Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff da var det tentamen igjen da, og på en streikedag! :cry:

 

Hmm, la merke til noe rart her, hvorfor står det altid "Du skal skrive bare EN av de nevnte oppgavene".

 

Er det noen som har klart å skrive hver jævla oppgave som står i heftet, på en tentamen/eksamen?

Lenke til kommentar
Huff da var det tentamen igjen da, og på en streikedag! :cry:

 

Hmm, la merke til noe rart her, hvorfor står det altid "Du skal skrive bare EN av de nevnte oppgavene".

 

Er det noen som har klart å skrive hver jævla oppgave som  står i heftet, på en tentamen/eksamen?

5837046[/snapback]

Det kan fort hende at noen tror de må gjøre flere eller alle oppgavene og dermed leverer fem-seks dårlig besvarelser.

Lenke til kommentar

yay! Hele norsk-engelsk, engelsk-norsk delen til "Ordboken.no" er nede. Perfekt.

I tilleg har 5klasse klasserom rett vedsiden av, og de har "sang time", ikke at de synger da... de skriker :cry:

 

Noen som har en fin "læreren-min-streiker-i-dag" dag? :)

 

Edit: Ny skrik, eh synger de! "Jeg er så glaaaad i daaaag"

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
yay! Hele norsk-engelsk, engelsk-norsk delen til "Ordboken.no" er nede. Perfekt.

I tilleg har 5klasse klasserom rett vedsiden av, og de har "sang time", ikke at de synger da... de skriker :cry:

 

Noen som har en fin "læreren-min-streiker-i-dag" dag? :)

 

Edit: Ny skrik, eh synger de! "Jeg er så glaaaad i daaaag"

5837093[/snapback]

tritrans.net

Lenke til kommentar
Huff da var det tentamen igjen da, og på en streikedag! :cry:

 

Hmm, la merke til noe rart her, hvorfor står det altid "Du skal skrive bare EN av de nevnte oppgavene".

 

Er det noen som har klart å skrive hver jævla oppgave som  står i heftet, på en tentamen/eksamen?

5837046[/snapback]

Haha, ja! en gutt som gikk i klassen min på ungdomsskolen greide det:-D

Lenke til kommentar
Tenk så fornøyde de må ha vært helt til de fant ut at de bare hadde trengt å skrive en av oppgavene ;)

Må ha tatt no jævlig med tid også?

5837274[/snapback]

 

Ja, samme tenkte jeg.

 

Desuten er jo oppgavene jeg sitter med, helt forjævlige. Hver jævla en handler om "Challenges", og de lyder noenlunde slik:

 

"When you look at the picture of the man climbing the mountain on the front cover of the booklet, what reactions and feelings do you have?

 

Write a story or a personal text about it"

 

Ble, møkkaoppgaver. De hadde heldvis en som jeg kan klare til å snu om til en anti-rasistiks stil, uten å gå helt OT...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...