Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarte å låse alt av nøkler, veske osv inne i bilen idag :( Vår så trøtt at jeg snudde meg også smalt døren igjen.

 

Hett tips: Ikke lås bilen ved å dytte ned de tappene. :p

 

Søstern skal ha kjøretime fem over tre så da får jeg nøkler og kan kjøre hjem.. Kommer til å sult ihjel!!

 

Men nå er det to fritimer og spisefri så dere andre får ha en fin dag og jeg får gå til fritimene mine.

Lenke til kommentar
Næmmen, hallo, er det folk her? :p

 

Nå har jeg nettopp bøtta en halv liter kumorsmelk. Mm, yummy.

5824560[/snapback]

Jada. De lysker bare bak hjørnet, klar for å sprette frem når du minst venter det. :)

 

Jeg har glemt bankkort og niste hjemme. :fun: Kommer til å sulte havlt ihjel i dag. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jada. De lysker bare bak hjørnet, klar for å sprette frem når du minst venter det. :)

 

Jeg har glemt bankkort og niste hjemme. :fun: Kommer til å sulte havlt ihjel i dag. :cry:

5824576[/snapback]

 

(Hehe, en lyske er noe annet enn å luske)

 

:no: Auda... Kan du ikke stjele litt mat fra en kompis eller noe? Da en i år klasse glemte matpakka si på tur en dag, donerte alle en liten bit. :)

Lenke til kommentar
Da får jeg vel dra inn til byen snart. Er klokken 12.41 nå? Eller 11.41.. Er ikke så enkelt å vite når jeg har glemt hvilken klokke jeg har stilt på.. :p

5824581[/snapback]

11:43 er den nå.

 

 

Det går fint å gå en skoledag uten mat, man blir sulten rundt lunsjtider, men følelsen kan fortrenges utover dagen.

Lenke til kommentar
Jada. De lysker bare bak hjørnet, klar for å sprette frem når du minst venter det. :)

 

Jeg har glemt bankkort og niste hjemme. :fun: Kommer til å sulte havlt ihjel i dag. :cry:

5824576[/snapback]

 

(Hehe, en lyske er noe annet enn å luske)

 

:no: Auda... Kan du ikke stjele litt mat fra en kompis eller noe? Da en i år klasse glemte matpakka si på tur en dag, donerte alle en liten bit. :)

5824585[/snapback]

Hehe.

 

Har lånt 17kr til et horn med ost og skinke. Får holde til jeg kommer hjem...

Lenke til kommentar
Da får jeg vel dra inn til byen snart. Er klokken 12.41 nå? Eller 11.41.. Er ikke så enkelt å vite når jeg har glemt hvilken klokke jeg har stilt på.. :p

5824581[/snapback]

11:43 er den nå.

 

 

Det går fint å gå en skoledag uten mat, man blir sulten rundt lunsjtider, men følelsen kan fortrenges utover dagen.

5824590[/snapback]

 

Takk skal du ha. :)

jeg spiste forresten kun 1 gang i går, klokken 19.30. Går fint å jobbe uten mat.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hehe.

 

Har lånt 17kr til et horn med ost og skinke. Får holde til jeg kommer hjem...

5824601[/snapback]

 

Hehe, nais.

 

Men nå starter skolen igjen. Får stikke bort. Snakkes! ;)

Lenke til kommentar
Norsktentamen er kjedelig.

Spessielt når det eneste du kan skrive om er; Kjærlighet :sick:

Tror tittelen på stilen blir; "Forfatteren fikk Diabetes"

5824510[/snapback]

Tihi.... på ungdomskolententamene mine så greide jeg å vri de fleste tekst-oppgavene vi fikk til å bli kjærlighetshistorier(uten at de gikk utenfor oppgaven). Det var tider.... :green:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Norsktentamen er kjedelig.

Spessielt når det eneste du kan skrive om er; Kjærlighet :sick:

Tror tittelen på stilen blir; "Forfatteren fikk Diabetes"

5824510[/snapback]

Tihi.... på ungdomskolententamene mine så greide jeg å vri de fleste tekst-oppgavene vi fikk til å bli kjærlighetshistorier(uten at de gikk utenfor oppgaven). Det var tider.... :green:

5824635[/snapback]

 

My idol :love:

 

Noen som kan nevne noen brakeupp klisjeer? Noe alà; Det er ikke deg det er noe galt med, det er meg!

 

Prøver å få den så sukkersøt og klisjeeaktig som mulig :mrgreen:

Lenke til kommentar
"Jeg gjør dette for deg!"

"Du fortjener bedre!"

"Jeg vil, men jeg kan ikke..."

"Det går ikke, jeg orker ikke deg, du er for mye for meg"

 

osv...

5824674[/snapback]

 

Woho, thanks a lot!

 

Jeg skal uten tvil kalle den for "Diabetes" :whistle:

 

Edit: Den, ikke deg :p

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...