Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Ny drikkelek: Hver gang noen spør etter support i SO, tar man en shot :p Full på et blunk!

 

 

Hva med å lage et support-bilde som vi viser hver gang noen spør etter support?

5836302[/snapback]

eller hver gang det kommer et innlegg som bryter reglene i trance-tråden (kun en sang og ikke inlegg uten sang)

 

edit: hva med denne?

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regner mye i Bergen ja, men så vet vi å sette skikkelig pris på solen når den dukker opp en sjelden gang..  :)

5836288[/snapback]

Da ser vi kimmi sole seg toppløs på taket og drikke appelsinjuice med paraply i glasset :p

5836300[/snapback]

 

Jada, sammen med tvillinsøsteren min.. Hun smører meg med solkrem og jeg henne. :innocent: hehe...

Lenke til kommentar
Ny drikkelek: Hver gang noen spør etter support i SO, tar man en shot :p Full på et blunk!

 

 

Hva med å lage et support-bilde som vi viser hver gang noen spør etter support?

5836302[/snapback]

eller hver gang det kommer et innlegg som bryter reglene i trance-tråden (kun en sang og ikke inlegg uten sang)

5836311[/snapback]

Jeg er vel ikke den rette til å snakke (har support lenger opp på siden).

Men nå skal jeg busselalle. Må bare pakke klær for Hammerfestturen jeg skal på i morgen. Faen.

 

T-shirt for oss: shirt.jpg

 

Var foresten i lokalavisa i dag :p

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Regner mye i Bergen ja, men så vet vi å sette skikkelig pris på solen når den dukker opp en sjelden gang..  :)

5836288[/snapback]

Da ser vi kimmi sole seg toppløs på taket og drikke appelsinjuice med paraply i glasset :p

5836300[/snapback]

 

Jada, sammen med tvillinsøsteren min.. Hun smører meg med solkrem og jeg henne. :innocent: hehe...

5836318[/snapback]

Hvor, sånn nøyaktig, i Bergen er du?

Lenke til kommentar
Regner mye i Bergen ja, men så vet vi å sette skikkelig pris på solen når den dukker opp en sjelden gang..  :)

5836288[/snapback]

Da ser vi kimmi sole seg toppløs på taket og drikke appelsinjuice med paraply i glasset :p

5836300[/snapback]

 

Jada, sammen med tvillinsøsteren min.. Hun smører meg med solkrem og jeg henne. :innocent: hehe...

5836318[/snapback]

argh! :dribble: du er ondskapsfull

Lenke til kommentar
Regner mye i Bergen ja, men så vet vi å sette skikkelig pris på solen når den dukker opp en sjelden gang..  :)

5836288[/snapback]

Da ser vi kimmi sole seg toppløs på taket og drikke appelsinjuice med paraply i glasset :p

5836300[/snapback]

 

Jada, sammen med tvillinsøsteren min.. Hun smører meg med solkrem og jeg henne. :innocent: hehe...

5836318[/snapback]

argh! :dribble: du er ondskapsfull

5836325[/snapback]

 

Hehe, ser på det som en gave ;)

Lenke til kommentar
Regner mye i Bergen ja, men så vet vi å sette skikkelig pris på solen når den dukker opp en sjelden gang..  :)

5836288[/snapback]

Da ser vi kimmi sole seg toppløs på taket og drikke appelsinjuice med paraply i glasset :p

5836300[/snapback]

 

Jada, sammen med tvillinsøsteren min.. Hun smører meg med solkrem og jeg henne. :innocent: hehe...

5836318[/snapback]

åååe, dont get me started :dribble:

EDIT: forseint..

 

 

:tease:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Noen her som vet hva østrogen gjør for kvinnekroppen? (ikke litt support engang..neida :innocent: )

5836251[/snapback]

det gjør så menn får bryster, så det er sikkert det det gjør for kvinner også.

5836267[/snapback]

*notere*

 

Regner mye i Bergen ja, men så vet vi å sette skikkelig pris på solen når den dukker opp en sjelden gang..  :)

5836288[/snapback]

Da ser vi kimmi sole seg toppløs på taket og drikke appelsinjuice med paraply i glasset :p

5836300[/snapback]

 

Jada, sammen med tvillinsøsteren min.. Hun smører meg med solkrem og jeg henne. :innocent: hehe...

5836318[/snapback]

Fanden ! drit i å dra meg med inn i tøseriet ditt. ( :p )

Lenke til kommentar
Noen her som vet hva østrogen gjør for kvinnekroppen? (ikke litt support engang..neida :innocent: )

5836251[/snapback]

det gjør så menn får bryster, så det er sikkert det det gjør for kvinner også.

5836267[/snapback]

*notere*

 

Regner mye i Bergen ja, men så vet vi å sette skikkelig pris på solen når den dukker opp en sjelden gang..  :)

5836288[/snapback]

Da ser vi kimmi sole seg toppløs på taket og drikke appelsinjuice med paraply i glasset :p

5836300[/snapback]

 

Jada, sammen med tvillinsøsteren min.. Hun smører meg med solkrem og jeg henne. :innocent: hehe...

5836318[/snapback]

Fanden ! drit i å dra meg med inn i tøseriet ditt. ( :p )

5836357[/snapback]

 

Hehe.. Men jeg kjeder meg jooo... Da tyr jeg til sånt, det vet du. Er bare så easy ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...