Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Urk, jeg tar livet av meg selv her borte.. Så jeg vil bare si hade bra til alle på hw.no =)

 

Neida, men jeg har et veddemål med en venn på LAN her, jeg skal høre på "bananaphone" i over 14 timer for 200kr....

 

Jeg blir gaaaaaaaaal!

 

Er forrstn på 6 timer.. =(

Gogogo, bare 6 timer igjen! Dette klarer du!

 

200kr er jo nesten litt ;)

Lenke til kommentar
Faen jeg er svak. Hvorfor må mutterne på dekket sitte så jævlig hardt? Får jo ikke skifta til sommerdekk.

Har du prøvd å forlenge den greia du skrur med med et lengre metallrør?

 

Anyway, litt seint å skifte dekk nå ;)

Har ikke prøvd det nei. Går fint å kjøre på piggfritt frem til nå :yes: Hvorfor kan ikke pappa fikse bilen sjøl? Argh.

Lenke til kommentar
Urk, jeg tar livet av meg selv her borte.. Så jeg vil bare si hade bra til alle på hw.no =)

 

Neida, men jeg har et veddemål med en venn på LAN her, jeg skal høre på "bananaphone" i over 14 timer for 200kr....

 

Jeg blir gaaaaaaaaal!

 

Er forrstn på 6 timer.. =(

Mens jeg dusja på Tg, satt de på den i garderobene. Det idiotiske er at de spilte den like høyt der inne, som de gjorde ute i hallan. Kan du det svei i øra :hrm:

Lenke til kommentar
Urk, jeg tar livet av meg selv her borte.. Så jeg vil bare si hade bra til alle på hw.no =)

 

Neida, men jeg har et veddemål med en venn på LAN her, jeg skal høre på "bananaphone" i over 14 timer for 200kr....

 

Jeg blir gaaaaaaaaal!

 

Er forrstn på 6 timer.. =(

Gogogo, bare 6 timer igjen! Dette klarer du!

 

200kr er jo nesten litt ;)

Sa ikke han at han hadde klart 6 timer nå, men han måtte ha på "bananaphone" i 14 timer?

6 + 6 = 12

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Urk, jeg tar livet av meg selv her borte.. Så jeg vil bare si hade bra til alle på hw.no =)

 

Neida, men jeg har et veddemål med en venn på LAN her, jeg skal høre på "bananaphone" i over 14 timer for 200kr....

 

Jeg blir gaaaaaaaaal!

 

Er forrstn på 6 timer.. =(

Gogogo, bare 6 timer igjen! Dette klarer du!

 

200kr er jo nesten litt ;)

Sa ikke han at han hadde klart 6 timer nå, men han måtte ha på "bananaphone" i 14 timer?

6 + 6 = 12

:dontgetit:

Mahn du ruler i matte.. og ja. det er 8 timer igjen :p :!:

Lenke til kommentar

Jeg kunne vært på LAN, men jeg avsto fra plassen min fordi jeg skulle øve med bandet i helga. Tror du de gidder? NEI! Dette ødelegger dagen min fullstendig! Det er til og med dårlig vær! Det er meningen at jeg skal legge meg og sove resten av dagen, det er jeg sikker på. Kan noen sende meg en flisete stålwire i posten så jeg kan piske dem? PM for adresse

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...