Zappza Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Hvorfor en fra forumet? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Hvorfor en fra forumet? 5853703[/snapback] Hvem andre finner på slik da Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Hmm, hvilket som helst annet mannfolk som fikk lyst på skjegget ditt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 haha uff, jaja jeg kom meg nå unna til slutt. Jeg overlevde. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Men den bussruteleken du jabba om, åssen gjør man det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Hey all, god morgen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Mornings, og god er den faktisk også. Sovet godt og føler meg klar til å slappe av en hel dag. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Morn steffy.. Noen som vil gå tur med hunden for meg? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Hey all, god morgen. 5853866[/snapback] God morgen Mornings, og god er den faktisk også. Sovet godt og føler meg klar til å slappe av en hel dag. 5853875[/snapback] Lucky one *gå tur med Edges hund* Endret 2. april 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Det er ikke bare bare å forklare det da, men i mangel på annet å gjøre: altså man har 5 rekker med kort på bordet, starter med et kort, neste er 2. osv fram til 5. 3 kort hver på hånda. Så snur man først den rekka med 5 kort, en etter en, har du det kortet som blir snudd, så kan du gi det til en av de andre spillerne, og de må da drikke. 1 slurk på 5 rekka, 2 slurker på 4'er rekka osv. og når kortene e snudd, den som har igjen mest kort må på busstur. Bussturen: stokker kortstokken og deler ut et og ett kort. går det 4 kort uten rosekort, så er bussturen ferdig, men er det knikt må du drikke to slurker,dame 3 , konge 4 og ess 5 slurker. og da må man ha nye 4 kort. Er man riktig heldig\uheldig kan man gå igjennom hele bunken på den måten. Noen detaljer her og de rsom jeg ikke har fortklart, men du skjønner jo ikke dette uansett så. Men jeg prøvde da ihvertfall blablabla Endret 2. april 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Det er ikke bare bare å forklare det da, men i mangel på annet å gjøre:altså man har 5 rekker med kort på bordet, starter med et kort, neste er 2. osv fram til 5. 3 kort hver på hånda. Så snur man først den rekka med 5 kort, en etter en, har du det kortet som blir snudd, så kan du gi det til en av de andre spillerne, og de må da drikke. 1 slurk på 5 rekka, 2 slurker på 4'er rekka osv. og når kortene e snudd, den som har igjen mest kort må på busstur. stokker kortstokken og deler ut et og ett kort. går det 4 kort uten rosekort, så er bussturen ferdig, men er det knikt må du drikke to slurker,dame 3 , konge 4 og ess 5 slurker. og da må man ha nye 4 kort. Er man riktig heldig\uheldig kan man gå igjennom hele bunken på den måten. Noen detaljer her og de rsom jeg ikke har fortklart, men du skjønner jo ikke dette uansett så. Men jeg prøvde da ihvertfall blablabla 5853919[/snapback] Huh... Du har rett, jeg skjønte ikke en dritt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Synes det var en helt grei forklaring jeg. ^^ Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Spør noen andre om de skjønner noe Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Det siste avsnittet der er bussturen da, det er kanskje litt uklart. Ellers burde folk skjønne hva jeg skrev ned:D Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Det siste avsnittet der er bussturen da, det er kanskje litt uklart. Ellers burde folk skjønne hva jeg skrev ned:D 5853980[/snapback] Ah, skjønte det nå ^^ Ikke det siste da Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Noen her som kom opp i matte til eksamen i fjor? Skal ha den som tentamen i morgen 5853588[/snapback] ja det gjorde jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Håper jeg får tilbake den siste matteprøven i morra. Hvis ikke er han treig til å rette. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Gjennom det første kapittlet i naturfag, hmm mange nye ord og begreper ja. *Pugge noe* Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Gah! Har mattetentamen i morgen, og vis jeg vil beholde den fireren så må jeg jobbe, men jeg gidder ikke. Jaja, kommer til å angre i morgen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Dust... gidd då vel. Skru av dataen og sett deg ned, værste er over når du først er kommet i gang =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg