Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Melodi - Oh Lord! ( Tror jeg? )

Tekst - Busee

 

Oh lord! Wont you buy me, a Nidar Stratos. My friends all got Crispo.

 

så kan jeg ikke mer... :)

Lenke til kommentar
Planen for i dag blir vel Skole og Oblivion :wee:

5818426[/snapback]

 

Vi tenker likt :wee:

5818457[/snapback]

Anbefaler alle som liker Oblivion til å enten kjøpe VG i dag eller se om dere finner artikkelen om det spiller på vg-nett. :) Trur det var ett 2-siders oppslag om spillet.

 

Hva har folka gjort i helga da?

 

For min del var det pilsing fra fredag til søndag kveld... *sliten*

5819427[/snapback]

Drøkke... Ble ikke mye, men litt. Måtte hjelpe en kamerat som tok litt for mye innanbords. :tease:

 

Gleder meg som en unge til jeg fpr stillere maskin og ny matte. Sitter med musa rett på pulten nå da... :S

5819631[/snapback]

Jeg og har musen rett på bordet, virker perfekt her. :)

Lenke til kommentar
Anbefaler alle som liker Oblivion til å enten kjøpe VG i dag eller se om dere finner artikkelen om det spiller på vg-nett. :) Trur det var ett 2-siders oppslag om spillet.

5819895[/snapback]

Jeg anbefaler alle til å holde seg unna VG så langt det er mulig. Verre drittavis skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Anbefaler alle som liker Oblivion til å enten kjøpe VG i dag eller se om dere finner artikkelen om det spiller på vg-nett. :) Trur det var ett 2-siders oppslag om spillet.

5819895[/snapback]

Jeg anbefaler alle til å holde seg unna VG så langt det er mulig. Verre drittavis skal du lete lenge etter.

5819950[/snapback]

:D

 

Jeg vet bare om 2 stykker på skolen som kjøper avis i skoletiden, meg og en klassekamerat.

 

Vi sitter enten i kantinen eller i verkstedet og leser VG og/eller Dagbladet. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...