Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leo Dawidowitsch Trotsky - bare så du er klar over det.

5825370[/snapback]

 

Ja. ok (:

 

Ikke tro jeg har søkt på han på internett pga for å leke klok. Har faktisk lest to bøker om han, vært på museumet i Russland.

 

Men anyways, takker for rettingen. Pappa

Lenke til kommentar
Norsktentamen er kjedelig.

Spessielt når det eneste du kan skrive om er; Kjærlighet :sick:

Tror tittelen på stilen blir; "Forfatteren fikk Diabetes"

5824510[/snapback]

Tihi.... på ungdomskolententamene mine så greide jeg å vri de fleste tekst-oppgavene vi fikk til å bli kjærlighetshistorier(uten at de gikk utenfor oppgaven). Det var tider.... :green:

5824635[/snapback]

 

My idol :love:

 

Noen som kan nevne noen brakeupp klisjeer? Noe alà; Det er ikke deg det er noe galt med, det er meg!

 

Prøver å få den så sukkersøt og klisjeeaktig som mulig :mrgreen:

5824659[/snapback]

Tar du denne tentamenen seriøst? Eller er det bare sånn du er?

Lenke til kommentar
Tror så absolutt ikke du har søkt han opp på nettet for å virke klok. Det er bare typisk meg å småpirke litt.

5825396[/snapback]

Ingenting å være flau over.

5825406[/snapback]

 

Den tok jeg ikke helt. Jeg er da ikke flau over at jeg ofte pirker litt her og der, hvis det er det du mener?

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Tror så absolutt ikke du har søkt han opp på nettet for å virke klok. Det er bare typisk meg å småpirke litt.

5825396[/snapback]

Ingenting å være flau over.

5825406[/snapback]

 

Den tok jeg ikke helt.

5825409[/snapback]

Han har ikke skjønt enda at alle her på forumet har en vennlig tone til hverandre, og later som om han er morsom.

Lenke til kommentar
Han har ikke skjønt enda at alle her på forumet har en vennlig tone til hverandre, og later som om han er morsom.

5825414[/snapback]

 

Bortsett fra det med at brukeren er hannkjønn, tror jeg du har rett.

5825416[/snapback]

Så ingen alarmerende beviser på at det skulle vært et hukjønn og da dette er et noe mannsdominert forum, kan du vel være enig i hvorfor jeg antok kjønn?

Men nå, etter å ha kikket innom profilen, kan jeg se at jeg har grundig feiltolket alle tilstedeværende signaler ;)

Lenke til kommentar
Han har ikke skjønt enda at alle her på forumet har en vennlig tone til hverandre, og later som om han er morsom.

5825414[/snapback]

 

Bortsett fra det med at brukeren er hannkjønn, tror jeg du har rett.

5825416[/snapback]

Så ingen alarmerende beviser på at det skulle vært et hukjønn og da dette er et noe mannsdominert forum, kan du vel være enig i hvorfor jeg antok kjønn?

Men nå, etter å ha kikket innom profilen, kan jeg se at jeg har grundig feiltolket alle tilstedeværende signaler ;)

5825433[/snapback]

Mannsdominert?

Lenke til kommentar
Hva handlet testen om? Kan tenke meg det var Ohms lov eller Kirchhoffs 1. lov. :)

5824992[/snapback]

Det var ikke en slik prøve. Vi fikk en prøve på data om hva som var hva på et ark vi fikk. :) Var enkelt. Men vi hadde 2 prlver. Begge skulle man ta maks 2 ganger. Men prøve 1 var det en feil på så alle resultatene ble slettet, like greit. Jeg fikk bare 91%...

Andre gangen fikk jeg 100%. :wee:

Lenke til kommentar
Mens vi er inne på å kikke innom profiler. Stemmer fødselsdatoen på profilen din, Agressive? Altså -93

5825450[/snapback]

 

Den stemmer. En god del her på forumet som tviler på at det er sant, men slik er det altså. :)

5825467[/snapback]

Jeg slenger meg villig på den "gode delen". Jeg hadde aldri i verden trodd at jeg var 7 år eldre enn deg. Utifra dine gramatiske ferdigheter og ellers svært oppegående oppførsel.

Lenke til kommentar
Mens vi er inne på å kikke innom profiler. Stemmer fødselsdatoen på profilen din, Agressive? Altså -93

5825450[/snapback]

 

Den stemmer. En god del her på forumet som tviler på at det er sant, men slik er det altså. :)

5825467[/snapback]

Bedre å være en "Agressive" enn en jævla tåpelig fjortis. Stå på! :thumbup:;)

Lenke til kommentar
Mannsdominert?

5825455[/snapback]

Ikke vet jeg om det var et tåpelig forsøk på å kverulere eller om du faktisk ikke skjønner hva jeg mener med mannsdominert.

Det vil i alle fall si at det er flest brukere av det mannlige kjønn. Altså hannkjønn.

5825464[/snapback]

ehem. Ikke ta meg for å være støkk dum selvom jeg er 14 år.

Ganske smart, faktisk:D

 

Skjønner ordet "mannsdominert", men jeg trodde du mente at her sjefer gutta, men der tok jeg feil. Det er bare flere gutter enn jenter her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...