Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke bare bare å forklare det da, men i mangel på annet å gjøre:

altså man har 5 rekker med kort på bordet, starter med et kort, neste er 2. osv fram til 5.

3 kort hver på hånda. Så snur man først den rekka med 5 kort, en etter en, har du det kortet som blir snudd, så kan du gi det til en av de andre spillerne, og de må da drikke. 1 slurk på 5 rekka, 2 slurker på 4'er rekka osv. og når kortene e snudd, den som har igjen mest kort må på busstur.

 

Bussturen: stokker kortstokken og deler ut et og ett kort. går det 4 kort uten rosekort, så er bussturen ferdig, men er det knikt må du drikke to slurker,dame 3 , konge 4 og ess 5 slurker. og da må man ha nye 4 kort. Er man riktig heldig\uheldig kan man gå igjennom hele bunken på den måten. Noen detaljer her og de rsom jeg ikke har fortklart, men du skjønner jo ikke dette uansett så.:D Men jeg prøvde da ihvertfall :p

 

blablabla

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Det er ikke bare bare å forklare det da, men i mangel på annet å gjøre:

altså man har 5 rekker med kort på bordet, starter med et kort, neste er 2. osv fram til 5.

3 kort hver på hånda. Så snur man først den rekka med 5 kort, en etter en, har du det kortet som blir snudd, så kan du gi det til en av de andre spillerne, og de må da drikke. 1 slurk på 5 rekka, 2 slurker på 4'er rekka osv. og når kortene e snudd, den som har igjen mest kort må på busstur.

 

stokker kortstokken og deler ut et og ett kort. går det 4 kort uten rosekort, så er bussturen ferdig, men er det knikt må du drikke to slurker,dame 3 , konge 4 og  ess 5 slurker. og da må man ha nye 4  kort. Er man riktig heldig\uheldig kan man gå igjennom hele bunken på den måten. Noen detaljer her og de rsom jeg ikke har fortklart, men du skjønner jo ikke dette uansett så.:D Men jeg prøvde da ihvertfall :p

 

blablabla

5853919[/snapback]

Huh...

 

 

 

 

Du har rett, jeg skjønte ikke en dritt :blink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...