[/snapback] Quote nabb Fordi jeg har en hjerne på størrelse med en kirsebærstein. Men jeg går noen ganger med slække joggebukser, så da passer vel skoene? Men når det er jeans blir det noe andre sko. Lesbiske sko - lesbisk smak. Lesbiske Cecilie 5856295[/snapback] Er det mulig da? Da har du like stor hjerne som torsken Joda, hvis du farger de svart/blå med sprittusj Sa ikke du at du var 100% hetro for mindre enn 13 timer siden Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg er ateist. Enough? 5856367[/snapback] Egentlig ikke 5856376[/snapback] Det er det her jeg ikke liker med veldig, veldig kristne folk! De tåler ikke spøker. De annmelder Otto Jespersen for å brenne bibelen. De tror de er nogenlunde mye bedre enn folk som velger å ta avstand fra gud. Bare glem kommentaren 5856389[/snapback] Du er ateist, og derfor liker du ikke kirken? Og du klager paa at kristne ikke liker ikke-kristne? haha! Dessuten er du fael med aa komme med "bare glem det" hver gang du driter deg ut. Generelt sett er kristne folk ganske saa tolerante virker det som. De verste er folk som er ateister fordi det er toefft aa ikke like kristendommen, og ser ned paa alle som er kristne fordi det ikke er paa moten. Og dem er det svaert mange av. 5856449[/snapback] Nei, her jeg bor er det med i moten å være kristen ungdom. Jeg tar STOR avstand fra det hele. Tror nesten ingen av de som kaller seg kristne i mitt miljø vet hva det vil si. Derfor er jeg også litt irritert på de som underviser de i f.eks konfirmasjonsmøter, fordi de forteller jo nesten aldri hva det EGENTLIG vil si å være kristen. (Jeg var på 3 møter med ei venninne ) Det er kristne folk som ikke godtar at andre har annen tro, ingen tro osv. Men selvfølgelig har ateister akkurat samme meninger om kristne. Mener bare at kristne ikke er noe bedre personer enn de uten noen tro. Dessuten tar jeg borgelig konfirmasjon, og jeg ble nesten målløs da jeg fikk vite at kristen konfirmasjon ikke tar opp noe om dagens samfunn. Vi ser på filmer om Rwanda ( UTROLIG hard film å se ), andre kriger, hvorfor er det konflikter osv. Kristen konf. snakker ingenting om dette Ser verken filmer eller noe. Ja, jeg dreit meg egentlig ut. Men det jeg skulle si var at alle er like gode, uansett tro.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Oh my god! They killed kenny! (vente på at en annen skal si det ferdig ) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Du generaliserer noe saa forferdelig her. At alle kristne er gode aa snille er selvfoelgelig ikke rett, men det har ogsaa noe aa gjoere med at religionen ikke bestemmer personligheten din. Det finnes mange snille kristne, og mange snille satanister, mange snille joeder, mange snille muslimer etc. Det finnes ogsaa mange slemme folk, fra alle religioner. Jeg opplever mange flere ateister som ser ned paa kristne enn omvendt, til tross for at det finnes mange mange mange mange ganger flere kristne enn ateister i landet. 5856484[/snapback] Det med ateister, er nok mest på papiret. Med en gang kirke og stat blir skilt, og du må betale for å være med i kirken kommer nok medlemstallet til å synke en del. 5856511[/snapback] Jeg er 100% klar over det Jeg er mot statskirke, det er et idiotisk paafunn. Men jeg tror det er flere kristne enn ateister like vel *kosepaaSeether* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg