Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Pfft, la nå folk få spørre om noen sånne småting da! Sorry Veronica, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Har lagt den ut i skoletråden nå!! Må ha svar. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 enkleste er vel og skrive om setninga når man står fast sånn.. ikke alt som kan oversettes direkte på den måten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Men tar gjerne imot den fulle storyen. (Jeg syns nemlig det er litt rart at SO 1 finnes, når ikke SO 2 gjør det, var det bare SO 2 som forsvant i det datakrasjet,eller hvordan kan det liksom gå til når det er mange eldre tråder enn det jeg antar SO 2 er? Og jeg antar jo også at SO 2 varte en god stund så da må jo det kræsjet har vært veldig lenge? Stans meg hvis jeg beveger meg farlig nær grøftekanten. SO2 var vel kanskje litt under størrelsen på SO3, men ikke langt unna. Vi har enda konspirasjosteorier om at noen admins ikke likte threaden og at den ble slettet, men men Vi har en egen skolekategori. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tror faktisk ikke det er et engelsk ord for det der.. skriv om som Phax så fint sa det. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 enkleste er vel og skrive om setninga når man står fast sånn.. ikke alt som kan oversettes direkte på den måten. Jo tenk, jeg kan bruke in appearance Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 enkleste er vel og skrive om setninga når man står fast sånn.. ikke alt som kan oversettes direkte på den måten. Jo tenk, jeg kan bruke in appearance joda det funker, men om det blir ei god setning er nå en annen sak.. høres litt norsk engelsk ut. men de forstår nok hva du mener. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hmm, jeg har alltid visst hva det var laget i, men jeg husker ikke helt... Tror det var rustfritt aluminium eller no sånt, og ja jeg elsker det . Flate taster er det beste!!!! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 enkleste er vel og skrive om setninga når man står fast sånn.. ikke alt som kan oversettes direkte på den måten. Jo tenk, jeg kan bruke in appearance joda det funker, men om det blir ei god setning er nå en annen sak.. høres litt norsk engelsk ut. men de forstår nok hva du mener. Har du et bedre forslag da? Tar gjerne imot. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nå skal jeg spille AOM. Hadet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Finnes det et engelsk ord for "Plaster"? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Finnes det et engelsk ord for "Plaster"? Band-Aid. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Teufel aus Hölle. Jeg har perm Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg får ikke delene før om lenge! Ikke iPoden heller. Nå er det fri, og jeg må selvfølgelig kjede meg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ikke iPoden heller. Er ikke det bare bra? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 var du seriøs med den sykdommen eller? isåfall hvordan sykdom er det snakk om? man kan jo smile uten og åpne tenna. Var seriøs med den sykdommen, ja. Hele tiden blir det nye hull i tungen, og ca annethvert år må jeg sette på mer hud i den for at den skal være "hel". I dag gjorde jeg et storkupp på H&M; et grønt skjørt til 98, en rød topp til 79,50 og en gul genser til 49 kr. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ikke iPoden heller. Er ikke det bare bra? Nei.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 I dag gjorde jeg et storkupp på H&M; et grønt skjørt til 98, en rød topp til 79,50 og en gul genser til 49 kr. Nesten skremmende at de klarer å profittere på det der. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nei.... Å nei, så klart. Den kommer jo eventuelt uansett, stemmer det. Det burde jeg ha skjønt. (Jeg er forresten veldig lite glad i iPod, hvis noen skulle være i tvil.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg