Shikaru Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 kjerka? den er kjip. Får få i meg litt frokost jeg nå da. Mån tro om hva det skal bli. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 yoooog huuurt! *synge på youghurt reklame* Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Satan så trøtt jeg er...kjennes ut som jeg kunne trengt 10 kopper med kaffe eller.no lignenden. 5852972[/snapback] *slenge en pakke koffeinpiller til B|Real* Eh, må i kjerka i dag jeg......konf. 5852985[/snapback] Jeg skal kanskje i konfundervisning, hvis jeg gidder Må nok dra though, har ikke vært på leenge Pssjh, det var overdrevent godt med en dusj np: SkyMarshall Arts - Sandegramatikk Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 *kirkepoff* hade bra folkens Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Er visst ingen som har helt sansen for meg verken i virkerligheten eller på nettet. Kanskje jeg bare skulle mure meg inne og leve et liv for meg selv? Kanskje jeg skulle droppe TG? På den ene side vil jeg, på den andre side ikke. Er jo så innmari vanskelig å bestemme seg. Alt føles så j*vla meningsløst! Hvorfor er alle så mye bedre enn meg?! arf... Hva gjør dere på en søndags morgen da? EDIT: Her snør det forresten. Endret 2. april 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er visst ingen som har helt sansen for meg verken i virkerligheten eller på nettet. Kanskje jeg bare skulle mure meg inne og leve et liv for meg selv? 5853069[/snapback] Jeg elsker deg Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er visst ingen som har helt sansen for meg verken i virkerligheten eller på nettet. Kanskje jeg bare skulle mure meg inne og leve et liv for meg selv? Kanskje jeg skulle droppe TG? På den ene side vil jeg, på den andre side ikke. Er jo så innmari vanskelig å bestemme seg. Alt føles så j*vla meningsløst! Hvorfor er alle så mye bedre enn meg?! arf... Hva gjør dere på en søndags morgen da? 5853069[/snapback] Er altid noen som har sansen for deg, men de er som regel vanskelig å finne Hmm, det burde du ikke... Hvis du prøver og sitte hjemme jævlig lenge kommer du til å savne folk etter hvert Alle mennesker trenger et sosialt liv, det er bare ikke alle som trenger det like mye Ikke dropp TG da? Du er så heldig at du har billett ikke waste sjansen! Du kommer garantert til å møte noen du liker der =) Bare vent litt du Har også den følelsen av alt er meningsløst, men det ordner seg bestandig etter en stund Ingen er bedre enn deg, du er like mye verdt som alle andre Jeg trøster deg, samtidig som jeg synger på noen SkyMarshall sanger Ta og skriv litt i Deppetråden du Hjelper ^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Huff, må lese til prøver i dag, i morgen og på tirsdag. De to første prøvene er på onsdag. Det eneste positive er vel at det er påskeferie snart...stressfritt! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Huff, må lese til prøver i dag, i morgen og på tirsdag. De to første prøvene er på onsdag. Det eneste positive er vel at det er påskeferie snart...stressfritt! 5853104[/snapback] Jeg har fysikkprøve på tirsdag. Den går greit. Men kjemiprøve på torsdag om Oksidasjon og Syrer *gå å henge seg* Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har prøve på mandag, tirsdag og torsdag.. Så er det påske ;D Men prøve tirsdag etter påske også :S Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har muligens en prøve i gym i morra. Veit egentlig ikke. Også har jeg no smågreier i naturfag på fredag. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Later som alle har prøver da. Onsdag: Matte og historie Torsdag: Biologi Mandag: Geografi Tirsdag: Etikk Tirsdag: Språk Endret 2. april 2006 av Sidious Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har slik en mappetentamen rett etter påske. fordi skolen min er rar. jeje. Tegneserie stripe ting vi skal holde på med uka framover nå. Det burde bli skøy. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei og hå nå er døgnrytmen min ødelagt ... også har jeg gresspollen-allergi symptomer, og det snør ute. Verden er snål! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Huh? Kødder du? Gresspollenn midt på vintern?? Gratz med ødelagt døgnrytme Fikk du forresten jobben på Hydro? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei og hå nå er døgnrytmen min ødelagt ... også har jeg gresspollen-allergi symptomer, og det snør ute. Verden er snål! 5853276[/snapback] gresspollen allergi symptomer midt på vintern? nicely done. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ja men så er det så mye drit ute å sirkulerer nå at det er liksom ikke helt lett å vite hva man har for noe. Jeg er iallefall ikke frisk ... men prolaps-paraceten til mor tar knekken på det meste skal jeg love deg! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Godmorgen! Bussturdrikkelek FTW. Litt rått pårti da, når de drikker vin og øl og jeg drikker sprit. Men det var nå den mest geniale greia jeg har sett av drikkeleker iallefall Formen er på topp selvfølgelig. np: Deathstar - New dead generation Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er nå alltid no sykdom på gang rundt denna tiden av året. Det er vel rundt her jeg blir syk. Jeg er aldri syk mer enn en gang i året Bare litt snørrete nå. Er vel 100 % frisk i morra/tirsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg