Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens gladnyhet: 6'er på franskprøven :D

Belønning: shopping og sjokolade :love:

5843511[/snapback]

hehe ja, viktig å kunne unne seg noe godt når en gjør det bra, og en 6er i fransk er jo på alle måter en god prestasjon! Congrats :)

5843538[/snapback]

Merci :wee:

 

*dø av sult*

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Kimman, var du i Trondheim forrige helg? Mener jeg så deg på Prinsen kinosenter på lørdagen.  :hmm:

5843533[/snapback]

 

 

Ja det var jeg.. Så på Syriana.. Ganske interessant film.. Og du da?

5843541[/snapback]

Det var det jeg trodde. Så V for Vendetta, en meget god film. :)

5843543[/snapback]

:) Vurderte først å se den..

 

Men kan jeg spørre hvordan du klarte å kjenne igjen meg? Er ikke så veldig aktivt i RPP-tråden, jeg..

Lenke til kommentar
Men kan jeg spørre hvordan du klarte å kjenne igjen meg? Er ikke så veldig aktivt i RPP-tråden, jeg..

5843551[/snapback]

Hehe, jeg har en eksepsjonelt god hukommelse. =P

 

Kjente deg bare igjen, vet ikke helt hvorfor. Jeg er som regel håpløs når det kommer til ansikt/navn. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har sykt mye fravær, og selv om legeerklæring fjerner to uker fra fraværet, er det fortsatt veldig mye. Heldigvis har jeg ikke dårlige karakterer, så veier kanskje litt opp ;)

 

SnittLeif: Jo, jeg går på alle slags kurer nå og det har begynt å hjelpe litt, men det er ikke sjelden at jeg plutselig besvimer.

Lenke til kommentar
SnittLeif: Jo, jeg går på alle slags kurer nå og det har begynt å hjelpe litt, men det er ikke sjelden at jeg plutselig besvimer.

5843711[/snapback]

Uff. Får begynne på speed eller noe davettu. :p

 

Men fra spøk til Halvor: Hørt om et firma som heter GNLD? De har de beste Vitamintablettene. Noen jeg kjenner har slik vitaminmangel og dårlig immunforsvar. De tablettene har hjulpet dem

Lenke til kommentar
Yay! Nå har jeg bestilt to hw.no-t-skjorter! *gledepåseg*

5837800[/snapback]

Huh? Selges de nå?

 

Bah, noen som husker hvilke filmer jeg burde se? Er ganske lenge siden nå men husker SteffyBoy det? Kjeder dritten av meg... Vil ha trøst også, har bare fått for ganske lenge siden :hm:

 

Forresten, jeg har klart meg i 14 timer uten noen form for smertestillende *stolt*

I går klarte jeg bare meg i 2 timer :ohmy:

Lenke til kommentar
Yay! Nå har jeg bestilt to hw.no-t-skjorter! *gledepåseg*

5837800[/snapback]

Huh? Selges de nå?

 

Bah, noen som husker hvilke filmer jeg burde se? Er ganske lenge siden nå men husker SteffyBoy det? Kjeder dritten av meg... Vil ha trøst også, har bare fått for ganske lenge siden :hm:

 

Forresten, jeg har klart meg i 14 timer uten noen form for smertestillende *stolt*

I går klarte jeg bare meg i 2 timer :ohmy:

5843838[/snapback]

Hadde du en liste?

Lenke til kommentar

Mhm, sitter her å slapper av etter siste tentamen, gikk ganske bra :)

Prøver å manne meg opp til å oppgradere maskinen, skal bli deilig med litt mer kraft.

 

Forresten noen som har sett det finske bidraget til Eurovision Song Contest?

Se den her (velg Finland)

Det er fullstendig latterlig at et slikt band er med i ESC, og dessuten ser selv Finntroll bedre ut, og de spiller bedre også.

Men jeg skal få med meg semifinalen, om den sendes, blir morsomt å se Carola->Lordi :p

(Hører vel hjemme under Musikk, menmen)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...