Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor har ingen fortalt at de elsker meg før?

Jeg som trodde jeg bare var en helt tilfeldig forbipasserende, for de fleste her.

Leif.

5826117[/snapback]

let's stick to the last one

5826136[/snapback]

For all del, men vi andre vil alltid stå ved Agressives side!

5826198[/snapback]

Hvem vi?

Vil ha Oblivion!

Lenke til kommentar

Hvem som er på siden til den og den interesserer meg ikke :)

Det kommer uansett aldri til å bli en dirty krangel, der man det teller å få støtte fra andre brukere.

Men kanskje psykisk bra? At Agressive blir trygg inni seg når han vet at folk står ved hans side?

For meg er det noe jeg ikke tenker på, kanskje fordi at ca.75% av forumet her :roll: .. er mer interessert i å pirke på meg

Lenke til kommentar
Hvem som er på siden til den og den interesserer meg ikke  :)

Det kommer uansett aldri til å bli en dirty krangel, der man det teller å få støtte fra andre brukere.

Men kanskje psykisk bra? At Agressive blir trygg inni seg når han vet at folk står ved hans side?

For meg er det noe jeg ikke tenker på, kanskje fordi at ca.75% av forumet her  :roll: .. er mer interessert i å pirke på meg

5826262[/snapback]

Neida, det bare føles sån ut :p

Lenke til kommentar

For meg er det noe jeg ikke tenker på, kanskje fordi at ca.75% av forumet her  :roll: .. er mer interessert i å pirke på meg

5826262[/snapback]

Mulig det bare er meg, men det virker som om du alltid tror andre prøver å rakke ned på deg fro ingenting, og at du tror du "vinner" "diskusjonen" som jeg ikke engang deltar i. Du er snål. :ermm:

Har litt vanskeligheter med å ordlegge meg nå.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar

5826262[/snapback]

For meg er du en "rockie", altså en nybegynner, og de blir som oftes pirket på. Tåler du det så er du tøff og blir mer "respektert" her i SO4. :) Slik har jeg forstått det. :)

Lenke til kommentar
cre8tive, Agressive er bare en pre-pubertal unge som kan skrive godt. Han kan ikke gjøre annet enn å rakke ned på folk som skrive dårlig. Du kan rakke ned på alderen hans. :)

5826289[/snapback]

Sant. Du kan rakke ned på alderen min, cre8ive.

Tenk så dum jeg er, som er yngre enn deg. :)

Lenke til kommentar

5826262[/snapback]

For meg er du en "rockie", altså en nybegynner, og de blir som oftes pirket på. Tåler du det så er du tøff og blir mer "respektert" her i SO4. :) Slik har jeg forstått det. :)

5826293[/snapback]

Jeg har fortsatt til gode å bli pirket på i so4 :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
cre8tive, Agressive er bare en pre-pubertal unge som kan skrive godt. Han kan ikke gjøre annet enn å rakke ned på folk som skrive dårlig. Du kan rakke ned på alderen hans. :)

5826289[/snapback]

5826311[/snapback]

Ahh, the sweet, sweet sarcasm. :love:

Lenke til kommentar

5826262[/snapback]

Mulig det bare er meg, men det virker som om du alltid tror andre prøver å rakke ned på deg fro ingenting, og at du tror du "vinner" "diskusjonen" som jeg ikke engang deltar i. Du er snål. :ermm:

Har litt vanskeligheter med å ordlegge meg nå.

5826283[/snapback]

Du skal ikke si så mye om å rakke ned på folk :dontgetit:

Skal vi snakke om førsteintrykk her / jeg er nybegynner \ , så er du den jeg mener har rakket ned på meg.

Du mener du ikke deltar i diskusjoner?

Det er nettopp det du gjør, du kommer med dine meninger og sier det du vil si om kommentarene mine. Hvis du ikke ville ha noe svar tilbake fra meg, så hadde du holdt en rimelig lav profil og vært stille.

Og at du mener jeg tror selv at jeg vinner diskusjoner, har du ikke lest bloggen. Det er jeg som oftest taper, men du er den som er med å diskuterer med meg, så du skal ikke si at du holder deg så innmari nøytral når jeg snakker her på forumet

Lenke til kommentar

5826289[/snapback]

5826311[/snapback]

Ja. Tenk så dum du er, som rakker ned på andres skrivemåte. :)

Det er ikke lov, og jeg har gjentatte ganger sett deg tråkke over regelen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...