Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begge ? :D er digg med en skikkelig filmkveld :)

5851283[/snapback]

da ser du heller Walk The Line to ganger! :fun:

5851290[/snapback]

Jeg tviler på at du har sett Kiss Kiss, Bang Bang, hvis du anbefaler Walk the Line x 2.

5851506[/snapback]

fikk bare sett kkbb igår, den var dritbra :D ble så sent så jeg orka ikke se walk the line, men ser nok den idag :D :D tok jo helt av mot slutten da når han henger etter en arm etter armen til hu dama i kista, og så skyter han to folk for så å dette ned på taket til bilen.. :p

Lenke til kommentar
haha uff, jaja jeg kom meg nå unna til slutt.

Jeg overlevde.

5853811[/snapback]

Og jeg som var bekymra for at du hadde daua der ute i kulden :wee:

Skal egentlig pugge til matteprøve, men siden typen kommer på besøk så greier jeg ikke å konse. Han bør bare ha kommet seg ut av sengen til nå! :p

Lenke til kommentar
Gah! Har mattetentamen i morgen, og vis jeg vil beholde den fireren så må jeg jobbe, men jeg gidder ikke.

Jaja, kommer til å angre i morgen :(

5854075[/snapback]

Jeg regner med at man har den samme tentamenen i hele landet, og den vi hadde var ikke spesielt vanskelig.

Mulig folk synes forskjellig om det, men det var grei skuring, mye som er repetisjon, ganske på linje med læringsstøttende prøve.

(Og der stakk han, mye vits i å nevne det :p )

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Gah! Har mattetentamen i morgen, og vis jeg vil beholde den fireren så må jeg jobbe, men jeg gidder ikke.

Jaja, kommer til å angre i morgen :(

5854075[/snapback]

Jeg regner med at man har den samme tentamenen i hele landet, og den vi hadde var ikke spesielt vanskelig.

Mulig folk synes forskjellig om det, men det var grei skuring, mye som er repetisjon, ganske på linje med læringsstøttende prøve.

(Og der stakk han, mye vits i å nevne det :p )

5854541[/snapback]

Back, fra litt pugging. Fulgte chills sitt råd, sån helveis :p

Men, tentamen vi skal ha i morgen, er den samme som 1989 kullet fikk til eksamen i fjor... Noen har som hadde den, og som kunne tenke seg å scanne samtlige sider med fasit svar? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...