Skogli Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) WEE! Tok en test i Elektro. Foreløbig er det bare jeg og en annen som har 100% rett. Hipp hurra for meg. EDIT: :!: Vi sitter på bærbare her i klasserommet, så kommer det opp på skjermenspareren til han andre: "Omfg!" Endret 28. mars 2006 av Skogli Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 WEE! Tok en test i Elektro. Foreløbig er det bare jeg og en annen som har 100% rett. Hipp hurra for meg. EDIT: :!: Vi sitter på bærbare her i klasserommet, så kommer det opp på skjermenspareren til han andre: "Omfg!" 5824716[/snapback] Hva handlet testen om? Kan tenke meg det var Ohms lov eller Kirchhoffs 1. lov. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg er så trøtt at jeg ikke får sove føler meg anspent og jævlig. Typisk å ha det sånn no.. ..men det er CSI i dag i det minste. Håper jeg ikke sovner rett før det begynner slik som sist. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Noen som kan nevne noen brakeupp klisjeer? Noe alà; Det er ikke deg det er noe galt med, det er meg! Prøver å få den så sukkersøt og klisjeeaktig som mulig 5824659[/snapback] "Jeg vet ikke helt hva jeg føler" "Jeg trenger tid for meg selv" Vi sliter med akkurat det samme på skolen for tiden, men har heldigvis ikke mye problemer med å skrive, selv om det ofte er gørrkjedelig. Går som oftest bedre enn jeg trodde. Endret 28. mars 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg har skrevet verdens svakeste nynorskstil om hvordan globalisering hjelper oss mot det endelige målet vårt om å utforske verdensrommet, og noe om hvor gode nazistene var til å samarbide, elns. Anyway, trøster meg med en ny 24, litt Guns'n'Roses og smågodt. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Selv har jeg verken lyst, eller evner til å skrive god nynorsk, eller ha en god stil. (Det har mye å gjøre med "prioriteringer, eller at nynorsk er kjedelig, og unødvendig...) (Jadajada, jeg vil ikke ha noen diskusjon, nynorsk kan sikkert brukes til mye rart.) Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 ARG, sitter med en komplisert oppgave i økonomi med vikar, ingen i klassen skjønner en dritt! så teit....har ikke gått gjennom regnskap på data før heller mattelærern kom likevel ista, jeg fikk skulk Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jaaajaa. Sitter her med Oblivion. OG JEG KAN IKKE SPILLE DET! Får se litt på Sopranos da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Bruker sterk mentholatum på leppene (forkjøla) og måtte selvsagt gnikke meg i øynene rett etter jeg hadde det på fingrene. Smartass. *vondt nå* Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Da var diabetes stilen ferdigskrevet Noen andre som ikke kommer innpå wow btw? *sette på x-files* Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 over til noe helt different : Jeg vet ikke hvor jeg skal "henvende" meg når jeg trenger hjelp til. . *hviske* Bildeopplastning. . Jeg har et bilde på profilen, men ingen som kommer opp på forumet . vet det må være 80*80 jpg. Men alle bildene jeg laster opp er over 140. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Synd, for den var kjempefæl Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 jeg skal ikke ha det fjortis-bildet. Skal oppdatere et nytt, slapp av:) skulle bare sjekke ut Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Finn et ikke-animert bilde da. Siden du selvsagt har lest retningslinjene vet du animerte avatarer ikke er tillatt på forumet. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Leo Dawidowitsch Trotsky - bare så du er klar over det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ja, alle har da lest retningslinjene Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Unnskyld, men det var da også en avatar for en "fjortis"? Skulle ikke forundre meg om det er det som det undervises i for tiden, men allikevel, Trotsky? (Bare litt uvanlig...) Endret 28. mars 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Seether Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Åh jeg liker Papa Roach :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg