Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Fikk post i dag:

MELDING OM INNRULLERING

Du er nå innrullert..blabla..året du fyller 18/19 vil du få mulighet til å velge om du ønsker å komme på sesjon.

 

Skal sende inn noe svar greier. Høres artig ut igrunn. Alltid hatt lyst til å springe rundt i militærdrakt jeg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor fikk DU det? Trodde ikke jenter fikk sånn?

 

Faen, går som jeg har fått pikk i ræva. Trynet på isen på lørdag, halebenet har en rar knekk. auauauuau!

5829067[/snapback]

I år bestemte de seg for å sende ut til jenter også. i håpet på at flere jenter skal joine :p

Lenke til kommentar
Ja, for å løpe rundt i militærdrakt ute i skauen er den beste måten å unytte et år på?

5829111[/snapback]

Eg sier jo bare jah takk til sesjon. Ikke noe mer. Jesus Christ.

Med mindre eg finner ut at skauen e for meg då :hmm:

 

...då dropper eg føde unger delen.

Lenke til kommentar

Hmm. burde kanskje tenke på å kvelde straks.

Må vel småtrene litt som vanlig da.

gleder meg til snøen har smelta.

 

Jeg overser forresten ingen på forumet for øyeblikket.

God natt, og sov godt, Anette_ AnAnAs, Tomat-Ulf, Tonio, Seether og alle de andre jeg ikke nevnte.

Lenke til kommentar

Sesjon er ikke så spennede det heller, iallefall her i Bergen virker det som befalen på stede har gjort det samme de siste 30 åra.

 

-"Ta opp pennen så skriver vi her, ligg ned pennen når du her ferdig og skrive. Skriv navnet ditt i blokk boksaver, hei du er du ferdig? nei så ta opp pennen, dere andre ligg fra dere pennen når dere er ferdig. Så venter vi alle her på deg mens du gjør deg ferdig, er du ferdig? er du ferdig snart? Du kaster bort tiden vår?.... ja då fortsetter vi på neste punkt... "

 

Helvete den fyren snakket så fort at eg ble gal... :p

Lenke til kommentar
Sesjon er ikke så spennede det heller, iallefall her i Bergen virker det som befalen på stede har gjort det samme de siste 30 åra.

 

-"Ta opp pennen så skriver vi her, ligg ned pennen når du her ferdig og skrive. Skriv navnet ditt i blokk boksaver, hei du er du ferdig? nei så ta opp pennen, dere andre ligg fra dere pennen når dere er ferdig. Så venter vi alle her på deg mens du gjør deg ferdig, er du ferdig? er du ferdig snart? Du kaster bort tiden vår?.... ja då fortsetter vi på neste punkt... "

 

Helvete den fyren snakket så fort at eg ble gal...  :p

5829169[/snapback]

Syntes det der høres artig ut eg. Digger folk som snakker skikkelig fort :D Dessuten. Får eg fri fra skolen for å sitte og skrive mens en artig amnn står og skriker så ..jah..då e eg med!

 

Gjør man ikke noe fysisk på sesjon? må eg på sesjon med bare jenter?

Lenke til kommentar
det er en tykk bok. Har den her ved min side, har aldri orket å lest den ferdig!

 

Harry Potter er jo blant de mest lettleste bøkene i verden da :p

 

Hmm.... hvordan i helve(te) for jeg med nicket under quote, når jeg skap snitte litt? (quota skogli btw)

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...