Seether Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Fikk post i dag: MELDING OM INNRULLERING Du er nå innrullert..blabla..året du fyller 18/19 vil du få mulighet til å velge om du ønsker å komme på sesjon. Skal sende inn noe svar greier. Høres artig ut igrunn. Alltid hatt lyst til å springe rundt i militærdrakt jeg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Skal sende inn noe svar greier. Høres artig ut igrunn. Alltid hatt lyst til å springe rundt i militærdrakt jeg 5829046[/snapback] Kinky. (legg merke til tidspunktet) Natta! Nå legger jeg meg! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvorfor fikk DU det? Trodde ikke jenter fikk sånn? Faen, går som jeg har fått pikk i ræva. Trynet på isen på lørdag, halebenet har en rar knekk. auauauuau! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvorfor fikk DU det? Trodde ikke jenter fikk sånn? Faen, går som jeg har fått pikk i ræva. Trynet på isen på lørdag, halebenet har en rar knekk. auauauuau! 5829067[/snapback] I år bestemte de seg for å sende ut til jenter også. i håpet på at flere jenter skal joine Lenke til kommentar
Seether Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Skal sende inn noe svar greier. Høres artig ut igrunn. Alltid hatt lyst til å springe rundt i militærdrakt jeg 5829046[/snapback] Kinky. 5829059[/snapback] Yeah, that was kinda the respons I was going for *kose seg over å være født i -89* Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Seriøst? Hvorfor får ikke jeg? *føle seg utelatt av noe jeg ikke vil være en del av* Endret 28. mars 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ja, for å løpe rundt i militærdrakt ute i skauen er den beste måten å unytte et år på? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 *kose seg over å være født i -89* 5829102[/snapback] Jeg lurer på om jeg har litt lyst jeg og... Men er ikke helt sikker. Men det hadde sikkert vært en artig/bra erfaring! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ja, for å løpe rundt i militærdrakt ute i skauen er den beste måten å unytte et år på? 5829111[/snapback] Når du sier det på den måten høres det faktisk ganske gøy ut. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg har ikke fått sånn militærting. Men det er vel likegreit for jeg har ikke noe lyst uansett.. Og jeg er enig med Thea og Mats u at forumet har blitt skikkelig dritt. Til og med bildelen er bedre for der føler man seg ikke så sinnsykt oversett. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ja, for å løpe rundt i militærdrakt ute i skauen er den beste måten å unytte et år på? 5829111[/snapback] Eg sier jo bare jah takk til sesjon. Ikke noe mer. Jesus Christ. Med mindre eg finner ut at skauen e for meg då ...då dropper eg føde unger delen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hmm. burde kanskje tenke på å kvelde straks. Må vel småtrene litt som vanlig da. gleder meg til snøen har smelta. Jeg overser forresten ingen på forumet for øyeblikket. God natt, og sov godt, Anette_ AnAnAs, Tomat-Ulf, Tonio, Seether og alle de andre jeg ikke nevnte. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Jimmy Hendrix - Voodoo child ....*orgasme over hele SO4* edit: lol og der stakk alle XD Endret 28. mars 2006 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Sesjon er ikke så spennede det heller, iallefall her i Bergen virker det som befalen på stede har gjort det samme de siste 30 åra. -"Ta opp pennen så skriver vi her, ligg ned pennen når du her ferdig og skrive. Skriv navnet ditt i blokk boksaver, hei du er du ferdig? nei så ta opp pennen, dere andre ligg fra dere pennen når dere er ferdig. Så venter vi alle her på deg mens du gjør deg ferdig, er du ferdig? er du ferdig snart? Du kaster bort tiden vår?.... ja då fortsetter vi på neste punkt... " Helvete den fyren snakket så fort at eg ble gal... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 NP: Liquid Tension Experiment - When the Water Breaks Og nå: Sopranos. Og sove litt etter det. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Sesjon er ikke så spennede det heller, iallefall her i Bergen virker det som befalen på stede har gjort det samme de siste 30 åra. -"Ta opp pennen så skriver vi her, ligg ned pennen når du her ferdig og skrive. Skriv navnet ditt i blokk boksaver, hei du er du ferdig? nei så ta opp pennen, dere andre ligg fra dere pennen når dere er ferdig. Så venter vi alle her på deg mens du gjør deg ferdig, er du ferdig? er du ferdig snart? Du kaster bort tiden vår?.... ja då fortsetter vi på neste punkt... " Helvete den fyren snakket så fort at eg ble gal... 5829169[/snapback] Syntes det der høres artig ut eg. Digger folk som snakker skikkelig fort Dessuten. Får eg fri fra skolen for å sitte og skrive mens en artig amnn står og skriker så ..jah..då e eg med! Gjør man ikke noe fysisk på sesjon? må eg på sesjon med bare jenter? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ikke noe fysisk egentlig, bare en legeassistent som "poker" i deg. Tester hørselen din, fargesyn og syn. Så inntil legen. Gå mellom kontora hva det meste fysiske eg gjorde. *hysj... viss du tar taxi til sesjonen så får du det dekka * Lenke til kommentar
Seether Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 *skuff* Eg som var helt klar for hinderløyper og maskingevær ( ) Men takk for tipset! Tror ikke eg hadde blitt "godtkjent". Har dårlig syn, dårlig hørsel, dårlig helse , tåler ikke folk som skriker til meg og eg e kort?! :!: Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) det er en tykk bok. Har den her ved min side, har aldri orket å lest den ferdig! Harry Potter er jo blant de mest lettleste bøkene i verden da Hmm.... hvordan i helve(te) for jeg med nicket under quote, når jeg skap snitte litt? (quota skogli btw) Endret 28. mars 2006 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg