Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aff. Dama har vært utro. - Mistenker jeg. Hun har vært så mystisk i det siste. Blandt annet, så får jeg ikke ''gjensidige'' svar om jeg spør hun om noe. Aff. Dette gidder jeg ikke mer.

Spør henne rett ut, det er nok det beste du kan gjøre.

Utroskap er det kjipeste som kan skje i et forhold. :(

 

Dror jeg dropper å dra på byen i dag, har hørt de skal ha razzia i dag og sjekke legg på de fleste utesteder. :no:

Lenke til kommentar
Aff. Dama har vært utro. - Mistenker jeg. Hun har vært så mystisk i det siste. Blandt annet, så får jeg ikke ''gjensidige'' svar om jeg spør hun om noe. Aff. Dette gidder jeg ikke mer.

Spør henne rett ut, det er nok det beste du kan gjøre.

Utroskap er det kjipeste som kan skje i et forhold. :(

 

Spurte ho istad. Ho sa at hun var forelska i en annen.

Lenke til kommentar
Aff. Dama har vært utro. - Mistenker jeg. Hun har vært så mystisk i det siste. Blandt annet, så får jeg ikke ''gjensidige'' svar om jeg spør hun om noe. Aff. Dette gidder jeg ikke mer.

Spør henne rett ut, det er nok det beste du kan gjøre.

Utroskap er det kjipeste som kan skje i et forhold. :(

 

Spurte ho istad. Ho sa at hun var forelska i en annen.

Leit å høre Hylo :(

Lenke til kommentar
Aff. Dama har vært utro. - Mistenker jeg. Hun har vært så mystisk i det siste. Blandt annet, så får jeg ikke ''gjensidige'' svar om jeg spør hun om noe. Aff. Dette gidder jeg ikke mer.

Spør henne rett ut, det er nok det beste du kan gjøre.

Utroskap er det kjipeste som kan skje i et forhold. :(

 

Spurte ho istad. Ho sa at hun var forelska i en annen.

Leit å høre Hylo :(

Bare glad for at jeg skal drikke meg sanseløs idag. :p

Lenke til kommentar
Spurte ho istad. Ho sa at hun var forelska i en annen.

:(

 

Bra at hun endelig sa det i hvert fall da. Hadde vel vært verre at hun hadde fortsatt med å være sammen med deg, selv om hun var forelsket i en annen.

 

Jeg er glad alt er bra mellom meg og kjæresten min nå. Vi har bestilt reise til Rhodos i dag, bare oss to. Vi fortjener det etter alt vi har gått igjennom. :D

Lenke til kommentar
Spurte ho istad. Ho sa at hun var forelska i en annen.

:(

 

Bra at hun endelig sa det i hvert fall da. Hadde vel vært verre at hun hadde fortsatt med å være sammen med deg, selv om hun var forelsket i en annen.

 

Jeg er glad alt er bra mellom meg og kjæresten min nå. Vi har bestilt reise til Rhodos i dag, bare oss to. Vi fortjener det etter alt vi har gått igjennom. :D

Hun har vært ''sånn'' i en uke...

Lenke til kommentar

JÆVLA IDIOTER!

Her sliter jeg ræva av meg for å ordne spillejobb på tirsdag, sliter enda mere for å få inn en step-in vokalist, ordner alt av utstyr, og så GIDDER IKKE folket å øve! Det skulle ikke vært lovlig! De burde piskes med en flisete stålwire! Blir så irritert av sånn!

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...