LarsP Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Spørsmålet er vel hvor mange ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤ 'er det finnes på Oslo Vest. Tror det er betraktelig større sjanse for å finne en "Jens Amadeus" eller "Tord-William" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Ja, men da må du gjennom sverige (Oslo-gøteborg-narvik). Så jeg tviler på at det er verdt det Herr Brun HÆ? Du kommer deg da fra trondheim til fauske (litt nord for bodø) Men sant, skal du til narvik via tog så er det meningsløst å ta turen innom sverige.. Du kan jo bare ta budbil fra fauske og narvik, de er sikkert service-innstilt Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Innimellom, tror jeg JoachimR er en eller anna gutt, som bare later som om han er en oslovestkants gutt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Vet du hva, vi bruker budbil til dokumenttransport liksom kanskje tre ganger i måneden, og får levert ting ukentlig. Budbil er ikke bare tull, og jo, de er virklig service-minded. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Antall "Gisler" registrert i telefonkatalogen i Norge: Østlandet 1118 Vestlandet 881 Midt-Norge 373 Nord-Norge 332 Sørlandet 79 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Verre å hete Odd Willy, slik en jeg kjenner heter. Hørt om navn som Hølje og Leidulf før da Joachim ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Verre å hete Odd Willy, slik en jeg kjenner heter. Hørt om navn som Hølje og Leidulf før da Joachim ? Nei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg SKAL ha MC når jeg blir gammel nok. Jeg gidder ikke bli gammel uansett. Bedre å nyte livet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 LoL... JoachimR, av og til må du se deg tapt...et tips -------------- Nå har jeg en naken kjæreste i senga...*time to do the duty* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Joachim er vanligere... Det er 3413 menn som har Joachim som første fornavn. Det er 2944 menn som har Joachim som enestefornavn Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Du søkte på mannsnavnet: Hølje Det er 26 menn som har Hølje som første fornavn. Det er 20 menn som har Hølje som enestefornavn. Du søkte på mannsnavnet: Leidulf Det er 182 menn som har Leidulf som første fornavn. Det er 109 menn som har Leidulf som enestefornavn Du søkte på etternavnet: Seng Det er 5 som har Seng som etternavn. Du søkte på etternavnet: Husvegg Det er 14 som har Husvegg som etternavn. :!: No offence til alle som måtte hete Hølje Husvegg der ute Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Jeg hadde ikke hørt om ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤ før jeg så at B|Real het det jeg heller... Er ikke akkurat det mest normale navnet. Endret 21. september 2006 av b-real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg hadde ikke hørt om ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤ før jeg så at B|Real het det jeg heller... Er ikke akkurat det mest normale navnet. Jeg satt å diskuterte dette på jobb faktisk, hvor mange søringer har vært nord for sinsenkrysset? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg har vært helt oppe i Møre og Romsdal eller Sogn og fjordande da jeg syklet rallarveien. Det er betratklig nord for sinsenkrysset. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hølje, wtf? oddvar er jo et fint navn. lol, ikke fan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Jeg har vært helt oppe i Møre og Romsdal eller Sogn og fjordande da jeg syklet rallarveien. Det er betratklig nord for sinsenkrysset. duverden...verdenskjent mao Neida spøkte jeg...men men...man vet ikke om alt og alle Endret 18. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Ja, men da må du gjennom sverige (Oslo-gøteborg-narvik). Så jeg tviler på at det er verdt det Herr Brun HÆ? Du kommer deg da fra trondheim til fauske (litt nord for bodø) Men sant, skal du til narvik via tog så er det meningsløst å ta turen innom sverige.. Du kan jo bare ta budbil fra fauske og narvik, de er sikkert service-innstilt Du kommer deg ikke med tog nord for fauske nei. Da må du som sagt gjennom sverige. Men du kommer deg på andre måter... Egentlig helt på trynet at det ikke er togforbindelse på den korte biten, hadde vært mye lettere å komme seg til trondheim da for eksempel. Haddis: Du har en naken kjæreste i senga, og poster på forumet? Du har seriøst problemer Du må trappe ned mann! Edit: Der hadde jeg flest poster på ot-baren. Har en mer her enn på total war-forumet. Må nesten poste to der nå Herr Brun Endret 18. juni 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 _Eller_? Du er ikke helt sikker altså? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Du kommer deg ikke med tog nord for fauske nei. Da må du som sagt gjennom sverige. Men du kommer deg på andre måter... Egentlig helt på trynet at det ikke er togforbindelse på den korte biten, hadde vært mye lettere å komme seg til trondheim da for eksempel. Herr Brun Vel, staten norge som er drevet av søringer (alt sør for trondheim... ) har funnet ut at det ikke er lønnsomt, så de belaster oss heller med flypriser på 3000-5000 fra f.eks bodø-tromsø.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg