Zerblat Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kvammis, du har tydeligvis ikke kjørt en gammel totalt utslitt varebil uten noen tekniske finesser what so ever. En smule tryggere å sitte på med en 18-åring i en bil som er i nogen lunde stand vil jeg si. Mister mye fortere kontrollen i en stor råtten bil, noe annet kan du umulig påstå. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har ikke sagt at en på 18 ikke klarer det, men vet av erfaringer med bilen vår at han på 21 kjører den som en gud i forhold til oss på atten. Men det har noe å gjøre med at han alltid har kjørt SUVer og kanskje litt med at han har lappen for tilhenger mens vi andre somregel kjører personbiler. Poenget mitt er at man ikke skal undervurdere det å kjøre en bil som er mye større enn endel andre biler og at sikkerhet burde faktisk være i høysetet i russetida. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) folkens, i morra blir det slæck dag lærerstreik fra klokka 12, gymlærer har pappapermisjon så fri fra gymmen... 2 timer i morra 08:15-09:35: engelsk så hjem... men nå er det hamburger og Simpsons Endret 29. mars 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Ja, det er greit det. Men bilen er like stor og råtten uavhenig av alderen på sjåføren. Mister kontrollen... mister vel ikke kontrollen viss du kjører Normal/forsiktig. EDIT: Er ikke det folk flest er mest bekymra for at sjåføren IKKE er edru(russ og sånt )? Endret 29. mars 2006 av chills Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Russebil er gøy! Men vi på bilen vår fyker så jævelig i tottene på hverandre for tida nå. Og det plager meg, må alle være så sinnsykt vanskelige? Jeez. 5831940[/snapback] Skal nok bli fett det.. Blir sikkert litt irritasjon her og etterhvert.. Lakken deres så fin ut Edit: bilen er en 90-mod vw caravelle, ikke det diggeste å kjøre :!: Endret 29. mars 2006 av diversity Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jævla lærerstreik, den måtte være på samme dag som vi skal ha engelsk tentamen. Det eneste som skjer, er at vi kan gå kl 10, og sitte helt til kl 13 30. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) mongodobbelpost Endret 29. mars 2006 av diversity Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Men bilen er like stor og råtten uavhenig av alderen på sjåføren. En person med mer erfaring vil letter kunne kontrollere den om noe uforutsett skjer. Enig? Mister kontrollen... mister vel ikke kontrollen viss du kjører Normal/forsiktig. 5832316[/snapback] Vedde? Kan du si dump i en sving og russebil-dårlige fjærer? Har skjedd mer enn en gang... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Kvammis, du har tydeligvis ikke kjørt en gammel totalt utslitt varebil uten noen tekniske finesser what so ever. En smule tryggere å sitte på med en 18-åring i en bil som er i nogen lunde stand vil jeg si. Mister mye fortere kontrollen i en stor råtten bil, noe annet kan du umulig påstå. 5832304[/snapback] Du vet vel egentlig ikke noe om hva jeg har kjørt ? Og at det er lettere å miste kontrollen i en gammel råtten bil er jeg også helt enig med. For å ikke snakke om at man ikke kan kjøre bil skikkelig før man har kjørt i utallige mange år. (og man blir aldri ferdig med å lære heller) Det jeg ville fram til egentlig er at så lenge man har en person som ikke kjører for fort, og tar risker (som veldig mange russebiler har) så hjelper det noe jæævlig på. Mister kontrollen... mister vel ikke kontrollen viss du kjører Normal/forsiktig. Der kan jeg nok ikke være helt enig. La oss si at du kommer i en sving også låser bakhjulene seg. Da vil man absolutt ha godt nytte av mye erfaring. Men det kan liksågodt skje med en gammal råtten sierra som med en transit Endret 29. mars 2006 av Kvammis Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Han var jo ikke pen. 5828263[/snapback] Samme faen om han er pen eller stygg. Han pwner på ski 5828299[/snapback] Så sant, så sant, det er jo ikke utseende som teller. Men best er det når de har utseende og en god evne. Han her er kjekk og lager kjempebra musikk. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det jeg ville fram til egentlig er at så lenge man har en person som ikke kjører for fort, og tar risker (som veldig mange russebiler har) så hjelper det noe jæævlig på. 5832337[/snapback] Joda, men problemet er at det er ikke det en 18-åring gjør. 4-5 søte jenter baki og hormonfylt fyr i førersetet = tøffe seg på veien, sånn er det bare. Samt det jeg nevte om å kunne kontrollere uforutsette hendelser. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 De caravellene vi var å så på sugde rett å slett å kjøre. Men vår har faktisk servo tror jeg.. Er ikke helt sikkert. Den er ihvertfall lang nok. Takk for kommentaren om lakken da, fikk den gratis lakket hos et sted som lakkerer og fikser småskader. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Men best er det når de har utseende og en god evne. Han her er kjekk og lager kjempebra musikk. http://www.thealmightyguru.com/Music/Alice...es/AC-Alice.jpg 5832356[/snapback] Du er merkelig ... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) En person med mer erfaring vil letter kunne kontrollere den om noe uforutsett skjer. Enig? Vedde? Kan du si dump i en sving og russebil-dårlige fjærer? Har skjedd mer enn en gang... 5832336[/snapback] Ja, jeg er enig i at en person som har kjørt eldre biler i dårlig stand vil ha bedre erfaring med det. Og vil ja takle det bedre, men seriøst? Sier du at viss jeg sitter meg bak rattet på en russebil er løpet kjørt? Vedde, trenger ikke er enig i det. EDIT: Hormoner? Viss jeg er en innleid sjåfør, ikke snakker eller verken kjenner de baki? Tøffe meg? Hmm viss jeg kjente de kan jeg være enig i det du sier... men ikke som innleid sjåfør. Genrellt sett og egentlig, aldri tatt sjangser... (ble ferdig med den delen på mopeden ) Endret 29. mars 2006 av chills Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det jeg ville fram til egentlig er at så lenge man har en person som ikke kjører for fort, og tar risker (som veldig mange russebiler har) så hjelper det noe jæævlig på. 5832337[/snapback] Joda, men problemet er at det er ikke det en 18-åring gjør. 4-5 søte jenter baki og hormonfylt fyr i førersetet = tøffe seg på veien, sånn er det bare. Samt det jeg nevte om å kunne kontrollere uforutsette hendelser. 5832361[/snapback] Det kommer helt an å 18 åringen må du huske Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Sier du at viss jeg sitter meg bak rattet på en russebil er løpet kjørt? 5832376[/snapback] Neida, sier bare at det er greiere med en eldre, gjerne godt voksen person. Greit å ha en sjåfør som kan passe på litt når det gjelder andre ting også egentlig. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Men best er det når de har utseende og en god evne. Han her er kjekk og lager kjempebra musikk. http://www.thealmightyguru.com/Music/Alice...es/AC-Alice.jpg 5832356[/snapback] Du er merkelig ... 5832372[/snapback] Spre-Hygge-Og-Varme-Tanker plz. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Men best er det når de har utseende og en god evne. Han her er kjekk og lager kjempebra musikk. http://www.thealmightyguru.com/Music/Alice...es/AC-Alice.jpg 5832356[/snapback] Du er merkelig ... 5832372[/snapback] Begynner å høre det litt for ofte til at det kan være tilfeldig nå. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hormoner? Viss jeg er en innleid sjåfør, ikke snakker eller verken kjenner de baki? Tøffe meg? Hmm viss jeg kjente de kan jeg være enig i det du sier... men ikke som innleid sjåfør. Genrellt sett og egentlig, aldri tatt sjangser... (ble ferdig med den delen på mopeden ) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Men best er det når de har utseende og en god evne. Han her er kjekk og lager kjempebra musikk. http://www.thealmightyguru.com/Music/Alice...es/AC-Alice.jpg 5832356[/snapback] Du er merkelig ... 5832372[/snapback] Spre-Hygge-Og-Varme-Tanker plz. 5832386[/snapback] Merkelig er ikke nødvendigvis negativt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg