Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har hørt den cd'en til han 13 åringen som spiller frakk blues? Skulle nesten ha hørt den altså..

Det hadde visst tatt helt av når han spilte med fattern og bandet , hørte jeg :p

menneh *TMN* Skarstad!, join

trackmania 1 kanskje? ukjente baner men. en gang må jo de testes ut også..

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Jeg hadde tømt en pakke Extra i dag og sto og snuste på pakken. "Hm! Dette lukter jo ganske godt!" tenkte jeg, og sto der og luktet på den tomme Extra-pakken. Ble skikkelig svimmel til slutt, er det noe stoffer der som man ikke bør snuse på? :ermm:

5839416[/snapback]

 

Det skal jammen prøves ut :p

Eneste jeg vet er at magen min ikke liker store mengder kunstig søtete pastiller eller tyggegummi.

 

Blir forresten gal av maskinen som bråker, heldigvis er nytt hovedkort på vei, men glemte såklart å se etter et med passiv kjøling. Kan likevel umulig være verre enn den som er her nå.

Lenke til kommentar
Hoi, så mye liv det var her. Ikke at denne posten kommer til å krydre det opp heller.

5839940[/snapback]

helt riktig

5839943[/snapback]

Mwn derimot DIN, og min :cool:

5840083[/snapback]

Min post hjelper mest!

 

Når jeg kjeder meg setter jeg på en Family Guy-episode, og akkurat nå kjeder jeg meg, så dere kan gjette hva jeg skal nå. :)

5840102[/snapback]

Spise vafler!

Lenke til kommentar
Når jeg kjeder meg setter jeg på en Family Guy-episode, og akkurat nå kjeder jeg meg, så dere kan gjette hva jeg skal nå. :)

5840102[/snapback]

Spise vafler!

5840140[/snapback]

 

Nei, satt på en Simpsons-episode istedet, selv om det ikke er halvparten så morsomt som Family Guy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...