Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg vært og orientert. :) Det var digg, en time ute i skogen.

Har du det? Hvordan gikk det da? :)

Og hvor? Kanskje jeg har vært der.

I skogen ved skolen min (Bakkeløkka Ungdomsskole), på det gudsforlatte stedet Fagerstrand.

Det gikk bra med orienteringa, jeg som er i relativ god form nå og greier. ;) Kom på andreplass på tross av et lite vellvillig kart.

---------

Teit med russ for å gå ut av ungdomsskolen ja... Men jeg gleder meg til å bli ordentlig russ! Det blir digg.

---------

Oooh, det er langhelg! Det elsker jeg. Fire dager uten plagsomme lærere og irriterende lekser. :love:

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Jeg hadde lest førsteposten din B|Real er det noe jeg leser er det førsteposter og stickyer :yes: .

Men jeg tror faktisk ikke at det sto der når jeg leste, eller så må jeg ha glemt det...

 

@ @kd: Hvorfor lese SO 1? Det er da soleklart! S du skal ha noe å spørre om såklart!

(Neida, har lest så mange anbefalinger fra B|Real, CFD og mange andre,

men de første 30 sidene inneholder for det meste spam.... :ermm:

Og det er ikke SO 3 spam, nei det er en haug med innlegg med setningene:

"Jeg har Siste ordet", "Nå har jeg Siste Ordet", "Nehei, jeg hadde det først"

også blant annet 5 like poster etterhverandre og sånn, rart ingen har sletta det :hmm: .

Og jeg har bare lest SO 3 fra der jeg slang inn mitt første innlegg der inne.

 

Men tar gjerne imot den fulle storyen. (Jeg syns nemlig det er litt rart at SO 1 finnes, når ikke SO 2 gjør det, var det bare SO 2 som forsvant i det datakrasjet,

eller hvordan kan det liksom gå til når det er mange eldre tråder enn det jeg antar SO 2 er? Og jeg antar jo også at SO 2 varte en god stund så da må jo det kræsjet har vært veldig lenge? Stans meg hvis jeg beveger meg farlig nær grøftekanten.

 

TSP :)

Lenke til kommentar
The Strategy-player: Skulle likt å sett tastaturet ditt... Tipper det er ganske slitt :p Du skriver som en hest

Mitt er slitt! Mitt er slitt! :p

Han samler alt i en dritlang post i steden for å poste en million små-poster.

 

TSP: Syking. Har du ikke noe bedre å gjøre enn å lese eldgammelt spam? :p

 

Opp gjennom forumets historie har det vært flere store og små database-kræsj, og da ble enkelte tråder tapt. SO2 var en av disse. Nå har forumet sikkerhetskopiering av alle (?) tråder, så hvis det samme skjer igjen kan vi få tråden tilbake.

Lenke til kommentar

Som du gjør @kd :p .

 

Og det med tid; jeg kan gjerne gjøre andre ting, men etter en hard arbeidsuke

bak kantinen på Torp IT, så gjør man seg fortjent til enkelte ting :love: .

 

Noen ville se tastaturet mitt: "-Be my guest"

.... Jada, det er muligens litt skittent i kanten der, så det forresten ikke før jeg så bilde selv :dontgetit: .

 

IM000420.jpg

Lenke til kommentar

Deilig med langhelg..! Måtte skikkelig snike oss rundt og ut av gymsalen etter siste time siden all russen stod på utsia gymsalen og spruta på oss.

 

Det var visst offisiell terrordag, men klarte meg ganske bra. Ble kjørt til skolen av typen og når man kommer to minutter for sent så er det ingen ute og spruter lengre. :)

 

Men fuck russen som har eddik i vannet. Lukta at de hadde det da jeg stod inni gangen så jeg fikk heldigvis kommet meg inn på en do og skifta til en annen genser enn den jeg hadde på meg..

Lenke til kommentar
Deilig med langhelg..! Måtte skikkelig snike oss rundt og ut av gymsalen etter siste time siden all russen stod på utsia gymsalen og spruta på oss.

 

Det var visst offisiell terrordag, men klarte meg ganske bra. Ble kjørt til skolen av typen og når man kommer to minutter for sent så er det ingen ute og spruter lengre. :)

 

Men fuck russen som har eddik i vannet. Lukta at de hadde det da jeg stod inni gangen så jeg fikk heldigvis kommet meg inn på en do og skifta til en annen genser enn den jeg hadde på meg..

Haha, jeg savner russetida..

(hadde dog ikke eddik i. rent vann er morsomt nok)

 

*host hark*ny signatur*host hark*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...