Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, var akkurat med i en bil som kjørte utfor, litt skummelt. Helt glattholka, låste hjul i en sving, og en ganske bratt bakke passer ikke helt sammen. Heldigvis traff vi et lite tre. Hadde vi kjørt litt lenger til venstre hadde vi kjørt lenger ned i bakken. Sjåføren har akkurat fått lappen, var ikke hans egen bil engang :p

Lenke til kommentar

Akkurat sånn føre det var her også. Vi fikk tak i traktor og fikk bilen opp tilslutt. Prøvde med en vanlig pickup først, men det gikk ikke, var nesten både bilen og pickupen fikk seg en tur lenger ned i bakken. Noen ganger er det høvelig å bo på bygda, lettere å finne traktor her :) Rett før svingen vi kjørte ut i sa han som eide bilen ( han var sjita kanon i baksetet) at abs-bremsene ikke funket. Passet så jævlig bra å kjøre ut da :p

Lenke til kommentar
gta:lcs psp.. Sitter paa psp'en min naa og kuker paa en kompis's nett

5852703[/snapback]

Ok ;)

 

Akkurat sånn føre det var her også. Vi fikk tak i traktor og fikk bilen opp tilslutt. Prøvde med en vanlig pickup først, men det gikk ikke, var nesten både bilen og pickupen fikk seg en tur lenger ned i bakken. Noen ganger er det høvelig å bo på bygda, lettere å finne traktor her :) Rett før svingen vi kjørte ut i sa han som eide bilen ( han var sjita kanon i baksetet) at abs-bremsene ikke funket.  Passet så jævlig bra å kjøre ut da :p

5852772[/snapback]

Enig, traktor er tingen :thumbup:

Lenke til kommentar

Er jeg størst? :ohmy:  oOo

5852228[/snapback]

Ja er du ikke det da? Tror du var den som kom først ut av dere to? Mener vi hadde en diskusjon om det :hmm:

 

 

Å herregud, en kompis som stjal en 150 cc firhjuling i natt  :dontgetit:

5852835[/snapback]

Har du ingen ordentlige venner :hm:

 

Nei nå skal jeg legge meg, klokka er faen bare 0745 :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...