Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Var på Elektrofil i dag, jeg. Sto faktisk og prøvde mobiltelefoner ved siden av Zeromac, men fant ut at det var han etterpå. Faen, hadde lyst til å møte den karen. :(

Lenke til kommentar
Var på Elektrofil i dag, jeg. Sto faktisk og prøvde mobiltelefoner ved siden av Zeromac, men fant ut at det var han etterpå. Faen, hadde lyst til å møte den karen. :(

5854905[/snapback]

Ja, det var sykt.. Jeg sto og fikla med Nokia N70, så kom dere ved siden av meg. Jeg VISSTE jeg hadde hørt den stemmen før, men jeg turte ikke og snu meg. :hrm:

Typisk.

Lenke til kommentar

5854905[/snapback]

Ja, det var sykt.. Jeg sto og fikla med Nokia N70, så kom dere ved siden av meg. Jeg VISSTE jeg hadde hørt den stemmen før, men jeg turte ikke og snu meg. :hrm:

Typisk.

5854938[/snapback]

Hvorfor drar ikke en av dere til den andre? Vanskligere er det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

5854905[/snapback]

Typisk.

5854938[/snapback]

Da du kom og sa "Nokie Nseries" i en veldig overrasket tone, hadde jeg litt lyst til å si "No shit, Sherlock?", men hadde jo driti meg komplett ut om det ikke hadde vært deg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...