Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah...da var det avgårde på kino...tror filmen heter "v for vendetta" eller noe sånt :p

5821106[/snapback]

Den er satans bra :cool:

5821138[/snapback]

 

 

Nå kommer snart Da vinci koden. Noen som gleder seg?

5821207[/snapback]

Nei, har ikke fått somla meg til å lest boken enda. Uff :blush:

Lenke til kommentar
Bah...da var det avgårde på kino...tror filmen heter "v for vendetta" eller noe sånt :p

5821106[/snapback]

Fydlesjuko river enda? :D

 

Nei, har ikke fått somla meg til å lest boken enda. Uff :blush:

5821226[/snapback]

Samme her, noe drit :(

5821276[/snapback]

Make it a threesome. :p

 

Får vurdere å lese den etter jeg er ferdig med Jo Nesbø - Rødstrupe...

Lenke til kommentar
Sogn Avis er avisa! :innocent:

(Må nesten ta hensyn til at du er fra Førde da, du vet jo trossalt ikke bedre  :mrgreen:

5821102[/snapback]

Sogn Avis? You make me laugh :!:

Bare en stikling av Firda :p

5821214[/snapback]

 

Bah! de er ekte kvalitets reportasjer! Bare vent du, snart tar de over hele avis markede i sogn, og så må alle ignorantene i Firda jobbe for de istedenfor :devil:

Lenke til kommentar
DaVinci Code kommer paa kino 17. mai tror jeg :) tenker det blir jaevlig lite folk paa premieren :p Ellers saa var det 26. kanskje. Var en viktig dato i mai.

Og JA, jeg gleder meg! Skal se den saa fort jeg kommer hjem til Norge. Har lest boka 4 ganger naa, blir ikke lei.

:love:

5821387[/snapback]

 

Huff, likte ikke boken jeg, den var underholdene å lese og sånt, men plottet var litt... dumt?

Lenke til kommentar
Herr Brun: Lest Da Vinci-koden fire ganger? Men er det noe spennende når du vet løsningen på alt? Gullfiskhukommelse? :p

 

J@cob: Det er ikke nok folk i Sogn til at det påvirker Firda :cool:

5821416[/snapback]

Har faktisk god hukommelse, men jeg synes faktisk boken var spennende nok til aa bli lest flere ganger.

Foerste gang var paa norsk, andre gang paa engelsk, tredje gang manglet jeg lesestoff en helg og leste den paa nytt paa engelsk, naa har jeg lest den paa fransk.

Tror dog jeg kan den ganske saa utenat :p

Lenke til kommentar
J@cob: Det er ikke nok folk i Sogn til at det påvirker Firda :cool:

5821416[/snapback]

 

Med sogn, mener jeg hele sogn og fjordane, og ikke Sogndal :p

 

(Jeg håper at du ikke insinuerer, at majoriteten i Sogndal faktisk er smarte nok, til at de kan lese en hel avis)

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Foerste gang var paa norsk, andre gang paa engelsk, tredje gang manglet jeg lesestoff en helg og leste den paa nytt paa engelsk, naa har jeg lest den paa fransk.

Tror dog jeg kan den ganske saa utenat :p

5821430[/snapback]

:wee:

Samisk neste?

--

Sånn printer skal jeg ha, så skal jeg skrive ut og dyrke meg en Sandra. Hjernen er eneste problemet.

--

Steffy: Men ikke med like godt resultat for alle bøker/filmer. Men det kommer jo an på personen som ser.

--

J@cob: Slett ikke :wee:

Lenke til kommentar
En ting som jeg lurer på. Er sikkert support, men mener det ikke er noe poeng å starte nye tråd om dette. Selv om det ville få postcounten min opp.

 

Hvor mange her har hørt Vinskvetten?

Hvis du har hørt, hvor er du fra?

:)

5821542[/snapback]

Jeg har, Bergen. Fælt, btw.

5821575[/snapback]

Hva er vinskvetten?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...