Bertelsen Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Hva skal jeg finne på?? Tror jeg dauer snart, ikke noe å gjøre Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 De burde piskes med en flisete stålwire! DO IT Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Skal på LAN i dag Blir knall. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Urk, jeg tar livet av meg selv her borte.. Så jeg vil bare si hade bra til alle på hw.no =) Neida, men jeg har et veddemål med en venn på LAN her, jeg skal høre på "bananaphone" i over 14 timer for 200kr.... Jeg blir gaaaaaaaaal! Er forrstn på 6 timer.. =( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Trist med dama de Hylo :\ Jeg savner mi. Skal jobbe i kveld 1600-2300, har fint jævla lite lyst :\ Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Faen jeg er svak. Hvorfor må mutterne på dekket sitte så jævlig hardt? Får jo ikke skifta til sommerdekk. Har du prøvd å forlenge den greia du skrur med med et lengre metallrør? Anyway, litt seint å skifte dekk nå Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Urk, jeg tar livet av meg selv her borte.. Så jeg vil bare si hade bra til alle på hw.no =) Neida, men jeg har et veddemål med en venn på LAN her, jeg skal høre på "bananaphone" i over 14 timer for 200kr.... Jeg blir gaaaaaaaaal! Er forrstn på 6 timer.. =( Gogogo, bare 6 timer igjen! Dette klarer du! 200kr er jo nesten litt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Faen jeg er svak. Hvorfor må mutterne på dekket sitte så jævlig hardt? Får jo ikke skifta til sommerdekk. Har du prøvd å forlenge den greia du skrur med med et lengre metallrør? Anyway, litt seint å skifte dekk nå Har ikke prøvd det nei. Går fint å kjøre på piggfritt frem til nå Hvorfor kan ikke pappa fikse bilen sjøl? Argh. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Urk, jeg tar livet av meg selv her borte.. Så jeg vil bare si hade bra til alle på hw.no =) Neida, men jeg har et veddemål med en venn på LAN her, jeg skal høre på "bananaphone" i over 14 timer for 200kr.... Jeg blir gaaaaaaaaal! Er forrstn på 6 timer.. =( Mens jeg dusja på Tg, satt de på den i garderobene. Det idiotiske er at de spilte den like høyt der inne, som de gjorde ute i hallan. Kan du det svei i øra Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Skal på LAN i dag Blir knall. Jeg vil også på LAN Kameraten min kjøpte akkurat gigabit switch Skal linke om ei uke eller to Endret 18. juni 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 btw, vi er 3 kamerater som skal på LAN, hva er den enkleste måten å komme i kontakt på? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Urk, jeg tar livet av meg selv her borte.. Så jeg vil bare si hade bra til alle på hw.no =) Neida, men jeg har et veddemål med en venn på LAN her, jeg skal høre på "bananaphone" i over 14 timer for 200kr.... Jeg blir gaaaaaaaaal! Er forrstn på 6 timer.. =( Gogogo, bare 6 timer igjen! Dette klarer du! 200kr er jo nesten litt Sa ikke han at han hadde klart 6 timer nå, men han måtte ha på "bananaphone" i 14 timer? 6 + 6 = 12 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Urk, jeg tar livet av meg selv her borte.. Så jeg vil bare si hade bra til alle på hw.no =) Neida, men jeg har et veddemål med en venn på LAN her, jeg skal høre på "bananaphone" i over 14 timer for 200kr.... Jeg blir gaaaaaaaaal! Er forrstn på 6 timer.. =( Gogogo, bare 6 timer igjen! Dette klarer du! 200kr er jo nesten litt Sa ikke han at han hadde klart 6 timer nå, men han måtte ha på "bananaphone" i 14 timer? 6 + 6 = 12 Mahn du ruler i matte.. og ja. det er 8 timer igjen :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 btw, vi er 3 kamerater som skal på LAN, hva er den enkleste måten å komme i kontakt på? Å munte interfacene til hverandre Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Aff. Dama har vært utro. - Mistenker jeg. Hun har vært så mystisk i det siste. Blandt annet, så får jeg ikke ''gjensidige'' svar om jeg spør hun om noe. Aff. Dette gidder jeg ikke mer. Slo ikke du opp med henne, Hylert? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 btw, vi er 3 kamerater som skal på LAN, hva er den enkleste måten å komme i kontakt på? Er fordelaktig med nettverkskontakter, og aller helst et nettverkskort pr. stykk Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Strategery: Funker det ikke å snakke til hverandre med vanlig tale? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg kunne vært på LAN, men jeg avsto fra plassen min fordi jeg skulle øve med bandet i helga. Tror du de gidder? NEI! Dette ødelegger dagen min fullstendig! Det er til og med dårlig vær! Det er meningen at jeg skal legge meg og sove resten av dagen, det er jeg sikker på. Kan noen sende meg en flisete stålwire i posten så jeg kan piske dem? PM for adresse Herr Brun Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Strategery: Funker det ikke å snakke til hverandre med vanlig tale? Nei å sitte over MSN og prate med hverandre er da mye trøffere. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg mente jo ikke å snakke da, jeg mente hvordan vi kan enklest mulig koble oss sammen. Slik at vi kan spille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg