Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg kom nettopp på at jeg slutter tidlig i morgen. Yay!

Bah. Lagde sånne brownie cookies. De var egentlig bare ekkle. Skuffa. :dontgetit:

5823119[/snapback]

 

Åssen klarer du å få brownies til å bli ekle? :dontgetit:

5823130[/snapback]

Først tar du i feil ingredienser, rører det sleivete sammen for hånd, lager cookiene for store og så steiker du de for lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kom nettopp på at jeg slutter tidlig i morgen. Yay!

Bah. Lagde sånne brownie cookies. De var egentlig bare ekkle. Skuffa. :dontgetit:

5823119[/snapback]

 

Åssen klarer du å få brownies til å bli ekle? :dontgetit:

5823130[/snapback]

Først tar du i feil ingredienser, rører det sleivete sammen for hånd, lager cookiene for store og så steiker du de for lenge.

5823293[/snapback]

*teste ut*

 

EDIT: Jeg og har vekkerklokke, men jeg kan ikke stille inn en sang til å spille når jeg våkner. :)

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Da får jeg kommer meg til sengs. Må opp for egen maskin i morgen. :)

 

Rammstein - Seeman.

 

Men før jeg legger meg vil jeg ha svar på noe. Hva bruker dere som vekkerklokke? Da tenker jeg på dere som kan stille inn spesifikk musikk til å våkne til. :)

5823275[/snapback]

 

Jeg også. :green:

 

Jeg bruker Siemens-telefon, Schnppi på monstervolum og en vibrasjon som kjennes til Grorud. Funker som f. :)

Lenke til kommentar
Da får jeg kommer meg til sengs. Må opp for egen maskin i morgen. :)

 

Rammstein - Seeman.

 

Men før jeg legger meg vil jeg ha svar på noe. Hva bruker dere som vekkerklokke? Da tenker jeg på dere som kan stille inn spesifikk musikk til å våkne til. :)

5823275[/snapback]

 

Jeg også. :green:

 

Jeg bruker Siemens-telefon, Schnppi på monstervolum og en vibrasjon som kjennes til Grorud. Funker som f. :)

5823324[/snapback]

Hehe.Ok. Da trur jeg at jeg skal legge meg. Må bare åpne vinduet på gløtt og flytte vekkerklokken. :)

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg drømte om SO4 i natt :fun:

5823299[/snapback]

Var eg med? :)

5823314[/snapback]

Haha ja faktisk :p Slikt som skjer.

Edit: Hylo var vel også med i form av en ælg i solnedgang

5823350[/snapback]

Nå ble jeg nesten litt sjarmert. Jeg liker faktumet at jeg er en elg i solnedgang.
Lenke til kommentar
Er vel per definisjon et rollespill. Nesten... En dude legger ut på eventyr for å redde verden (en prinsesse) som har blitt kidnappet av sønnen til et monster, på veien møter han monsterets allierte og må slåss mot dem, samle mynter til nye og kraftigere våpen, bruker dyr i kamp og alt foregår i en sivil by. Mye det samme som andre RPG-spill.

5823259[/snapback]

Det er et plattformspill. Rollespill går mer ut på karakterutvikling og historier, for ikke å nevne slåssing.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...