Joggster Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 nei.... nei neida Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Haha, jeg husker ikke helt, men jeg tror det er den som '89-kullet hadde, ja. Men jeg tror det burde gå greit, forhåpentligvis har du fått repetisjonsoppaver, det tar ikke lange tiden å gå over de, og finne ut hva du kan og ikke kan. Deretter noterer du ned det du ikke kan i regelboken (om dere får lov til å ha det, da, selv bruker jeg det knapt). Lykke til, ihvertfall Endret 2. april 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Hvem pugger i matte liksom? Har 18/20 i matte og har ikke pugget en dritt i hele aar. Fysikk derimot, der trengs det puggen. Og historie/geografi. Men matte, hva er det aa pugge liksom? Jeg kjeder meg 5854560[/snapback] Kan ikke si at jeg brilierer i real fag (ikke rettskriving heller for den saks skyld) Men det finnes faktisk de som må pugge i matte =) "Hvem pugger i histore/geografi liksom?" @ kjehaako; Regelboken er fult oppdatert, men jeg bruker den nesten aldrig, det tar for lang tid Endret 2. april 2006 av J@cob Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Pugger til matteprøver fordi jeg aldri greier å konse om det på skolen. Følger med når læreren snakker og noterer..så bruker jeg det når jeg kommer hjem. *poff* Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Jeg regner med at man har den samme tentamenen i hele landet, og den vi hadde var ikke spesielt vanskelig.Mulig folk synes forskjellig om det, men det var grei skuring, mye som er repetisjon, ganske på linje med læringsstøttende prøve. (Og der stakk han, mye vits i å nevne det ) 5854541[/snapback] Man har jo ikke den samme tentamenen i hele landet! Isåfall er vår skole et unntak. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Heiheiheiheihei! Hold dere til topic! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Ikke alle er genier som deg Herr Brun. 5854563[/snapback] Jeg er paa ingen maate et geni, tingen er at jeg ikke skjoenner hva man kan pugge paa i matte. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Heiheiheiheihei! Hold dere til topic! 5854688[/snapback] Heiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheiheihei! Hva er topic her? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) kjehaako; Regelboken er fult oppdatert, men jeg bruker den nesten aldrig, det tar for lang tid Nettopp derfor du bør bruke repetisjonsoppgavene, og fikse en regelbok som er tynnere, og er lett å slå opp i, som kun inneholder den mest nødvendigste. (Om jeg virker overlegen, beklager jeg det) Kikket på last.fm'en din, forresten. Bra musikksmak du har Endret 2. april 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Hvem pugger i matte liksom? Har 18/20 i matte og har ikke pugget en dritt i hele aar. Fysikk derimot, der trengs det puggen. Og historie/geografi. Men matte, hva er det aa pugge liksom? Jeg kjeder meg 5854560[/snapback] Kan ikke si at jeg brilierer i real fag (ikke rettskriving heller for den saks skyld) Men det finnes faktisk de som må pugge i matte =) "Hvem pugger i histore/geografi liksom?" 5854608[/snapback] Tingen er at i Historie/geografi saa er det fakta du maa pugge. det er det ikke i matte *poff* Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Ikke alle er genier som deg Herr Brun. 5854563[/snapback] tingen er at jeg ikke skjoenner hva man kan pugge paa i matte. 5854690[/snapback] Alt som er av stykker. Likninger,tabeller,areal alt det drittet der. Hva pugger man på i historie/geografi da? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har det faktisk slik at matten, den må jeg øve inn, historie nyter jeg. Å ha om den annen verdenskrig var artig, selv om boken knapt inneholdt en tredjedel av det den burde gjøre, og vi kun hadde prøve om krigen i Norge, noe som ikke er halvparten så interessant. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Folkens. Det finnes egen Skole kategori her.....bruk den. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Yay, den nye eLoader til psp 2.01+ funker med Wifi. Så nå funker homebrews streamings-programmer! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Kjehaako; Har bedt læreren om en ny regelbok mangfoldige ganger, men han "glemmer det" hele tiden :emm: Historie er fun ja, rent nyte fag... Fint at du likte musikksmaken min, er ikke så mangen som gjør det Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Fy faen, så mange blåste mennesker på dette forumet. Hvis de er slik i virkeligheten, sliter de MAKS. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Hvem tenker du på ananas? Vennligst del med oss din frustrasjon. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Hvem tenker du på ananas? Vennligst del med oss din frustrasjon. 5854769[/snapback] Referer sikkert til skole diskusjonen Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Haha Men det må da være noen skrudde folk i mengden, er ikke få folk her, akkurat. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Fy faen, så mange blåste mennesker på dette forumet. Hvis de er slik i virkeligheten, sliter de MAKS. 5854754[/snapback] Jammen, psykologen sier min lidelse ikke er så uvanelig. *være nervøs fordi ananas er *gisp* jente!* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg