Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden vi alle er nabbs innen sveising holder vi oss til MIG her. Lurer litt på hvordan fingrene blir seende ut i morgen. Er en blanding av blanke områder, rynkete områder og blemmeområder nå.

5841876[/snapback]

Vi har disse sveisemetodene på skulen:

Elektrisk elektrode sveising (mobil og stasjonær)

Gassveising (Bare stasjonær, mener jeg på)

MIG/MAG sveising (Mener det skal være en mobil på skulen)

TIG (To helt nye apparater, en stasjonær og en mobil)

Skjærebrenner (Mobil og stasjonær)

Og selvsagt lodding. :p

 

:) Det er gøy med TIG, elektrode (i små mengder) og gass, dette bare noen ganger.

MIG/MAG får jeg ikke til skikkelig... Men lærer nok det tilslutt. :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg verifisert meg på ebay med visakortet, de har trukket(forhåpentligvis kun reservert) kr 1 (tre ganger, fordi jeg var litt vill og verifiserte masse... :p) og jeg er klar for å selge søster og bror.

5842057[/snapback]

Foresten Joachim. Det er ikke lov med visa når man er under 18 år?

Lenke til kommentar
Nå har jeg verifisert meg på ebay med visakortet, de har trukket(forhåpentligvis kun reservert) kr 1 (tre ganger, fordi jeg var litt vill og verifiserte masse... :p) og jeg er klar for å selge søster og bror.

5842057[/snapback]

Foresten Joachim. Det er ikke lov med visa når man er under 18 år?

5842100[/snapback]

Altså, jeg har nå det da. Med mitt navn på. Har et deilig eurocard også(søsterkort - direkte på pappas regning).

Lenke til kommentar
Altså, jeg har nå det da. Med mitt navn på. Har et deilig eurocard også(søsterkort - direkte på pappas regning).

5842109[/snapback]

Ok. Skulle gjerne hatt det selv... Får vel nøye meg med electronic use only-drit og heller få broren min til å fikse det om jeg skal kjøpe på nettet.

Lenke til kommentar

Nordea-kort har muligheten til å handle på nettet, selv om det er Visa Electron.

Og foreldrene dine trenger bare å godta å ta det økonomiske ansvaret om du er under atten, som sagt.

 

Og joda, jeg har handlet med det, på Komplett, på Steam, og brukte samme metoden når jeg var i Berlin, skrev på kvittering og slikt, akkurat som fyren med Visaet.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Nordea-kort har muligheten til å handle på nettet, selv om det er Visa Electron.

Og foreldrene dine trenger bare å godta å ta det økonomiske ansvaret om du er under atten, som sagt.

5842127[/snapback]

Serr? *Sjekke*

 

 

Hvor står det?

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Nordea-kort har muligheten til å handle på nettet, selv om det er Visa Electron.

Og foreldrene dine trenger bare å godta å ta det økonomiske ansvaret om du er under atten, som sagt.

 

Og joda, jeg har handlet med det, på Komplett, på Steam, og brukte samme metoden når jeg var i Berlin, skrev på kvittering og slikt, akkurat som fyren med Visaet.

5842127[/snapback]

Det er umulig med mitt kort, manger en tallrekke elns.

Lenke til kommentar
Det står ikke noe sted, men jeg har brukt det (se over, redigerte etter at du quotet)

 

Skarstad:

Mitt kort har den tallrekken, og verifiseringnummer ;)

5842151[/snapback]

Så det. Men du sa i stad.

Og foreldrene dine trenger bare å godta å ta det økonomiske ansvaret om du er under atten, som sagt.

Hvor skal de skrive under ol?

Lenke til kommentar
Og joda, jeg har handlet med det, på Komplett, på Steam, og brukte samme metoden når jeg var i Berlin, skrev på kvittering og slikt, akkurat som fyren med Visaet.

5842127[/snapback]

Litt vanskelig å skrive under en kvittering på nettet.

 

Skarstad:

Mitt kort har den tallrekken, og verifiseringnummer

Det forklarer alt. Jeg har bare "vanlig" Electron, jeg.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...