Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skriver bare dette jeg:

#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

Lenke til kommentar
Bleh, slutt med wannabemodding da, vi har B|Real (med følge) til å ta seg av slikt.

5820382[/snapback]

Hvis du ikke vil høre på hva jeg har å si så kan du enten ignorere meg eller "blokke" meg via forumet. :)

5820393[/snapback]

 

Overhode ikke, du sier masse lurt, men det er en grunn til at enkelte brukker har "moderator" skrevet under avataren sin.

 

Edit: Jeg skal holde kjeft om det, når det står noe lignende under din :)

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Overhode ikke, du sier masse lurt, men det er en grunn til at enkelte brukere har "moderator" skrevet under avataren sin.

5820404[/snapback]

Ja. Men det stopper ikke oss andre for å holde forumet rent og fint. :)

 

Redigert: Fjernet noen quoter. :)

Redigert2: Feil i fjerning av quoter. :D

Endret av Skogli
Lenke til kommentar

Overhode ikke, du sier masse lurt, men det er en grunn til at enkelte brukere har "moderator" skrevet under avataren sin.

5820404[/snapback]

Ja. Men det stopper ikke oss andre for å holde forumet rent og fint. :)

 

Redigert: Fjernet noen quoter. :)

5820414[/snapback]

 

Rent og fint for hvem? Skader da ingen om en eller annen skriver ord som "lættis" iblant, med mindre du er alergisk mot det ordet da, og får et epeleptisk lignende anfall hver gang du ser det.

 

Quotes, og jeg kommer ikke godt overens...

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
J@cob: Du virker meget tragnsynt nå. Fjortisord og såkalt "1337-språk" blir brukt litt for mye her på forumet for min del. :)

5820444[/snapback]

 

Nå motsier du deg selv, det er jo du som er trangsynt, siden du vil at folk ikke skal skrive fjortisord som "lættis"

 

Jeg hater foresten slike ord selv, men syns at folk bør til en vis grad, få lov til å skrive slik de vill.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
J@cob: Du virker meget tragnsynt nå. Fjortisord og såkalt "1337-språk" blir brukt litt for mye her på forumet for min del. :)

5820444[/snapback]

 

Nå motsier du deg selv, det er jo du som er trangsynt, siden du vil at folk ikke skal skrive fjortisord som "lættis"

 

Jeg hater foresten slike ord selv, men syns at folk bør til en vis grad, få lov til å skrive slik de vill.

5820447[/snapback]

Hvordan er jeg trangsynt mener du?

På et såpass seriøst forumet som dette bør man skrive mest mulig norsk.

Kan ikke forstå at andre ikke synes det er irriterende å lese slike fjortisord.

 

Men egentlig skal vi ikke diskutere dette her. Vi har vell egen plass for å diskutere dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...