TSP Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ok, når man har rapportert en helt liten gjeng med tråder og de fleste på grunn av det jeg synes er dårlig emnetittel er det vel på tide å legge seg... Håper moderatorene vil tilgi meg . Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg fikk PC'en levert med budbil fordi jeg kjøpte gjennom jobben, Men vanligtvis blir den sent gjennom posten Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 I frykt for å gjenta meg selv, ikke alle bor rundt pulene oslo... Unnskyld? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 I frykt for å gjenta meg selv, ikke alle bor rundt pulene oslo... Unnskyld? Nei, ingenting søring... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 I frykt for å gjenta meg selv, ikke alle bor rundt pulene oslo... Unnskyld? Henger meg på. Budbiler finnes da over hele landet? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 I frykt for å gjenta meg selv, ikke alle bor rundt pulene oslo... Unnskyld? Henger meg på. Budbiler finnes da over hele landet? Det blir ganske dyrt å frakte en pakke fra oslo til nordnorge Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 I frykt for å gjenta meg selv, ikke alle bor rundt pulene oslo... Unnskyld? Henger meg på. Budbiler finnes da over hele landet? Så du mener jeg skal sende pc'en min med budbil fra der komplett har sine varer og helt opp til øverst i nordland? Blir jo ikke bare en 30K til budbilen da... Av og til lurer jeg på hvor du har hode ditt Joachim Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 TNT kan da sende den med et vogntog opp til nærmeste sentral, hvor en budbil kan kjøre ut til deg? Koster vel ikke mer enn 400 kroner? Jeg sier ikke at du skal bruke de lokale Oslobudbilene, de er da jo også mest vant til å kjøre dokumenter. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 OMG!!!!!111 Espen Lind på nrk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Vil allikevel ta like lang tid som med posten. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 TNT kan da sende den med et vogntog opp til nærmeste sentral, hvor en budbil kan kjøre ut til deg? Koster vel ikke mer enn 400 kroner? Jeg sier ikke at du skal bruke de lokale Oslobudbilene, de er da jo også mest vant til å kjøre dokumenter. Går det tog lengre nord en Trondheim da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Vil allikevel ta like lang tid som med posten. Jasså? Men uansett er jo gjerne budbyråene mye mer service-minded. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tjaa, da er en ny storebror til WD 120gig'en min på veg Han kommer nok til å trives i det nye huset sitt, med innebygd airconditioning Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 TNT kan da sende den med et vogntog opp til nærmeste sentral, hvor en budbil kan kjøre ut til deg? Koster vel ikke mer enn 400 kroner? Jeg sier ikke at du skal bruke de lokale Oslobudbilene, de er da jo også mest vant til å kjøre dokumenter. Går det tog lengre nord en Trondheim da? VOGNTOG snakket jeg om, det har jo ingenting med tog å gjøre... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Vil allikevel ta like lang tid som med posten. Jasså? Men uansett er jo gjerne budbyråene mye mer service-minded. Så hvorfor da bruke enda mere penger når posten kan gjøre det billigere og har helt grei service? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tjaa, da er en ny storebror til WD 120gig'en min på veg Han kommer nok til å trives i det nye huset sitt, med innebygd airconditioning Har du fasekjøling i kabinettet ditt? (ikke bare til CPU, men til hele) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 TNT kan da sende den med et vogntog opp til nærmeste sentral, hvor en budbil kan kjøre ut til deg? Koster vel ikke mer enn 400 kroner? Jeg sier ikke at du skal bruke de lokale Oslobudbilene, de er da jo også mest vant til å kjøre dokumenter. Går det tog lengre nord en Trondheim da? NSB stopper på fauske... (nordland) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Da har jeg lært noe om tog i dag også Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Natta alle sammen! Kveldsmat: taco. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Er det sant at det går an å hete ¤¤¤ Fjernet pga moderator ikke ønsker at navnet sitt skal stå over hele forumet ¤¤¤? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg