Forumforumforum Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 jaja, jeg sitter å grubler over noen oppgaver i automatiserte annlegg :S Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 jaja, jeg sitter å grubler over noen oppgaver i automatiserte annlegg :S 5854082[/snapback] heheh meg hjelpe? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 tja, tror ikke jeg gidder å drive med det uansett.. får vel heller bare gjøre det jeg kan på prøven i morgen.. heldigvis snart påske, så er det ikke lenge til sommeren *lei skolen* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 God morgen alle sammen. Da skal jeg snart dra mot Stavanger på fotballkamp. Får vel gå og skvette litt vann i trynet, er faen meg tørr i trynet i dag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Er det ikke bare å huske å drikke mye vann? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Er det ikke bare å huske å drikke mye vann? 5854178[/snapback] Faen, Tore på (vill)sporet på NRK1. *skifte kanal* Hmm, trur jeg tok litt for mye gele i håret, men shit au. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Begge ? er digg med en skikkelig filmkveld 5851283[/snapback] da ser du heller Walk The Line to ganger! 5851290[/snapback] Jeg tviler på at du har sett Kiss Kiss, Bang Bang, hvis du anbefaler Walk the Line x 2. 5851506[/snapback] fikk bare sett kkbb igår, den var dritbra ble så sent så jeg orka ikke se walk the line, men ser nok den idag :D tok jo helt av mot slutten da når han henger etter en arm etter armen til hu dama i kista, og så skyter han to folk for så å dette ned på taket til bilen.. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 haha uff, jaja jeg kom meg nå unna til slutt.Jeg overlevde. 5853811[/snapback] Og jeg som var bekymra for at du hadde daua der ute i kulden Skal egentlig pugge til matteprøve, men siden typen kommer på besøk så greier jeg ikke å konse. Han bør bare ha kommet seg ut av sengen til nå! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Skal egentlig pugge til matteprøve, men siden typen kommer på besøk så greier jeg ikke å konse. 5854311[/snapback] Og der forsvandt femmeren i matte Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Skal egentlig pugge til matteprøve, men siden typen kommer på besøk så greier jeg ikke å konse. 5854311[/snapback] Og der forsvandt femmeren i matte 5854347[/snapback] Trenger ikke pugge så fælt for å få 5. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Skal egentlig pugge til matteprøve, men siden typen kommer på besøk så greier jeg ikke å konse. 5854311[/snapback] Og der forsvandt femmeren i matte 5854347[/snapback] Eyh, eg ligger foreløbig trygt på en 6'er Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Ah, endelig hjemme, og et fint syn møtte meg. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Lucky one Og PCen lever enda? Ingen brannskader eller no? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Ah, endelig hjemme, og et fint syn møtte meg. 5854401[/snapback] Å stakkars! Var det en sesong med PB, LOST, eller 24 som gikk i dass nå eller? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Lucky one Og PCen lever enda? Ingen brannskader eller no? 5854447[/snapback] Lot vinduet være opent, men enda varmt her inne. EDIT: quakie: Det er jo det at jeg har lasta ned over natta, har jo ikke mistet noe.. Endret 2. april 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Tror han sikta til den ene fila som ikke ble lasta ned ________ Pokker da *ringe til torpedoen min og kjefte* Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Gah! Har mattetentamen i morgen, og vis jeg vil beholde den fireren så må jeg jobbe, men jeg gidder ikke.Jaja, kommer til å angre i morgen 5854075[/snapback] Jeg regner med at man har den samme tentamenen i hele landet, og den vi hadde var ikke spesielt vanskelig. Mulig folk synes forskjellig om det, men det var grei skuring, mye som er repetisjon, ganske på linje med læringsstøttende prøve. (Og der stakk han, mye vits i å nevne det ) Endret 2. april 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Hvem pugger i matte liksom? Har 18/20 i matte og har ikke pugget en dritt i hele aar. Fysikk derimot, der trengs det puggen. Og historie/geografi. Men matte, hva er det aa pugge liksom? Jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Ikke alle er genier som deg Herr Brun. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Gah! Har mattetentamen i morgen, og vis jeg vil beholde den fireren så må jeg jobbe, men jeg gidder ikke.Jaja, kommer til å angre i morgen 5854075[/snapback] Jeg regner med at man har den samme tentamenen i hele landet, og den vi hadde var ikke spesielt vanskelig. Mulig folk synes forskjellig om det, men det var grei skuring, mye som er repetisjon, ganske på linje med læringsstøttende prøve. (Og der stakk han, mye vits i å nevne det ) 5854541[/snapback] Back, fra litt pugging. Fulgte chills sitt råd, sån helveis Men, tentamen vi skal ha i morgen, er den samme som 1989 kullet fikk til eksamen i fjor... Noen har som hadde den, og som kunne tenke seg å scanne samtlige sider med fasit svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg