Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men da må du gjennom sverige (Oslo-gøteborg-narvik). Så jeg tviler på at det er verdt det :p

Herr Brun

HÆ?

 

Du kommer deg da fra trondheim til fauske (litt nord for bodø)

Men sant, skal du til narvik via tog så er det meningsløst å ta turen innom sverige..

Du kan jo bare ta budbil fra fauske og narvik, de er sikkert service-innstilt :lol:

Lenke til kommentar
Du søkte på mannsnavnet: Hølje

 

Det er 26 menn som har Hølje som første fornavn.

Det er 20 menn som har Hølje som enestefornavn.

 

 

 

 

Du søkte på mannsnavnet: Leidulf

 

Det er 182 menn som har Leidulf som første fornavn.

Det er 109 menn som har Leidulf som enestefornavn

 

Du søkte på etternavnet: Seng

 

 

Det er 5 som har Seng som etternavn.

 

 

 

Du søkte på etternavnet: Husvegg

 

 

Det er 14 som har Husvegg som etternavn.

 

 

 

 

:!:

 

No offence til alle som måtte hete Hølje Husvegg der ute

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke hørt om ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤ før jeg så at B|Real het det jeg heller... Er ikke akkurat det mest normale navnet.

Jeg satt å diskuterte dette på jobb faktisk, hvor mange søringer har vært nord for sinsenkrysset? :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg har vært helt oppe i Møre og Romsdal eller Sogn og fjordande da jeg syklet rallarveien. :) Det er betratklig nord for sinsenkrysset.

duverden...verdenskjent mao ;)

 

 

Neida spøkte jeg...men men...man vet ikke om alt og alle :)

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Ja, men da må du gjennom sverige (Oslo-gøteborg-narvik). Så jeg tviler på at det er verdt det :p

Herr Brun

HÆ?

 

Du kommer deg da fra trondheim til fauske (litt nord for bodø)

Men sant, skal du til narvik via tog så er det meningsløst å ta turen innom sverige..

Du kan jo bare ta budbil fra fauske og narvik, de er sikkert service-innstilt :lol:

Du kommer deg ikke med tog nord for fauske nei. Da må du som sagt gjennom sverige. Men du kommer deg på andre måter... Egentlig helt på trynet at det ikke er togforbindelse på den korte biten, hadde vært mye lettere å komme seg til trondheim da for eksempel.

 

Haddis: Du har en naken kjæreste i senga, og poster på forumet? Du har seriøst problemer :p Du må trappe ned mann!

 

Edit: Der hadde jeg flest poster på ot-baren. Har en mer her enn på total war-forumet. Må nesten poste to der nå :p

 

 

Herr Brun

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Du kommer deg ikke med tog nord for fauske nei. Da må du som sagt gjennom sverige. Men du kommer deg på andre måter... Egentlig helt på trynet at det ikke er togforbindelse på den korte biten, hadde vært mye lettere å komme seg til trondheim da for eksempel.

 

Herr Brun

Vel, staten norge som er drevet av søringer (alt sør for trondheim... ;)) har funnet ut at det ikke er lønnsomt, så de belaster oss heller med flypriser på 3000-5000 fra f.eks bodø-tromsø....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...