Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal ikke si så mye om å rakke ned på folk  :dontgetit: 

Skal vi snakke om førsteintrykk her / jeg er nybegynner \ , så er du den jeg mener har rakket ned på meg.

Du mener du ikke deltar i diskusjoner?

Det er nettopp det du gjør, du kommer med dine meninger og sier det du vil si om kommentarene mine. Hvis du ikke ville ha noe svar tilbake fra meg, så hadde du holdt en rimelig lav profil og vært stille.

Og at du mener jeg tror selv at jeg vinner diskusjoner, har du ikke lest bloggen. Det er jeg som oftest taper, men du er den som er med å diskuterer med meg, så du skal ikke si at du holder deg så innmari nøytral når jeg snakker her på forumet

5826323[/snapback]

Det irriterer meg at du ikke kan ta til deg noe uten å starte en diskusjon.

Jeg er overhodet ikke interessert i å fortsette denne diskusjonen, ettersom du kommer med dårlige utsagn, og begrunnelser, og skriver som en gris. Eod.

Lenke til kommentar
cre8tive, Agressive er bare en pre-pubertal unge som kan skrive godt. Han kan ikke gjøre annet enn å rakke ned på folk som skrive dårlig. Du kan rakke ned på alderen hans. :)

5826289[/snapback]

Sant. Du kan rakke ned på alderen min, cre8ive.

Tenk så dum jeg er, som er yngre enn deg. :)

5826311[/snapback]

Ja. Tenk så dum du er, som rakker ned på andres skrivemåte. :)

Det er ikke lov, og jeg har gjentatte ganger sett deg tråkke over regelen.

5826337[/snapback]

Han er under straffealderen.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Setningen ble en smule feil, der og da  :roll:  med mine gode grunner ; spiser, prater i tlf, skriver skildring og skifter til trening

5826338[/snapback]

Wow, det kaller jeg å gjøre mange ting på en gang. Er det sånn jentegreie, eller kan jeg klare det også? :hmm:

Nå skal jeg prøve å skru av datamaskinen, kle på meg, skru på mp3-spilleren og løpe ned til trompetøvelsen på en gang. :)

Lenke til kommentar
Du skal ikke si så mye om å rakke ned på folk  :dontgetit: 

Skal vi snakke om førsteintrykk her / jeg er nybegynner \ , så er du den jeg mener har rakket ned på meg.

Du mener du ikke deltar i diskusjoner?

Det er nettopp det du gjør, du kommer med dine meninger og sier det du vil si om kommentarene mine. Hvis du ikke ville ha noe svar tilbake fra meg, så hadde du holdt en rimelig lav profil og vært stille.

Og at du mener jeg tror selv at jeg vinner diskusjoner, har du ikke lest bloggen. Det er jeg som oftest taper, men du er den som er med å diskuterer med meg, så du skal ikke si at du holder deg så innmari nøytral når jeg snakker her på forumet

5826323[/snapback]

Det irriterer meg at du ikke kan ta til deg noe uten å starte en diskusjon.

Jeg er overhodet ikke interessert i å fortsette denne diskusjonen, ettersom du kommer med dårlige utsagn, og begrunnelser, og skriver som en gris. Eod.

5826345[/snapback]

Skjønner egentlig ikke hva du da vil oppnå, untatt en diskusjon, når du gjentatte ganger skriver små irriterende innlegg til meg :ermm:

Finito

Lenke til kommentar
Ok, nok med de sporingsgreiene ... ingen som blir litt pirret av tanken på å ha en forumbruker som sporer deg opp da?  :p

5752272[/snapback]

Likegreit at jeg bare poster telefonnummeret ditt da, så slipper man sporing? :whistle:

5826147[/snapback]

Post. Jeg vil ha nettzexxx.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...