Zerblat Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er 18 år bor i Bergen... noen som trenger sjåfør (russebil) så ta kontakt 5831982[/snapback] Det var jo lurt. Kanskje greit å ha en med _litt_ kjøreerfaring til slikt... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kjøre erfaring... hmm vil si jeg har mye erfaring for å være 18 år. Kjørt 2-3 timer i uka siden jeg ble 16 pluss noen lengre ferier, Sverige, Gol. Dessuten... når det kommer til russebilsjåfør så er det at du er edru et godt stykke på vei til en god nok sjåfør :!: Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Chills: Nei du må faktisk kunne kjøre en stor bil og. Edit: Og med stor mener jeg noe sånt: Endret 29. mars 2006 av Anette_ Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Sure, jeg ville ihvertfall ikke lagt livet mitt i hendene på en 18-åring med nypresset sertifikat, men hver sin lyst. Russebiler er ikke akkurat det greieste å kjøre over lengre avstander. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 JOKKE ER PAPPA! (I bladet pondus) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Erhm Bundy....Du er ikke den skarpeste skjeen i skuffen vell? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 JOKKE ER PAPPA! (I bladet pondus) 5832094[/snapback] Å herregud, der fikk jeg panikk. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Sure, jeg ville ihvertfall ikke lagt livet mitt i hendene på en 18-åring med nypresset sertifikat, men hver sin lyst. 5832054[/snapback] Glemt at du har sittet på med meg eller? Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 "Her bli de liv rai rai" I morra skal lærerene streike Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Erhm Bundy....Du er ikke den skarpeste skjeen i skuffen vell? 5832104[/snapback] Jeg er en pottitskreller. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Glemt at du har sittet på med meg eller? 5832122[/snapback] Da var håndbrekket tilgjengelig. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Sure, jeg ville ihvertfall ikke lagt livet mitt i hendene på en 18-åring med nypresset sertifikat, men hver sin lyst.Russebiler er ikke akkurat det greieste å kjøre over lengre avstander. 5832054[/snapback] Akkurat... hvor gammel er duh? 50 eller en veslevoksen fjortis? Uansett... så lenge jeg ikke må ha minibuss sertifikat kan jeg alltids klare å kjøre det. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Pfft. Chills kan jo kjøre. Er flink å holde fartsgrense også (når jeg satt på ihvertfall ) Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Akkurat... hvor gammel er duh? 50 eller en veslevoksen fjortis? 5832158[/snapback] *sigh* Ikke at det er relevant i det hele tatt, men eldre enn deg. Alle russebilene som dunker har hatt yngre sjåfører, go figure... Kvammis, er UMULIG å være flink til å kjøre i trafikken når man har hatt sertifikat i under ett år. Kom tilbake om 10 år, så skal jeg tro på deg. Endret 29. mars 2006 av Zerblat Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Pfft. Chills kan jo kjøre. Er flink å holde fartsgrense også (når jeg satt på ihvertfall ) 5832192[/snapback] Hehehe ja, sorry. Vetsje om det er en bra egenskap som 18 åring :!: Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Akkurat... hvor gammel er duh? 50 eller en veslevoksen fjortis? 5832158[/snapback] *sigh* Ikke at det er relevant i det hele tatt, men eldre enn deg. Alle russebilene som dunker har hatt yngre sjåfører, go figure... Kvammis, er UMULIG å være flink til å kjøre i trafikken når man har hatt sertifikat i under ett år. Kom tilbake om 10 år, så skal jeg tro på deg. 5832195[/snapback] Så det er så jævli mye vanskeligere å kjøre en russebil enn andre biler. Vil ikke påsta at jeg har så mye erfaring med det, men jeg synes ihvertfall det er like greit om ikke bedre å kjøre Transportere, Transiter osv. enn f.eks passat, sierra osv. Og JA jeg har prøvd de bilene. Man sitter høyt, og har god oversikt osv. Bare ved å ikke kjøre for fort osv. kommer man en lang vei. Hvis du fikk tilbud om å sitte på med en kompis som er 18 og har en "vanlig" bil. Er vel det akkurat like farlig som å la noen kjøre russebilen din. Hehehe ja, sorry. Vetsje om det er en bra egenskap som 18 åring laugh.gif Var ihverfall ikke redd når jeg satt på. Det holder for meg Endret 29. mars 2006 av Kvammis Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hvem her er det som ikke føler seg kul når man får sånn beskjed på toppen av skjermen om at du har fått PM 5831758[/snapback] Jeg. Det betyr kun én ting; 10%. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kvammis: Har du prøvd å kjøre en femten år gammel bil uten servo på størrelse med den jeg viste deg? Det er overhodet ingen drøm å kjøre og noe helt annet å styre enn Audi A4 eller Opel Astra. Greit at man sitter høyt, men den bredden og lengden gir jo helt andre kjøreegenskaper osv. Sier ikke at Chills er dårlig til å kjøre bil, bare at det ikke er sikkert han hadde vært flink med en russebil selv om han kjører sakte. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Uten servo... heheh greit nok litt tyngre og snurre på rattet. Men tror jeg hadde tilpassa meg ganske fort, selv om det ikke er så lett. Er det lett for noen egentlig å kjøre en sånn bil? Dessuten så tviler jeg på du vil ha en 40 åring til å kjøre bilen uansett Kvammis: Den e god Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kvammis: Har du prøvd å kjøre en femten år gammel bil uten servo på størrelse med den jeg viste deg? Det er overhodet ingen drøm å kjøre og noe helt annet å styre enn Audi A4 eller Opel Astra. Greit at man sitter høyt, men den bredden og lengden gir jo helt andre kjøreegenskaper osv. Sier ikke at Chills er dårlig til å kjøre bil, bare at det ikke er sikkert han hadde vært flink med en russebil selv om han kjører sakte. 5832242[/snapback] Nei, har kjørt den modellen som er et hakk under (litt kortere). Såklart det ikke er noen drøm å kjøre, og nyere biler er MYE bedre å kjøre. Men det betyr vel ikke at en 18. år gammel person ikke er i stand til å kjøre den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg