Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Hahaha og du er vel en av de som ikke har tatt lappen enda sant? :!:

Og då avslutter jeg denne diskusjonen fra min side ved å si følgene:

Jeg kan ha kjørt flere timer enn andre 18 åringer, det er vel mulig?

Flere timer => Bitte litt mer erfaring. Sant?

Jeg er en naab, enig. Men kan vel fremdeles klare å få en russebil fra A-B på mystisk vis uten å vrake den?

Seff... har bare hatt lappen så lenge jeg har hatt den. Men hvordan blir man bedre? Jo man kjører ;)

Endret av chills
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er enda nabb i bilkjøring. Når du har 3-4-5 år bak deg så er du en viderkommen sjafør.

EDIT: gjerne flere år.

5832825[/snapback]

Må nok si meg enig i den.

Jeg er en naab, enig. Men kan vel fremdeles klare å få en russebil fra A-B på mystisk vis uten å vrake den?

Og den også forsåvidt.

Klart det kan skje en ulykke, men jeg mener at det er mindre sjangse for det hvis en som chills kjører enn hvis en mer "fartsglad" person kjører :) Eventuellt en av russegjengen, da det også er større sjangse for "tøffe seg faktoren"

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar
Kan vi ikke begynne å diskutere moped lappen nå?  :roll:  :whistle:

5832893[/snapback]

Det skal mye til for å ikke klare den :tease:

en bruttern kjenner klarte å kræsje mens hu tok lappen.

enda så fikk a den.

5832903[/snapback]

Kjørte feil i enveiskjørt gate, holdte på å kjøre ned ei gammal kjerring på vei over veien. Hadde jo ikke briller, men fikk da lappen for det :D

Lenke til kommentar

Det er vel heller lett ja :)

Når jeg tok den hadde vi vel 5 timer kjøring eller noe.

De timene som var på veien kjørte kjørelæreren forrerst, så han så ikke så mye til hva vi gjorde. Er nesten umulig å stryke i praktiske delen :p

Så har man teorien da :)

Lenke til kommentar

Seff... har bare hatt lappen så lenge jeg har hatt den. Men hvordan blir man bedre? Jo man kjører ;)

5832835[/snapback]

Er det nå vi skal trekke inn hvor mange ganger ERFARNE bilister kræsjer?

5832893[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor man engang har praksis på mopedlappen. To-tre dager med kjøring sammen med foreldre (Eller noe i den duren), som kan litt om hvordan en moped funker etc. på parkeringsplass, har nesten samme effekten.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

Akkurat :thumbup::w00t:

(vet hva du mente, men statistikk blir for upresist. Då må du se inn i vær sak for å få et innblikk over hva som faktisk er grunnen. Det at vedkommende er 18 år sier litt for lite til å trekke noen konklusjon. )

Nesten som å si at alle irakere knivdreper leger... (for de som har lest VG)

Endret av chills
Lenke til kommentar

5832835[/snapback]

5832893[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor man engang har praksis på mopedlappen. To-tre dager med kjøring sammen med foreldre (Eller noe i den duren), som kan litt om hvordan en moped funker etc. på parkeringsplass, har nesten samme effekten.

5832948[/snapback]

Må man ikke også ta en teoriprøve?

Lenke til kommentar

Det som faktisk er verre, er at som regel kjører opp med scooter, som har automatgir. Har hørt flere som har problemer med giringen.

Selv har jeg noe erfaring fra terrengsykler, og vet hvordan jeg girer, det er ikke mye opplæring som trengs, men på bil må man jo kjøre opp med automat, så.

Edit:

Fra man er 15 (Eller noe slikt), og har trafikalt grunnkurs, kan man øvelseskjøre.

Noen flere regler vet jeg ikke om, men tror du må ha en voksen ledsager.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Må man ikke også ta en teoriprøve?

5832993[/snapback]

Jo, men jeg mener: Man har ikke bruk for den praktiske delen, som koster 3000+,-, for man får akkurat like mye utav den som man gjør med ca. 5 dager med lappen. Teorien skulle heller blitt satt mye mer frem i lyset, sånn at alle KAN det. Jeg for min del, hadde kjørt moped i rundt 2 år før jeg begynte med lappen, så de 3000 kronene jeg brukte på praksisen var igrunn ganske bortkastet, føler jeg selv. :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
hvis noen har et bilde av Colonel Charles W.Harris, kontakt meg!

Noe jeg vedder mye på at dere ikke har  :hrm:  :(

5833027[/snapback]

Hvem er det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...