cre8ive Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 hva?Hæ? Cecilie tilbake? HA?! Jammen er hun ikke det! 5850872[/snapback] 5850881[/snapback] Deg har jeg ikke mye til overs for. Du hater meg, tydeligvis. Noe I couldn't care less about 5850890[/snapback] So hostile. Jeg holder på å sovne fordi jeg har hatt kun par timers søvn inatt.....jesus.... Edit: og, btw, jeg har virkelig ikke mye til overs for dine "Omg, alle hater meg. Så slemme dere er. Nå går jeg og kutter meg, fordi jeg orker ikke mer" greiene dine. Ærlig talt. Ingen her "hater" deg, vel? 5850898[/snapback] hehe^^ du liker å overdrive. bare de ekle kommentarene dine er nok så jeg forstår at du er en ekkel mann Og si ; "jeg tror du hater meg - slutt med det eller hold kjeft" er et coverord for noen stygge setninger som hadde gitt meg karantene. Go drown yourself with the emocrap Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Inihelvete dåh, ta sånne samtaler over msn/pm. Slutt å spamme ned SO4. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Inihelvete dåh, ta sånne samtaler over msn/pm. Slutt å spamme ned SO4. 5850930[/snapback] dude, jeg blir like sjokkert hver gang Men okai, siden hu er så bitchy mot meg, så tror jeg ignorerer postene hennes. Livsfarlig å svare jo. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Ah Takk for infoen ^^ Nå skal jeg stikke opp til løvstek, chips og bernaise? saus Misunn meg 5850835[/snapback] Næh! Biffstrimler, baguett m/ost, løk, papsika og sjampingjong(?). Senere kommer potegulle. Og så 1,5 liter Pepsi MAX for meg selv. Misunn meg du! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Ah Takk for infoen ^^ Nå skal jeg stikke opp til løvstek, chips og bernaise? saus Misunn meg 5850835[/snapback] Næh! Biffstrimler, baguett m/ost, løk, papsika og sjampingjong(?). Senere kommer potegulle. Og så 1,5 liter Pepsi MAX for meg selv. Misunn meg du! 5850942[/snapback] Det meste der okei, men!!? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Ah Takk for infoen ^^ Nå skal jeg stikke opp til løvstek, chips og bernaise? saus Misunn meg 5850835[/snapback] Næh! Biffstrimler, baguett m/ost, løk, papsika og sjampingjong(?). 5850942[/snapback] Sjampinjong. *misunne* Lenke til kommentar
Seether Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Ostesuffle utover touchpad'n..rawr. Noen som har et forslag til en bra, rar film? Har nylig sett Jay and silent Bob strikes back og Dogma. Hadde vært artig med noe lignende Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Det meste der okei, men!!? 5850949[/snapback] Det er jo prikken over i-en. Sjampinjong. *misunne* 5850954[/snapback] Stekt, det er jo det som er godt, stekt sjampiijon, paprika og løk = Endret 1. april 2006 av Skogli Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Ostesuffle utover touchpad'n..rawr. Noen som har et forslag til en bra, rar film? Har nylig sett Jay and silent Bob strikes back og Dogma. Hadde vært artig med noe lignende 5850956[/snapback] Napoleon Dynamite, men det kan hende du syns den er "retarded" Den er litt spesiell. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Ostesuffle utover touchpad'n..rawr. Noen som har et forslag til en bra, rar film? Har nylig sett Jay and silent Bob strikes back og Dogma. Hadde vært artig med noe lignende 5850956[/snapback] åå, mekker ikke Jay and silent Bob strikes back... makan til tragisk film skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Den er jo total genial! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Flere som får "Diskusjon.no opplever tekniske problemer, vennligst prov igjen senere."? Filmanbefaling: ip Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Filmanbefaling: ip 5851005[/snapback] *savne den gamle avataren* Herlig, herlig film. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Flere som får "Diskusjon.no opplever tekniske problemer, vennligst prov igjen senere."? Filmanbefaling: ip 5851005[/snapback] Har heldigvis ikke fått det på en stund. Har du fortsatt den avataren som viser det bilde du har tatovert på armen din? EDIT: Noen små endringer. Endret 1. april 2006 av Skogli Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Har du fortsatt den avataren som viser det bilde du har tatovert på armen din? 5851011[/snapback] Jeg har den avataren liggende ja, hvordan det? SteffyBoy: Savner også den filmen :\ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Har du fortsatt den avataren som viser det bilde du har tatovert på armen din? 5851011[/snapback] Jeg har den avataren liggende ja, hvordan det? SteffyBoy: Savner også den filmen :\ 5851026[/snapback] Synes at det er den avataren som representerer B|Real. Dessuten var den kul. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Ostesuffle utover touchpad'n..rawr. Noen som har et forslag til en bra, rar film? Har nylig sett Jay and silent Bob strikes back og Dogma. Hadde vært artig med noe lignende 5850956[/snapback] Napoleon Dynamite, men det kan hende du syns den er "retarded" Den er litt spesiell. 5850966[/snapback] Retarded liker vi artig sammentreff at jeg og typen så Dogma i går...samtidig som resten av min familie også så den.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Noen som har noen meninger om Brokeback Mountain? Vurderer å se den i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Noen som har noen meninger om Brokeback Mountain?Vurderer å se den i nærmeste fremtid. 5851047[/snapback] Hvis du takler homofili: Se den og elsk den, for den er rett og slett herlig. Hvis du er imot homofile: Legg deg ned og dø. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Noen som har noen meninger om Brokeback Mountain?Vurderer å se den i nærmeste fremtid. 5851047[/snapback] Hvis du takler homofili: Se den og elsk den, for den er rett og slett herlig. Hvis du er imot homofile: Legg deg ned og dø. 5851060[/snapback] HOMO! Jeg har ikke sett den enda, men jeg vurderer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg