the_fire Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 *skryt og sånt* Hva var snittet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 *skryt og sånt* Hva var snittet? Mer enn godt nok. Var det bare skryt? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 *skryt og sånt* Hva var snittet? Mer enn godt nok. Var det bare skryt? Nope. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 *skryt og sånt* Hva var snittet? Mer enn godt nok. Var det bare skryt? det med faren din kan virke som om det var skryt. Men hva har du søkt på/kommer du inn? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 *skryt og sånt* Hva var snittet? Mer enn godt nok. Var det bare skryt? det med faren din kan virke som om det var skryt. Men hva har du søkt på/kommer du inn? Har kommet inn, og takket ja, til plass på et par private skoler. Får se - trenger ikke bestemme meg enda. (Greit, å være oppgitt over pappa er skryt jah... Greit...) Jeg har gjennomført grunnskolen etter friskoleloven. Er det utdanningsloven eller noe på offentlige skoler? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 BJ=BlowJob. Ser vel det i bakgrunnen? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Skal høre EN låt mens jeg pusser tennene, kler av meg og gjør meg klar for senga. Men hvilken? Første forslag går av med seieren...bare ikke kom med noe jalla. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Skal høre EN låt mens jeg pusser tennene, kler av meg og gjør meg klar for senga. Men hvilken? Første forslag går av med seieren...bare ikke kom med noe jalla. Puss puss, så får du en suss... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Def Leppard - From the Inside Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Skal høre EN låt mens jeg pusser tennene, kler av meg og gjør meg klar for senga. Men hvilken? Første forslag går av med seieren...bare ikke kom med noe jalla. Manic Street Preachers - The Convale Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ingen som har et vitnemål fra offentlig ungdomsskole, og kan fortelle meg hvilken lov grunnskolen er gjennomført etter? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ingen som har et vitnemål fra offentlig ungdomsskole, og kan fortelle meg hvilken lov grunnskolen er gjennomført etter? Opplæringsloven. Tror jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Står det opplæringslovA? Jeg skal bare slå fast at det ser mye penere ut med friskoleloven Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Stikker å legger meg.... God natt..... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Så lite liv det var her nå. Noen som vil snakke om noe her? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kom med et emne, så skal jeg snakke jeg! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Uff, nok en sytepost fra min side. Jeg sitter her på et nattskift som egentlig tilhører en kammerat av meg. Jeg skulle egentlig vært på ett kjempegrillparty, men hadde lovet å jobbe for han. Og atpåtil er det byfest her i byen, så det er ikke akuratt stille her. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Uff, nok en sytepost fra min side. Jeg sitter her på et nattskift som egentlig tilhører en kammerat av meg. Jeg skulle egentlig vært på ett kjempegrillparty, men hadde lovet å jobbe for han. Og atpåtil er det byfest her i byen, så det er ikke akuratt stille her. Hø. Kjiper'n den du. Hva er det du jobber med egentlig? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 7-Eleven. Men nå ble natten min litt lysere, det kom nemlig en kar løpende inn i butikken og serverte meg denne muntre setningen: "Jeg har en kjempekvise i rompa". He made my day. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hadde vedkommende drukket, eller trengte han noe å smøre på kvisa si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg