Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg hatt fest, fyllefest... Dagens hendelser;

 

-En fyr knuste stenbordet i stua.

-Alle knuste masse flasker inne.

-Ei jente fikk astmaanfall, hele kroppen hennes ristet, hun besvimte nå og da, og hun sluttet å puste med jevne mellomrom.

-En fyr fikk hjernerystelse.

-De fleste jentene gråt, gråt og gråt.

-Noen skulle banke han som kunste stenbordet.

-Folk kastet stener på dyrene mine.

 

 

kl. 11 kastet jeg ut alle, tok dem inn igjen litt senere, for så å dytte de siste ut døren halv 2 ;)

Herregud å lei jeg er fjortissfyll! Men, men, fest var det...

Lenke til kommentar
Eline; hvor gammel er du? ^^

 

Fjortisfyll er gøy.

16.

 

Fjortisfyll er ikke gøy nei.. Er ikke gøy med masse jenter som gråter ustanselig fordi de har sagt til den personen de liker at de elsker han i ganske beruset tilstand. Det er jeg ingen fan av..

Lenke til kommentar
Fjortisfyll er ikke gøy nei.. Er ikke gøy med masse jenter som gråter ustanselig fordi de har sagt til den personen de liker at de elsker han i ganske beruset tilstand. Det er jeg ingen fan av..

Sant nok.

 

Men; hvorfor kasta du dem ut, for å la dem slippe inn igjen egentlig? Skurrer litt. :ermm:

Lenke til kommentar
Men; hvorfor kasta du dem ut, for å la dem slippe inn igjen egentlig? Skurrer litt. :ermm:

Måtte tenke meg om litt, drev å lurte på om jeg skulle bare si at festen var slutt og at alle måtte dra hjem, men jeg lot de da holde på til halv 2.. Måtte bare få alle ut og tenkt litt i fred ;) Er best å tenke når du ikke har 40 fulle 16-åringer rundt deg.

 

Jarek: Må han hvile i fred.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...