Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zerblat:

Jadda... vet du hva:

ER DU FAEN SJUKK I HODE.

JEG ER 18 OG HAR KJØRT MER ENN ANDRE PÅ MIN ALDER SETT PÅ ANTALL KILOMETER/ANTALL TIMER TILBRINGT BAK RATTET I EN BIL.

IKKE FORDI ALLE SIER DET.

Jeg kjører bra og ferdig med den, du er jah. Nei, orker ikke å diskutere med en jævla vegg.

Lenke til kommentar
Jeg kjører bra og ferdig med den, du er jah. Nei, orker ikke å diskutere med en jævla vegg.

5832590[/snapback]

Feil.

Du TROR du kjører bra. :)

Jeg er temmelig sikker på at jeg har kjørt over 100000km mer enn deg siden jeg var 16, men fortsatt er jeg ikke en god sjåfør. Go figure...

Lenke til kommentar
Og å være sjåfør for en russebil går ikke bare ut på å kjøre de, du har faktisk er visst ansvar over personene som er med. Sørge for at du vet hvor de er, at de ikke drikke seg til døde and so on.

Så om du tror at du kan være det uten å bli godt kjent med de burde du bare gi opp den planen.

5832540[/snapback]

øhm, nei? hvorfor i helsike skal sjåføren ha noe som helst ansvar foruten om og forflytte de fra A til B? Hvis en kompis kjører deg ut på byen og hjem igjen, har han da ansvaret for hvor du går ut, hvor mye du drikker osv?

Lenke til kommentar

5832590[/snapback]

Feil.

Du TROR du kjører bra. :)

Jeg er temmelig sikker på at jeg har kjørt over 100000km mer enn deg siden jeg var 16, men fortsatt er jeg ikke en god sjåfør. Go figure...

5832606[/snapback]

Takk... det du sa bekrefter det jeg sa over... jævla vegg.

Då stikker jeg en tur på butikken.

Ja, med en bil. OJ OJ OJ skal vi se hvor mange jeg dreper og hvor total vraka bilen er når jeg kommer hjem igjen :!:

Endret av chills
Lenke til kommentar

chills: vennligst slutt å drit deg ut..

faktumet er at du TROR du kjører bra ..

er noe inni hodet på 18åringer som gjør at de tror de kjører bra selv om de faktisk .. vel kjører som en gnag pensjonister besatt av eldre pensjonister som kjører etter regler fra 1895

de er dårlige de!

Lenke til kommentar
øhm, nei? hvorfor i helsike skal sjåføren ha noe som helst ansvar foruten om og forflytte de fra A til B?

5832619[/snapback]

Jeg har ihvertfall ikke kommet over noen som ikke har med det i kontrakten (ja, man skriver faktisk kontrakter på sånt). :)

Litt kjipt å bli værende igjen 50 mil hjemmefra siden sjåføren ikke gadd finne ut hvor den personen hadde gjemt seg. Jeg ville ihvertfall ikke likt det, mulig det er helt greit for andre...

Lenke til kommentar
Jeg har ihvertfall ikke kommet over noen som ikke har med det i kontrakten (ja, man skriver faktisk kontrakter på sånt). :)

Litt kjipt å bli værende igjen 50 mil hjemmefra siden sjåføren ikke gadd finne ut hvor den personen hadde gjemt seg. Jeg ville ihvertfall ikke likt det, mulig det er helt greit for andre...

5832664[/snapback]

hm, ok. skrev aldri noen kontrakt de gangene jeg har vært sjåfør da.

Lenke til kommentar

er noe inni hodet på 18åringer som gjør at de tror de kjører bra selv om de faktisk .. vel kjører som en gnag pensjonister besatt av eldre pensjonister som kjører etter regler fra 1895

de er dårlige de!

5832660[/snapback]

Jadda... enda en vegg :ermm:

Burde vel vite bedre enn å begynne å diskutere med en som er eldre en meg å tror "han" er verdens mester. Hva er det med at alle eldre har en vrangforestilling angående hva bilkjøring innebærer?!!

Vil si at eldre folk som de som mot sier meg er minst like gale som "den" 18 åringen de referer til i sine innlegg.

Så lange man anvender sunn fornuft ser jeg ikke noe grunnlag for at noe som helst skal gå gale.

Endret av chills
Lenke til kommentar

de er dårlige de!

5832660[/snapback]

Jadda... enda en vegg :ermm:

5832800[/snapback]

Herregud chills.

Du er enda nabb i bilkjøring. Når du har 3-4-5 år bak deg så er du en viderkommen sjafør.

EDIT: gjerne flere år.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...