Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg har også gått i nullte! Slutt å diss nullteklasse, det er faktisk skole. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 På Hønefoss skolen måtte vi gå i nullte... @TSP: Hva fikk du tre i, og hva fikk du fem i? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Steike en venn av meg har begynt å utnytte meg, eller han er ihvertfall en pikk. For noen dager siden så kom han og spurte om jeg hadde noen neonlys til overs. Det hadde jeg ikke, så han stakk bare. Akkurat nå spurte han om jeg hadde et headsett til låns, det hadde jeg heller ikke så han stakk bare igjen. For en fyr! Gjør det samme mot han. *** Wee og woot, har bestemt meg! skal ha bærbar pc til høsten! Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Taco eller spaghetti til middag? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvis det er nå: Spaghetti. Så kan du spise taco på i morgen, lørdag. Kan du sette deg ute i sola, og virkelig nyte tacon. Gjerne med sånn meksikanerhatt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvis det er nå: Spaghetti. Så kan du spise taco på i morgen, lørdag. Kan du sette deg ute i sola, og virkelig nyte tacon. Gjerne med sånn meksikanerhatt. Men hvis det er enten eller i dag ville jeg desidert valgt taco. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Steike en venn av meg har begynt å utnytte meg, eller han er ihvertfall en pikk. For noen dager siden så kom han og spurte om jeg hadde noen neonlys til overs. Det hadde jeg ikke, så han stakk bare. Akkurat nå spurte han om jeg hadde et headsett til låns, det hadde jeg heller ikke så han stakk bare igjen. For en fyr! Gjør det samme mot han. Tja... han bor på basen og har ikke hatt så mye kontakt med ham. Han fikk seg dame i og han har vært hennes slave i 2 år. Hun fikk ham til å skulke halve året på vidregående så han ble kastet ut og nå bor han på basen pga (foster) foreldrene syns han hadde blitt helt vill elns, aldri snakka med han eller dem om egentlige grunnen. Uff av meg, syns jo synd på ham, men sånn som han har behandlet meg i de siste årene så driter jeg litt i ham Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Lillebror er reist, og fra 17:00 til nå har jeg ikke gjort annet enn GTA: SA. Det er rett og slett det beste spillet noensinne, og hvis du er i tvil ber jeg deg se på følgende screenshot: Endret 17. juni 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Taco eller spaghetti til middag? Vansklig valg, indeed. Men.. spagetti idag og taco i morgen ville jeg valgt Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Søren, har hatt hodepine i nå over ett døgn. Nesten konstant. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Søren, har hatt hodepine i nå over ett døgn. Nesten konstant.Noen som vet hva det kan være? Kanksje det er... hodepine? Hjemme fra SoaD. Fy satan det var bra Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Lillebror er reist, og fra 17:00 til nå har jeg ikke gjort annet enn GTA: SA. Det er rett og slett det beste spillet noensinne, og hvis du er i tvil ber jeg deg se på følgende screenshot: Owned! 25 FPS! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Lillebror er reist, og fra 17:00 til nå har jeg ikke gjort annet enn GTA: SA. Det er rett og slett det beste spillet noensinne, og hvis du er i tvil ber jeg deg se på følgende screenshot: spilte true crime og LA nettopp, og det sugde. kameravinkelen var så ræva! //// Fikk foresten 5 på muntlig eksamne. //// ut av alle ting db.no kan ha på forsiden, så dette:http://www.dagbladet.no/weblogg/teknologi/...=15002000000009 //// Bono på tv, nrk1. Endret 17. juni 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Søren, har hatt hodepine i nå over ett døgn. Nesten konstant.Noen som vet hva det kan være? Kanksje det er... hodepine? Tja, men det er jo ganske uvanelig å ha det i over ett døgn... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Lillebror er reist, og fra 17:00 til nå har jeg ikke gjort annet enn GTA: SA. Det er rett og slett det beste spillet noensinne, og hvis du er i tvil ber jeg deg se på følgende screenshot: Hva er det som er så sykt bra? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har noen slått deg med noe hardt i det siste? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har noen slått deg med noe hardt i det siste? Tror ikke det... Det nærmeste jeg kan komme på var forrige torsdag da jeg ble påkjørt, men hodet ble ikke skadet.. (faren min hadde også hodepine i går tidelig.) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Lillebror er reist, og fra 17:00 til nå har jeg ikke gjort annet enn GTA: SA. Det er rett og slett det beste spillet noensinne, og hvis du er i tvil ber jeg deg se på følgende screenshot: Hva er det som er så sykt bra? bj Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Da ahr jeg fått vitnemål, og offisielt gjennomført grunnskolen etter friskoleloven av 4. juli 2003!! Fikk fem på matte-eksamen... Litt trist liksom å være ferdig med klassen sin for alltid... Var ute og feiret med mama og pappa etterpå... Spiste en bedre middag på bagatelle... Pappa gjør seg jo litt til latter i et klasserom når klassene skilles og skal ta bilder... Da tar jo min kjære far opp telefonen, stiller seg i et hjørne, og "haler i land en kontrakt". Takk pappa, for at du dummet meg ut... Fraværet mitt står ikke på vitnemålet! Ikke har jeg fått årsfraværet på karakterutskriften heller... Kanskje like greit... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Lillebror er reist, og fra 17:00 til nå har jeg ikke gjort annet enn GTA: SA. Det er rett og slett det beste spillet noensinne, og hvis du er i tvil ber jeg deg se på følgende screenshot: Hva er det som er så sykt bra? bj Det betyr? SMS-kiddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg