:---{D Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 7-Eleven. Men nå ble natten min litt lysere, det kom nemlig en kar løpende inn i butikken og serverte meg denne muntre setningen: "Jeg har en kjempekvise i rompa". He made my day. :!: Min også. Sitter du og nerder på 7? *Vurdere jobb* Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg går automatisk ut ifra at 90% av alle kundene mine har drukket. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg går automatisk ut ifra at 90% av alle kundene mine har drukket. Klokka ett på natta en fredags kveld så er det nok en stor sannsynlighet for det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Kan jo være folk som kommer hjem fra ferie og trenger melk og brød til i morra? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Kan jo være folk som kommer hjem fra ferie og trenger melk og brød til i morra? Eventuelt fulle folk som har vært på ferie? Uansett såtror jeg det må være den 10%'en som Skurupu snakket om. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Ahh, fikk ikke sett ukens episoder av LOST før nå. Satans spennende! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Da får jeg strekke litt på skrotten også spille mer SA Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Sitter og ler av punk'ed på tv2. og det heter vel lørdags morgen kl. 1. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Nei da. Det er fredag ennå. DET ER FREDAG!!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Sitter og ler av punk'ed på tv2. og det heter vel lørdags morgen kl. 1. Mener forsatt at det er fredags kveld, selv om det offisielt er lørdag. Man sier ikke: Jeg skal ut og feste lørdag morgen, selv om man skal ut etter tolv. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Rett nok det. Men man sier også kl. ett natt til lørdag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Søren, har hatt hodepine i nå over ett døgn. Nesten konstant.Noen som vet hva det kan være? Kanksje det er... hodepine? Hjemme fra SoaD. Fy satan det var bra o_O Da så du kanskje tøsa mi der et sted også? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Nå har jeg regnet ut at jeg har 4,32 i gjennomsnitt. Er det noen som helst sjangs for at jeg kan komme inn på Medier og Kommuniskajon i Oslo (ikke Sogn)? Har hørt at det har blitt lettere å komme inn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Nå har jeg regnet ut at jeg har 4,32 i gjennomsnitt. Er det noen som helst sjangs for at jeg kan komme inn på Medier og Kommuniskajon i Oslo (ikke Sogn)? Har hørt at det har blitt lettere å komme inn. Må du ikke ha nærmere fem? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Nettopp hjemme fra SoaD her og, sinnsykt fett. Så Ø.B. forresten Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Nå har jeg regnet ut at jeg har 4,32 i gjennomsnitt. Er det noen som helst sjangs for at jeg kan komme inn på Medier og Kommuniskajon i Oslo (ikke Sogn)? Har hørt at det har blitt lettere å komme inn. Må du ikke ha nærmere fem? Var det i fjor jo. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Nå har jeg regnet ut at jeg har 4,32 i gjennomsnitt. Er det noen som helst sjangs for at jeg kan komme inn på Medier og Kommuniskajon i Oslo (ikke Sogn)? Har hørt at det har blitt lettere å komme inn. Må du ikke ha nærmere fem? Nei, 5.5...er det som er standarden i "oslo" Nei, beklager, klarte ikke å dy meg, er overtrøtt... Skal legge meg og gjøre meg klar for arbeidshelg Dog, blir jo penger av det Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Nå har jeg regnet ut at jeg har 4,32 i gjennomsnitt. Er det noen som helst sjangs for at jeg kan komme inn på Medier og Kommuniskajon i Oslo (ikke Sogn)? Har hørt at det har blitt lettere å komme inn. Finnes det ikke en oversikt over hva snittet til den laveste eleven på media hadde i fjord på de forskjellige skolene? Her i alta hadde du tvilsomt fått plass, da snittet til den laveste eleven ifjord var 4,5. Men det endres jo seff fra år til år. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Nå har jeg regnet ut at jeg har 4,32 i gjennomsnitt. Er det noen som helst sjangs for at jeg kan komme inn på Medier og Kommuniskajon i Oslo (ikke Sogn)? Har hørt at det har blitt lettere å komme inn. Finnes det ikke en oversikt over hva snittet til den laveste eleven på media hadde i fjord på de forskjellige skolene? Her i alta hadde du tvilsomt fått plass, da snittet til den laveste eleven ifjord var 4,5. Men det endres jo seff fra år til år. Lurer på om jeg fant ut nå at gjennomsnittet til de som gikk på medier og kommunikasjon i 2003 var på 4.3. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Jøss og høyt snitt det er på media og kommunikasjon i Oslo da! I porsgrunn, der all slummen havner (hasjerene ) så er snittet litt over 3 mener jeg og huske .. er _LITT_ forskjell det.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg