:---{D Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tror jeg legger meg nå.. Må stå opp tidlig i morgen. Natta folkz. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Natt natt. *Holde ut litt til* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Nå er jeg hatt fest, fyllefest... Dagens hendelser; -En fyr knuste stenbordet i stua. -Alle knuste masse flasker inne. -Ei jente fikk astmaanfall, hele kroppen hennes ristet, hun besvimte nå og da, og hun sluttet å puste med jevne mellomrom. -En fyr fikk hjernerystelse. -De fleste jentene gråt, gråt og gråt. -Noen skulle banke han som kunste stenbordet. -Folk kastet stener på dyrene mine. kl. 11 kastet jeg ut alle, tok dem inn igjen litt senere, for så å dytte de siste ut døren halv 2 Herregud å lei jeg er fjortissfyll! Men, men, fest var det... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Risikabelt å ha fest hjemme. Du burde holdt dem på terrassen eller noe, mye tryggere på den måten. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Risikabelt å ha fest hjemme. Du burde holdt dem på terrassen eller noe, mye tryggere på den måten. De var ute og, vi har stor hage.. Men de var også inne.. Gleder meg ikke noe så veldig til å begynne å vaske i morgen.. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 er det noe galt med sogn? mon tro? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 er det noe galt med sogn? mon tro? ... Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 snakker egentlig til Tomat-Ulf Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Da er det leggetid for petergutt... Natta alle sammen! Lenke til kommentar
MrMinit Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Eline; hvor gammel er du? ^^ Fjortisfyll er gøy. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Folkemassen har forsvunnet, og Lillestrøm er igjen ett dødt og rolig sted. Akuratt slik jeg liker det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hva driver du egentlig med? Bare surfer på nettet? Hvor ofte kommer det kunder? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Eline; hvor gammel er du? ^^ Fjortisfyll er gøy. 16. Fjortisfyll er ikke gøy nei.. Er ikke gøy med masse jenter som gråter ustanselig fordi de har sagt til den personen de liker at de elsker han i ganske beruset tilstand. Det er jeg ingen fan av.. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Fikk nettop høre at den desidert beste mattelæreren eg noen gang har hatt er død ! Helt sykt -Jar Endret 18. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
MrMinit Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Fjortisfyll er ikke gøy nei.. Er ikke gøy med masse jenter som gråter ustanselig fordi de har sagt til den personen de liker at de elsker han i ganske beruset tilstand. Det er jeg ingen fan av.. Sant nok. Men; hvorfor kasta du dem ut, for å la dem slippe inn igjen egentlig? Skurrer litt. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Men; hvorfor kasta du dem ut, for å la dem slippe inn igjen egentlig? Skurrer litt. Måtte tenke meg om litt, drev å lurte på om jeg skulle bare si at festen var slutt og at alle måtte dra hjem, men jeg lot de da holde på til halv 2.. Måtte bare få alle ut og tenkt litt i fred Er best å tenke når du ikke har 40 fulle 16-åringer rundt deg. Jarek: Må han hvile i fred. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Jarek: Må han hvile i fred. Ja, minst. Fyren var jo så glad HELE tiden! Verste av alt var at det var selvmord Men, nok om det.. -Jar Endret 18. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jarek: Må han hvile i fred. Ja, minst. Fyren var jo så glad HELE tiden! Værste av alt var at det var selvmord Men, nok om det.. -Jar Fryktelig trist å høre Kondolerer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hva driver du egentlig med? Bare surfer på nettet? Hvor ofte kommer det kunder? Jeg bare surfer på nettet, ja. Det er ganske mange kunder her frem til klokken 03.00. Etter det har jeg nesten 4 timer uten noe aktivitet. Så det blir en del timer på hardware om natten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg