Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satan så trøtt jeg er...kjennes ut som jeg kunne trengt 10 kopper med kaffe eller.no lignenden.

5852972[/snapback]

*slenge en pakke koffeinpiller til B|Real*

 

 

Eh, må i kjerka i dag jeg......konf.

5852985[/snapback]

Jeg skal kanskje i konfundervisning, hvis jeg gidder :wee:

Må nok dra though, har ikke vært på leenge :ermm:

 

Pssjh, det var overdrevent godt med en dusj :love:

 

np: SkyMarshall Arts - Sandegramatikk :love:

Lenke til kommentar

Er visst ingen som har helt sansen for meg verken i virkerligheten eller på nettet. Kanskje jeg bare skulle mure meg inne og leve et liv for meg selv?

 

Kanskje jeg skulle droppe TG? På den ene side vil jeg, på den andre side ikke. Er jo så innmari vanskelig å bestemme seg. Alt føles så j*vla meningsløst! Hvorfor er alle så mye bedre enn meg?!

 

arf... Hva gjør dere på en søndags morgen da?

 

EDIT: Her snør det forresten.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Er visst ingen som har helt sansen for meg verken i virkerligheten eller på nettet. Kanskje jeg bare skulle mure meg inne og leve et liv for meg selv?

 

Kanskje jeg skulle droppe TG? På den ene side vil jeg, på den andre side ikke. Er jo så innmari vanskelig å bestemme seg. Alt føles så j*vla meningsløst! Hvorfor er alle så mye bedre enn meg?!

 

arf... Hva gjør dere på en søndags morgen da?

5853069[/snapback]

Er altid noen som har sansen for deg, men de er som regel vanskelig å finne ;) Hmm, det burde du ikke... Hvis du prøver og sitte hjemme jævlig lenge kommer du til å savne folk etter hvert :hm: Alle mennesker trenger et sosialt liv, det er bare ikke alle som trenger det like mye :)

 

Ikke dropp TG da? Du er så heldig at du har billett ikke waste sjansen! Du kommer garantert til å møte noen du liker der =)

 

Bare vent litt du ;) Har også den følelsen av alt er meningsløst, men det ordner seg bestandig etter en stund :)

 

Ingen er bedre enn deg, du er like mye verdt som alle andre ;)

 

Jeg trøster deg, samtidig som jeg synger på noen SkyMarshall sanger :love:

 

Ta og skriv litt i Deppetråden du ;) Hjelper ^^

Lenke til kommentar
Huff, må lese til prøver i dag, i morgen og på tirsdag. De to første prøvene er på onsdag. Det eneste positive er vel at det er påskeferie snart...stressfritt!

5853104[/snapback]

 

Jeg har fysikkprøve på tirsdag. Den går greit.

 

Men kjemiprøve på torsdag om Oksidasjon og Syrer *gå å henge seg*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...