Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Skal du steke noe på laptopen, eller er det noen annen grunn til at det er kult med høye temperaturer?

Var en kar som fikk utstyret svidd når han hadde maskinen i fanget.

5817539[/snapback]

Skal bare se hva jeg får den til. Synes 48 grader på ca 1 time uten noe anstrengelser var mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Skal du steke noe på laptopen, eller er det noen annen grunn til at det er kult med høye temperaturer?

Var en kar som fikk utstyret svidd når han hadde maskinen i fanget.

5817539[/snapback]

Skal bare se hva jeg får den til. Synes 48 grader på ca 1 time uten noe anstrengelser var mye.

5817542[/snapback]

 

Innstaller windows 98 og plugg inn en ekstern harddisk og en mp3-spiller. Sett et konverteringsprogram til å kovertere sanger fra den eksterne disken til mp3-spilleren og lagre kopier i forskjellige mapper på intern disk. Ta gjerne et par hundre sanger av gangen. Da skal jeg love deg at du kan steke egg på pc-en! :p

Lenke til kommentar
Innstaller windows 98 og plugg inn en ekstern harddisk og en mp3-spiller. Sett et konverteringsprogram til å kovertere sanger fra den eksterne disken til mp3-spilleren og lagre kopier i forskjellige mapper på intern disk. Ta gjerne et par hundre sanger av gangen. Da skal jeg love deg at du kan steke egg på pc-en! :p

5817561[/snapback]

Kjøp en Elitegroup G553 fra multicom.no, start den opp og hent eggene. ;)

Glad jeg har 600L nå. Må bare starte BF en stund før jeg kan steke egg.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Nettopp, fredrik. Slik var det før. Man brydde seg om brukerne bak nicket. Gav ofte klemmer og slemme, men morsomme kommentarer. Jeg har ikke blitt mobbet på dritlenge.  :blush:

5817578[/snapback]

 

Øyh, hvorfor driver du og bøffer signaturer? :p

Lenke til kommentar
Så, Thea. Hvordan har du det? Jobbet mye i det siste?

5817570[/snapback]

Nettopp, fredrik. Slik var det før. Man brydde seg om brukerne bak nicket. Gav ofte klemmer og slemme, men morsomme kommentarer. Jeg har ikke blitt mobbet på dritlenge. :blush:

5817578[/snapback]

 

Jeg er enig med deg. Problemet er folk ikke er nære hverandre i denne tråden. Før var det mange som kunne si at de faktisk kjente hverandre, og brød seg.

 

Vegard, bøffer signaturer? :no:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Så, Thea. Hvordan har du det? Jobbet mye i det siste?

5817570[/snapback]

Nettopp, fredrik. Slik var det før. Man brydde seg om brukerne bak nicket. Gav ofte klemmer og slemme, men morsomme kommentarer. Jeg har ikke blitt mobbet på dritlenge. :blush:

5817578[/snapback]

 

tøs.

 

 

Jeg skal ha ressurs hefte prøve i norsk imorgen :| do i like it? no. MEN det er en enkel måte å slenge rants inn i skole sammenheng, noe som er litt kult. Sååeeeehhh.....jau, blir litt interesant imorgen. aye.

Lenke til kommentar
Så, Thea. Hvordan har du det? Jobbet mye i det siste?

5817570[/snapback]

Nettopp, fredrik. Slik var det før. Man brydde seg om brukerne bak nicket. Gav ofte klemmer og slemme, men morsomme kommentarer. Jeg har ikke blitt mobbet på dritlenge. :blush:

5817578[/snapback]

Vil du bli mobbet? :p

 

Men du har litt rett, før var det litt mer kvalitet foran kvantitet, i SO i alle fall.

Blir litt mye ingenting nå, syns jeg, savner SO3 litt, selv om det er tull.

Lenke til kommentar
Jeg lurte meg unna benkpresstesten jeg, svak som jeg er i armene.

5817489[/snapback]

Skulle likt å sett deg få det til med den sadistiske gymlæreren min. Nazitøsen hadde søren meg løpt hjem til deg og halt deg avgårde til gymsalen.. :ermm:

 

bah. Jeg køyer

5817532[/snapback]

Vi hadde sånn system der man skulle gå og ta testen når det passet i løpet av en måned med gymtimer. Jeg glemte det visst.

Lenke til kommentar
Skal du steke noe på laptopen, eller er det noen annen grunn til at det er kult med høye temperaturer?

Var en kar som fikk utstyret svidd når han hadde maskinen i fanget.

5817539[/snapback]

Jeg våknet med en stort rødt merke på låret i dag tidlig...og jeg har en liten anelse av hva det kommer fra. Ser faen meg ut som om jeg har sprukket hvert blodkar i låret...

 

 

Nasjonal skulkedag imorra?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...