Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg husker ikke helt, men jeg tror det er den som '89-kullet hadde, ja.

Men jeg tror det burde gå greit, forhåpentligvis har du fått repetisjonsoppaver, det tar ikke lange tiden å gå over de, og finne ut hva du kan og ikke kan. Deretter noterer du ned det du ikke kan i regelboken (om dere får lov til å ha det, da, selv bruker jeg det knapt).

Lykke til, ihvertfall :)

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Hvem pugger i matte liksom? Har 18/20 i matte og har ikke pugget en dritt i hele aar. Fysikk derimot, der trengs det puggen. Og historie/geografi. Men matte, hva er det aa pugge liksom?

Jeg kjeder meg

5854560[/snapback]

Kan ikke si at jeg brilierer i real fag (ikke rettskriving heller for den saks skyld)

Men det finnes faktisk de som må pugge i matte =)

"Hvem pugger i histore/geografi liksom?"

@ kjehaako; Regelboken er fult oppdatert, men jeg bruker den nesten aldrig, det tar for lang tid :(

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Jeg regner med at man har den samme tentamenen i hele landet, og den vi hadde var ikke spesielt vanskelig.

Mulig folk synes forskjellig om det, men det var grei skuring, mye som er repetisjon, ganske på linje med læringsstøttende prøve.

(Og der stakk han, mye vits i å nevne det :p )

5854541[/snapback]

Man har jo ikke den samme tentamenen i hele landet! Isåfall er vår skole et unntak.

Lenke til kommentar
kjehaako; Regelboken er fult oppdatert, men jeg bruker den nesten aldrig, det tar for lang tid

Nettopp derfor du bør bruke repetisjonsoppgavene, og fikse en regelbok som er tynnere, og er lett å slå opp i, som kun inneholder den mest nødvendigste. (Om jeg virker overlegen, beklager jeg det)

Kikket på last.fm'en din, forresten.

Bra musikksmak du har :)

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Hvem pugger i matte liksom? Har 18/20 i matte og har ikke pugget en dritt i hele aar. Fysikk derimot, der trengs det puggen. Og historie/geografi. Men matte, hva er det aa pugge liksom?

Jeg kjeder meg

5854560[/snapback]

Kan ikke si at jeg brilierer i real fag (ikke rettskriving heller for den saks skyld)

Men det finnes faktisk de som må pugge i matte =)

"Hvem pugger i histore/geografi liksom?"

5854608[/snapback]

Tingen er at i Historie/geografi saa er det fakta du maa pugge. det er det ikke i matte :)

*poff*

Lenke til kommentar

Jeg har det faktisk slik at matten, den må jeg øve inn, historie nyter jeg. Å ha om den annen verdenskrig var artig, selv om boken knapt inneholdt en tredjedel av det den burde gjøre, og vi kun hadde prøve om krigen i Norge, noe som ikke er halvparten så interessant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...