SupremeX Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Er det sant at det går an å hete ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤? Nei, det er løgn. Endret 21. september 2006 av b-real Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tjaa, da er en ny storebror til WD 120gig'en min på veg Han kommer nok til å trives i det nye huset sitt, med innebygd airconditioning Har du fasekjøling i kabinettet ditt? (ikke bare til CPU, men til hele) fasekjøling? Airconditioning var egentlig bare for å pynte på det at jeg har en 80x80 vifte til å kjøle disken(e) ^^ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Er det sant at det går an å hete ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤? Nei det er bare tull...hvor har du hørt det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Er det sant at det går an å hete ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤? Sant at det går ann kalle seg for JoachimR? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Er det sant at det går an å hete ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤? Nei det er bare tull...hvor har du hørt det? Jeg trodde ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤ bare var et kallenavn jeg... Men fredrikrb påstod at folk faktisk kan hete det, og jeg tror jo på ham, men synes det virker litt spesielt og merkelig... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Er det sant at det går an å hete ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤? Omfg... Snakk om å være BLÅST i hue Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg ler ikke. Ikke meningen heller... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Leste et sted forleden idag om at OnklP angret på at han stilte ruset på konsert.. Nå nettopp på NRK konserten virket han temmelig vekke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg trodde ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤ bare var et kallenavn jeg... Men fredrikrb påstod at folk faktisk kan hete det, og jeg tror jo på ham, men synes det virker litt spesielt og merkelig... Trodde b-real kom av grizleybjørn jeg... *sukk* Serriøst, kan du slutte å leke regelrett dum? Greit nok at du får oppmerksomhet av det, men please... Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Da var det snart på tide å prøve F.E.A.R. -Jar Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg trodde b-real bare var et kallenavn jeg... Men fredrikrb påstod at folk faktisk kan hete det, og jeg tror jo på ham, men synes det virker litt spesielt og merkelig... Trodde ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤kom av grizleybjørn jeg... *sukk* Serriøst, kan du slutte å leke regelrett dum? Greit nok at du får oppmerksomhet av det, men please... Altså, jeg beklager ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤, men jeg har aldri hørt om noen som heter det før nå. Vet jo om deg, men trodde det var kallenavn. Ha en god kveld ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Altså, jeg beklager b-real, men jeg har aldri hørt om noen som heter det før nå. Vet jo om deg, men trodde det var kallenavn. Ha en god kveld b-real! Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg ler ikke. Ikke meningen heller... Synd. Tror jeg steker pizza og ser Simpsons, jeg. BBL. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg trodde ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤bare var et kallenavn jeg... Men fredrikrb påstod at folk faktisk kan hete det, og jeg tror jo på ham, men synes det virker litt spesielt og merkelig... Trodde b-real kom av grizleybjørn jeg... *sukk* Serriøst, kan du slutte å leke regelrett dum? Greit nok at du får oppmerksomhet av det, men please... Altså, jeg beklager ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤, men jeg har aldri hørt om noen som heter det før nå. Vet jo om deg, men trodde det var kallenavn. Ha en god kveld ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤! :!: Dagens latter er sikret! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Går det tog lengre nord en Trondheim da? Ja, men da må du gjennom sverige (Oslo-gøteborg-narvik). Så jeg tviler på at det er verdt det JoachimR: Av og til overrasker du meg seriøst! Edit: Vet ikke om jeg skal le eller gråte En god latter forlenger livet Herr Brun Endret 18. juni 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 BEKLAGER ALLE SAMMEN, jeg visste ikke at det gikk an. Nå vet jeg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) BEKLAGER ALLE SAMMEN, jeg visste ikke at det gikk an. Nå vet jeg. Det er greit... Du kan jo ikke no for at du ikke er så godt kjent med den norske normale kulturen EDIT: For dem som ikke forstår ironien her så er dere alle BLÅST I HUE *jobbe ut alkohol* Endret 18. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg