Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jeg hatt fest, fyllefest... Dagens hendelser;

-En fyr knuste stenbordet i stua.

-Alle knuste masse flasker inne.

-Ei jente fikk astmaanfall, hele kroppen hennes ristet, hun besvimte nå og da, og hun sluttet å puste med jevne mellomrom.

-En fyr fikk hjernerystelse.

-De fleste jentene gråt, gråt og gråt.

-Noen skulle banke han som kunste stenbordet.

-Folk kastet stener på dyrene mine.

kl. 11 kastet jeg ut alle, tok dem inn igjen litt senere, for så å dytte de siste ut døren halv 2 ;)

Herregud å lei jeg er fjortissfyll! Men, men, fest var det...

Er en grunn til at jeg aldri i livet gidder å arrangere sånt hjemme...

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye det koster og fikse en ødelagt planke under en sofa? En slags bæreplanke? :p

Jeg var hos en fyr, så var det jo skikkelig stemning der, så jeg begynte og hoppe i sofaen, og som den lettvekteren jeg ikke er, brakk et feste under sofaen. Hmm... Jaja... :p

Tror jeg legger meg snart, jeg... Trøtt i hodet etter fyll...

Lenke til kommentar

Now playing: DJ Pulse - Angel!

:woot: :woot:

Kvelden i kveld; suksess!

Vært med bjaa og en kamerat, sittet en bitteliten tur på i Cosworth med 300 hester, sett på en fyr som håpet på gratis tur hjem, på panseret på en drosje.

Bilde(250).jpg

Så satt jeg bakpå en Yamaha DT125 som gikk bra nok til at jeg hadde vært klistra til nærmeste fjellvegg i løpet av få uker. 120 med Fredrik bakpå var moro. (Jada, fornuftige mennesker, fart er farlig)

Så slappet av med Klipsch og musikk. :p

Lenke til kommentar

God natt... øhm... morgen! Har spilt Guild Wars i hele natt, og bærer noe preg av det mentalt nå, merker jeg. Prøver febrilsk å holde meg våken, slik at jeg kan legge meg litt tidlig i kveld (ehm..) og prøve å unngå å ødelegge døgnrytmen totalt.

Eller, det er jo lørdag... Fikse døgnrytme på søndag. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...